Říjen 12, 20168 r Nevím jestli jsou lineárně nebo progresivně, ale oproti originál podvozku, který má být taky údajně "sportovní", je to hodně znát. Originál podvozek - pohodlný, lehce uhoupaný do zatáček H&R - znatelně tužší (náprava je z toho asi nadšená), ale zatáčky a nerovnosti silnice teda žehlí pěkně A jelikož už nejsem závodník, tak preferuji origo.
Říjen 12, 20168 r No ono chtelo by to napsat nejaky porovnani nekoho kdo mel oba vyrobce (jak Eibach tak i HR) aby clovek mel z ceho vybirat. Ja taky budu bud jeste do konce roku nebo na jare objednavat pruziny. Co jsem se dival v tematu od @netSo_O tak jak eibachy (-30mm) tak HR (-40mm) jsou v konecnem dusledku stejne vysoke na jeho fotkach. Spise by mne zajimal komfort. Jednak vyska -30mm je myslim tak akorat, cenove vychazi lepe ty Eibachy, ale nevim ktery z tech dvou vyrobcu je vice komfortni. Logicky bych rekl ze komfortnejsi by mel byt prave Eibach kvuli mensimu snizeni, ale v praxi jsou oba druhy pruzin stejne vysoke , tak jeste ze by si to HR postupne sedalo a slo jeste vice dolu.
Září 20, 20186 r Zdar chlapi.ma nekdo skusenost na motorizaci 3.6 se snizenym podvozkem?komfort proti serii?dikec
Leden 22, 20196 r Ahoj kluci premyslim o eibach pružinach co na ne říkáte? Byli mi doporučený tyhle podle typu motoru: https://www.eibach.cz/pro-kit-skoda-superb-3t4-2-0-tdi-103kw-312286.html
Duben 8, 20196 r Zdarec! Buďte někdo prosím té dobroty a přesvědčte mě, že ty Eibachy 30/30 dát na Supa II kombi s letníma 19" 225/35 a zimníma 18" 225/40 je úplně v pohodě. Jezdím s tím po Praze a na chatě na pozemek najíždím z takové blbé cesty, která je z kopce, že mám obavu, že něco urvu. Borec na technické mi tvrdil, ať je tam určitě nedávám, ale tihle pánové mi přijdou, že jsou vždy proti jakékoliv úpravě a teď to na těch 19" vypadá podivně :/ Drhnete s tím při zatížení nebo ne? BTW: sem tam řídí i manželka :) A jak je to s tou geometrií? Je určitě potřeba? Četl jsem názory, že určitě, jinde zase že vůbec.. Díky!
Červen 25, 20196 r Tak si tady odpovím sám. Eibachy pro kit na sériových tlumičích je sebevražda, leda použít tlumiče Bilstein b8 (což už je celkem dražší záležitost) nebo s autem jezdit jen o víkendu. Vhodné řešení co jsem našel jsou pružiny z RS2 a použít tlumiče Bilstein b4 nebo b6 - jestliže tedy chcete tužší podvozek se snížením a zachováním "komfortu". Geometrie musí být vždy.
Červen 25, 20196 r Kdyby někdo měl zájem, mám na prodej úplně nové nepoužité v záruce EIBACH Pro-Kit E10-79-007-01-2, cena 3.500,-
Září 27, 20204 r V 25. 6. 2019 na 11:10, codlx napsal: Tak si tady odpovím sám. Eibachy pro kit na sériových tlumičích je sebevražda, leda použít tlumiče Bilstein b8 (což už je celkem dražší záležitost) nebo s autem jezdit jen o víkendu. Vhodné řešení co jsem našel jsou pružiny z RS2 a použít tlumiče Bilstein b4 nebo b6 - jestliže tedy chcete tužší podvozek se snížením a zachováním "komfortu". Geometrie musí být vždy. Opravdu to bylo tak hrozne na sériových tlumich? Ja o tom dost přemýšlím mam ted totiž ten balíček na spatne silnice a mam to dost vysoké ...a chtel jsem to řešit eibachem ...
Duben 10, 20232 r V 21. 9. 2016 na 11:00, janmatejicek napsal: Zdravím pani chcem kúpiť športové pruziny h&r 40/40 mm no mam jednu dilemu zadal som na stránke parametre autá a vyhodilo mi tam pár druhov s rôznymi číslami pružín číslo 29162-3 a číslo 2916-4 jedna sa o Škoda superb 2 kombi 3T5 2010 motor 2.0tdi 16v 103kw cffb otázka znie ktoré tam budú pasovať ? Skúste poradiť diky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.