Přejít na obsah

H&R VS. Eibach športové pružiny pre superb II


Lucifer-69

Doporučené příspěvky

Nevím jestli jsou lineárně nebo progresivně, ale oproti originál podvozku, který má být taky údajně "sportovní", je to hodně znát.

Originál podvozek - pohodlný,  lehce uhoupaný do zatáček

H&R - znatelně tužší (náprava je z toho asi nadšená), ale zatáčky a nerovnosti silnice teda žehlí pěkně

 

A jelikož už nejsem závodník, tak preferuji origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono chtelo by to napsat nejaky porovnani nekoho kdo mel oba vyrobce (jak Eibach tak i HR) aby clovek mel z ceho vybirat. Ja taky budu bud jeste do konce roku nebo na jare objednavat pruziny. Co jsem se dival v tematu od @netSo_O tak jak eibachy (-30mm) tak HR (-40mm) jsou v konecnem dusledku stejne vysoke na jeho fotkach. Spise by mne zajimal komfort. Jednak vyska -30mm je myslim tak akorat, cenove vychazi lepe ty Eibachy, ale nevim ktery z tech dvou vyrobcu je vice komfortni. Logicky bych rekl ze komfortnejsi by mel byt prave Eibach kvuli mensimu snizeni, ale v praxi jsou oba druhy pruzin stejne vysoke , tak jeste ze by si to HR postupne sedalo a slo jeste vice dolu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zdarec!

Buďte někdo prosím té dobroty a přesvědčte mě, že ty Eibachy 30/30 dát na Supa II kombi s letníma 19" 225/35 a zimníma 18" 225/40 je úplně v pohodě.
Jezdím s tím po Praze a na chatě na pozemek najíždím z takové blbé cesty, která je z kopce, že mám obavu, že něco urvu. Borec na technické mi tvrdil, ať je tam určitě nedávám, ale tihle pánové mi přijdou, že jsou vždy proti jakékoliv úpravě a teď to na těch 19" vypadá podivně :/

 

Drhnete s tím při zatížení nebo ne? BTW: sem tam řídí i manželka :)

A jak je to s tou geometrií? Je určitě potřeba? Četl jsem názory, že určitě, jinde zase že vůbec..

 

Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak si tady odpovím sám. Eibachy pro kit na sériových tlumičích je sebevražda, leda použít tlumiče Bilstein b8 (což už je celkem dražší záležitost) nebo s autem jezdit jen o víkendu. Vhodné řešení co jsem našel jsou pružiny z RS2 a použít tlumiče Bilstein b4 nebo b6 - jestliže tedy chcete tužší podvozek se snížením a zachováním "komfortu". Geometrie musí být vždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 25. 6. 2019 na 11:10, codlx napsal:

Tak si tady odpovím sám. Eibachy pro kit na sériových tlumičích je sebevražda, leda použít tlumiče Bilstein b8 (což už je celkem dražší záležitost) nebo s autem jezdit jen o víkendu. Vhodné řešení co jsem našel jsou pružiny z RS2 a použít tlumiče Bilstein b4 nebo b6 - jestliže tedy chcete tužší podvozek se snížením a zachováním "komfortu". Geometrie musí být vždy.

Opravdu to bylo tak hrozne na sériových tlumich? Ja o tom dost přemýšlím mam ted totiž ten balíček na spatne silnice a mam to dost vysoké ...a chtel jsem to řešit eibachem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 21. 9. 2016 na 11:00, janmatejicek napsal:

Zdravím pani chcem kúpiť športové pruziny h&r 40/40 mm no mam jednu dilemu zadal som na stránke parametre autá a vyhodilo mi tam pár druhov s rôznymi číslami pružín číslo 29162-3 a číslo 2916-4 jedna sa o Škoda superb 2 kombi 3T5 2010 motor 2.0tdi 16v 103kw cffb otázka znie ktoré tam budú pasovať ? Skúste poradiť diky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...