Airman64 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Ja nic proti TDi fun nepsal ja reagoval na EGR trysky a kat offf :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o.kadlec Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 Nazdarek mam od známého 170 PS a kroutak 400 a je to pecka a cena 6500 takže super a auto bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 (editace) BEZ PROBLEMOV ODLADIT NA 180ps,400nm Editováno: 8. Listopad 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Absolutně všechna čipovaná auta, která v sérii nekouřila po načipování přímo hulí. Je to dáno tím, že výkon není ze vzduchu ale z nafty. Není tedy možné spotřebovat míň nafty a víc tahat. Prostě se zázraky nedějí. A dát 10 tisíc za to, že motor zákonitě odejde dříve pro subjektivní pocit výkonu je uhozená zábava.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Tak pokud to chipuje nejakej jouda z horní dolní, tak to je jasný, pokud někdo kdo tomu rozumí, tak to nehuli a spotřeba se při klasickým jízdním stylu stáhne, když tomu slapes na krk, tak ale taky neleti do výšin, už jen tím, že ti turbo začne tlačit u nižších otáček, tak to nemusíš pak vytáčet do 4 tisíc a rázem máš spotřebu nižší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Ahoj. To zvyšenie vykonu pri Supe 1 96kw AWX ma uz velmi dlho zaujima, ale bál som sa ho, lebo mam 260 tis km a Turbo od novoty a EGR ZASLEPENE 4 roky.. tak som sa bál aby ho tá zmena v RJ neodpalila. Teraz moj problem, auto začalo padať do nudzoveho rezimu vždy keď prekročim 120 km/h prestane turbo tlaciť... je to nechutne na tak tažke auto. Hodil som to aj na VAG a ukazalo to len chybu ktorú poznáme všetci : 1 Fault Found:17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-00 - Positive DeviationReadiness: 0 0 X X X (regulace plniciho tlaku-mez prekročena) Neviem to iste, ale už som mal problem ze mi unikal tlak vzduchu no vždy to bolo počuť a dalo sa to lahko najsť, teraz mam tušim len 2 možnosti VAHA VZDUCHU alebo REPAS TURBA.......a potom to chcem hned chipnuť aspon na 160hp. Poradte prosim niekto kto to zažil na AWX motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 turbo von a vycistit variabilitu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Hmm tak toto je škoda, lebo budem musieť ísť do servisu nakolko nemám garáž aby som ho mohol v klude vybrať. Ešte ta váha by sa dala.....Haa a pozor zabudol som, že mám namiesto klasického filtru športový green filter a auto mi začalo prenášať dosť silné vybracie do radiacej páky....tu som celú vymenil za novu, lebo to stojí do 30e v škodovke, ale aj tak sa to len obmedzilo, ale neprestalo a vraj mám silen bloky na motore a prevodovke dobré tak neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Dvouhmota... A turbo si vyndáš i na chodníku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Dvouhmota... A turbo si vyndáš i na chodníku... Ale ja mam menenu komplet prevodovku z 2007 supa a spojka isla uplne nova komplet a nabehal som cca 30tis na tej spojke....vybracie zčínaju na cca 2000 otackach a koncia niekde pred 3000 hlavne ked je olej v prevodovke zohriaty (idem ho teraz menit, lebo je tam castrol a chcem nieco ine, skusenost zo zimy) a este ked pridam tak sa hybe paka ale to sa da nejako doladit sa mi zda, lebo som ju v servise pomahal menit a nastavoval mi to kamos ako som chcel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 No však jo, ona se možná měnila spojka, ale ne dvouhmota. V sadách nebývá a je docela drahý špás. To, co popisuješ je příznak špatné dvouhmoty Stojí asi tak stejně, resp. více, než celá spojková sada (lamela, ložisko, přítlačák) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JS65 Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 (editace) No však jo, ona se možná měnila spojka, ale ne dvouhmota. V sadách nebývá a je docela drahý špás. To, co popisuješ je příznak špatné dvouhmoty Stojí asi tak stejně, resp. více, než celá spojková sada (lamela, ložisko, přítlačák) Ta dvojhmota je nová sice sada LUK ,ale nová. Osobne som kupil komplet sadu (lamela,pritlacny,ložisko a dvojhmota)Menil mi ju kamoš čo sa mi stara o všetky auta ktore používam. Len pokial je to "setrvačník" tak mam smolu a nedá sa už reklamovať, budem musieť kupiť novy, viem že je drahy lebo toto bude už 2 meneny. Jedno mi ale nejde do hlavy....ked pretym som mal prevodovku GGB a teraz FHN co su vlastne rovnake prevodovky tak v tabulke je písane že maju mat 240 mm spojku a tym padom aj dvojhmotu...prečo potom je všade braný do uvahy len kod motora??.....AWX....a 240 mm spojky idu na 6 stupnove prevodovky....mam v tom chaos. Editováno: 10. Březen 2015, autor: JS65 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Tak to buď v klidu, chaos v tom máme všichni. Ten rozměr se řeší furt a defakto nikdo nepřišel na to, proč někde je větší a někde menší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Přečipovat na cca 400 Nm je pro spojku trest smrti. Na to není stavěná a nějakých 13000 Kč + práce třeba na 50000 km se mi nezdá jako dobrý nápad. Viděl jsem u přečipovaného auta úplně modrou spojku a vytečené mazivo z pružiny dvouhmoty. Jednohmota se nedoporučuje pro zvýšené vibrace a po zkušenostech s prasklou klikou. Jestli to někomu za to stojí, tak to tedy nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Nedělej tu bububu Peťo. Tys zas někde něco viděl a už maluješ čerta na zeď! Všechno je to o průběhu točivého momentu, výkonu a hlavně na úpravci, kterej tomu rozumí a ví co dělá. V neposlední řadě samozřejmě na řidičovi. Bezmozek odpálí spojku na novým autě i za 20tis km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.gr Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Problém čipování se vlastně vyřešil sám. Známý pracuje na STK a už od ledna tohoto roku vyhodil 5 aut s přečipovaným motorem. Zjistili zásah do ŘJ bez osvědčení autorizovaného servisu a STK se nekonala. Teď už jen autorizované servisy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 (editace) Tak to čipovali někde u Pepíka Vomáčky od sousedovic Aminy. Profesionální chip se provádí tak, že ho běžnou diagnostikou nezjistíš (takovou mají i na STK). Přepisují se data v ř.j.. A aby někdo zjistil zásah do ř.j. musí znát veškerá původní data, která jsou ale různá kus od kusu. Dále: zásah do ř.j. si může každý udělat sám, jak potřebuje a ne jen autorizovaný servis. Je to v rozporu se zákony a právem svobodné vůle zvolit si svůj servis, kam budu vozidlo dávat. Platí pouze to, že to nesmí ovlivnit technický stav natolik, aby vozidlo bylo nezpůsobilé (platí hlavně na emise). Ten tvůj technik přesně dosáhnul toho, do čeho v dnešní době tlačí lidi. Aby všichni chodili do autorizovaného servisu. Navíc dnes už některé profesionální firmy dají na chip razítko s tím, že ručí za svojí práci a to i při prohlídce na STK. Dokoce se pracuje i na tom, aby mohli provádět zápis do TP Nakecal Ti pěkné blbosti ten technik... Editováno: 8. Duben 2016, autor: SUP1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 TO BY MUSEL ZLOGOVAT ZA JAZDY ABY ZISTIL INE TLAKY A DAVKU 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 No jistě. A taky by technik musel mít asi nějakou tabulku všech aut a motorizací, kde by měl tlaky předepsané a srovnávat za jízdy se skutečností. Prostě nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyáš Brůna Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Zdravím, řešil někdo úpravu výkonu větším turbem tryskama a colerem a následne až soft ? Představa 200 koní O1 96kw Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.