meda45 Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Zdravím, mám dotaz na zkušenější, dával jsem auto jednomu mechanikovi, mimo jiné měnil i zadní silentbloky na přední nápravě, tyčky řízení a čepy. Nicméně při jejich výměně dle jeho slov (pokud jsem to dobře pochopil) nešel povolit šroub držící rameno, který má zavit v hliníkovém lůžku. Při jeho povolování však došlo k poškození závitu, společně se šroubem se vyšroubovalo i část závitu. Mechanik to tedy vyřešil tak, že nechal navařit nový vnitřek a udělal nový závit. Můj dotaz tedy je: setkali jste se s takovým řešením? Nebylo by lepší vyměnit než vařit (zejména s ohledem na bezpečnost)? Jde mi hlavně o to, abych si někde nerozbil hubu ale možná je to běžné řešení, které šetří peníze zákazníka a zachovávající stejnou kvalitu jako nový díl. Předem se omlouvám za nepříliš odbornou mluvu, autům rozumím do určité míry:) Děkuji za Vaše odpovědi. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 No já osobně jsem svářeč AL a zrovna tak bych to já vzhledem k cenám konzolí na bazaru a vrakovištích nedělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meda45 Vloženo 6. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Děkuji za odpověď, a nedělal byste to z důvodu bezpečnosti nebo složité práce? to navaření a zhotovení nového závitu bylo za 200. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...