Franta149 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Nazdar, mám takový menši problém. Při rychlosti 120km/h a výš se auto trochu rozvibruje, ne nějak moc, ale je to cítit, jde to spíš od zadku. Volant ani pedály nevibrují, myslím si, že by to mohly být zadní ložiska, co si myslíte? Kola by měly být vyvážený, takže tím to nejspíš nebude. Jo ještě když jedu pomaleji tak to od zadku trošku hučí. Pokud to tu už někde je, tak se omlouvám, já to bohužel nenašel. Předem díky. Franta149 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 (editace) Cus, no u mě to bylo nejčastěji špatně vyvažené kola, nechal bych to převažit ale jinde než tam kde jsi to měl já třeba byl u nás v Pneu OK tam maj špatnou vyvažovačku nebo spíše to někdo špatně nalepil pak jsem byl v BestDrive tam to nebylo špatné ale taky mi to dělalo 140 km/h a více ale nejlepe to udělal kolega ve Škodovce Myslím že znovu převažit kola je teď ta nejlepší a nejlevnější varianta kterou začít Editováno: 3. Březen 2015, autor: David46 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta149 Vloženo 3. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Zkusím to nechat převážit a uvidíme. Když to nepomůže, tak budu koumat dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Jedině ale postupoval bych od nejlevnějších variant no Jako víš co raději dám 2x po 100,- Kč za převažení než ložiska za xxx ,- Kč a třeba to nebude ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta149 Vloženo 22. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Tak jsem kola nechal převážit a dělá to pořád. Dokonce jsem tam i dal letňáky, který jsou taky vyvážený a dělá to pořád. Všiml jsem si, že po jízdě je dost teplé levé zadní kolo. Co by to mohlo být? Zaseknuté destičky, nebo zadřené ložisko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 pridreny pistek brzdice nebo zustava viset tahlo lanovodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta149 Vloženo 26. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 Tak nakonec jsem nechal letňáky vyvážit ve třetím pneuservise a přestalo to vibrovat. Už jen hučí ložiska, ale ty ještě chvíli vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kutil001 Vloženo 4. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2017 Zdravím všechny, delší dobu řeším na své Octavii RS po FL problém s vibracemi nebo spíše cukání volantu při akceleraci od cca 120km/h do 140km/h. Mám nové tlumiče, pružiny, tyčky stabíku, nové pneu Dulop, kola kontrolována, 3x vyvažována do 0 pokaždé jiný pneuservis, přehození zadních dopředu a naopak, dnes kontrolovány vnitřní klouby, prý v pořádku. Všechno se dle servisu zdá OK, napadá někoho na co se zaměřit a jak to případně zkusit zda je to v pořádku nebo ne? Dle servisu by výměna kloubů byla jen metoda pokus omyl s nejasným výsledkem ale značnou finanční zátěží. Předem díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 17. Červen 2018 Sdílet Vloženo 17. Červen 2018 Bylo to nějak vyřešeno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergl Vloženo 19. Ledna Sdílet Vloženo 19. Ledna Ahoj všem, vím, že se něco takového tady řešilo, ale bezúspěšně... Já už jsem fakt tak zoufalý, že už nikdo neví co s tím, Už 3.tí rok mám octavii 2 facelift combi 1.9 TDI 77kw BXE 2010 bez filtru. původ Belgie, první majitel. Ted aktuálně najeto 250tis km. kupoval jsem ji ve 195tis km. Motorově TOP stav, jinak celkově auto uplně bez koroze krasný stav, Na diag žádné chyby. Od koupi řeším silné vibrace volantu a auta na dálnici od rychlosti 120 km/hod. Jinak auto nebylo bourané, a všechny díly byly dá se říct původní. V autech se relativně pohybuji, takže jsem sázel na klasiku, že hážou kola. Co vše proběhlo: 1) Vyzkoušeno několik sad kol, letní, zimní, 15",16". vše nové pneu, několikrát vyváženo - Nepomohlo 2) Pak mě napadly ložiska, takže udělány komplet ložiska s nábojem - Nepomohlo 3) Komplet přední a zadní brzdy- kotouče+desky - Nepomohlo 4) Uložení motoru a převodovky - Nepomohlo 5) Vyměněny klouby poloosy vnější i vnitřní - Nepomohlo 6) Nová spojka a dvouhmota - Nepomohlo 7) Rozvody samozřejmě - Nepomohlo 8. Silentbloky předních ramen, všechny čepy, tyčky stabilizátoru- vše nové, několikrát kontrola každého dílu podvozku a přední a zadní nápravy, vše bez vůli, poté několikrát zkoušeno i na STK zatřepáním, vše pevné a bezvůli, kontrola řízení- bez vůlí. 9. Udělána snad 10x geometrie sbíhavost, laser, 3D, Hunter.... - Nepomohlo 10. A teď naposled aktuálně udělány komplet tlumicě a pružiny, přední i zadní, včetně uložení tlumičů.. a samozřejmě nepomohlo, ne-li snad ještě horší... Tak moc prosím o radu, napadá někoho něco, co teď dál...? To není možné... Děkuji moc, Ahoj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 20. Ledna Sdílet Vloženo 20. Ledna To možné skutečně není. Pokud byly použité díly bezvadné a správně namontované. Pokud jsou vibrace ve volantu, je problém vepředu. Pokud jsou jen při akcelaraci a při sundání nohy z plynu zmizí - jsou to vnitřní klouby poloos. Pokud jsou jen v závislosti na rychlosti a akcelerace nebo brždění motorem na to vliv nemá, je - bohužel - možností víc. Ale když jsou bezvadné pneumatiky, disky a jejich vyvážení, není k tomu důvod. A jsme zase zpátky u poloos... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.