Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobry den, chcem sa opytat, ci niekto uz riesil zvysenie vykonu na Rapide (napr. chiptuning) a pokial ano, ake mate skusenosti s konkretnymi firmami, pretoze po dnesnej skusenosti s profesionalnou firmou na SK som maximalne sklamany.

Co sa stalo? Preco sklamany? Taktiez uvazujem zvysit vykon, len neviem ci kupit nemecky čip alebo dat upravit softver. Pri čipe by bola vyhoda ze hocikedy sundam dole a predam keby som nechcel alebo keby som predaval auto...

  • Autor

Bol som sa na zvysenie informovat v "top" firme profituning, avsak obrovske sklamanie z pristupu technikov, otocil som sa na pate, katastrofa. Tak ci niekto nevie poradit inu firmu s dobrymi referenciami.

Profituning mi nieco hovori...co ja poznam ludi setci chodili robit upravu softveru do Prahy, ale zasa neni to lacne 400-500€ este naklady na cestu. Tolko si ochotny vyhodit? Ja urcite nie...toto nechces vyskusat? http://m.ebay.de/itm/141573325581?nav=SEARCH

Upraveno od Temik.sk

tyhle boxy jsou useless posunou ti akorat vystupy ze senzoru takze se driv dostanes na konec mapy

navic cena taky nic moc vzhledem k cene soucastek v ty krabicce (tak 50kc)

Vlastna skusenost?

staci se podivat kam se to pripojuje :) pravdepodobne to taky zvedne nesmyslne spotrebu

Upraveno od oneb1t

Takze myslis teoreticky ;)

vis :) kdyz zfixlujes hodnoty co jdou z teplotniho cidla tak ti to v mape mnozstvi paliva veme vyssi hodnotu = vetsi spotreba

Box se nemůže srovnávat s úpravou softu... Jediné změna je ta, že vůz jede lépe z nižších otáček proti sériovému nastavení, ve vyšších otáčkách se žádná výraznější změna proti sérii nekoná. Úprava softu je znát ve všech otáčkách, lepší zrychlení, pružnost, maximální rychlost, při stejné spotřebě.

Obě výše zmíněné úpravy vyzkoušeny, žádné vyprávění od kluků!!! 

No to som chcel pocut, sedi vec! Len hned padne otazka kedze hovorime uz o uprave softu. Pises ze je citiet upravu softu vo vsetkych otackach znamena ze vytazit turbo na maximum? Prezije to u tej 1.2 tsi? Videl som na eBay ze nejaka nemecka firma robi upravu softu z tych 86 koni az na 130 a dava zaruku na motor a prevodovku. Je to realne az takto upravit jednotku?

davat zaruku na motor a prevodovku je po takovy uprave trosku nerozum ale jinak proc ne :D ty firmy doufaj ze se proste nic nestane ze s tim ten clovek nebude jezdit jak idiot

 

jednotka pujde upravit  klidne na 150 koni akorat ti po 2000km vylitne nejakej kus zpodkapoty

Upraveno od oneb1t

700€ tusim ze pytaju za tu upravu, to je vela...

Ale sak na to je ta uprava aby clovek neodolal a bude jazdit jak idiot :)

No dobre, kedze sa vyznas tak odporuc naozaj serioznu firmu co to robi, nie taku ktora mi akoze nacipuje a budem citiet vykon len v nizkych otackach ked sa budem pohynat na semafore a potom nic...

Po zkusenostech s 1.2TSI 63kw ve Fabii, bych nedoporucoval, jakekoli upravy motoru (pouze muj nazor). Jinak od Powertecu si zde na foru Milstas nechal delat prostredni upravu a ve finale podle grafu to je verze Maximum.

Ja osobne ve finale zvolil od Motorpowera upravu a zkusenost je takova, ze po 26.000km je vse v poradku - motor 1.6TDi.

Upraveno od Jakub84138

Skus sa podelit ake si mal skusenosti s 1.2 tsi 63kw, kedze 1.2 tsi 77kw je ten isty motor. A pokial 63kw dame na 77kw podstate nic s tym nepokazim, ci?

Behem ctyr let najezdila Fabca cca 190.000km - behem teto doby se vystridaly postupne ve voze 3 motory, vzdy cca po 60.000km... Je to ten samy motor, co je v Rapidu. Jinak obdobne problemy u 4 ze 6 vozu.

Upraveno od Jakub84138

Jenže motor ve FABII II není zas tak úplně to samé jako v RAPIDu, nelze srovnávat problémové r.v.2009 (příp.2010) .... a 2013 (2014,2015..). Možná budeš oponovat, že ten třetí motor by už měl být takřka stejný jako v RAPIDu, ale to nemusí vůbec být pravda. V jiném autě se může stejný motor chovat jinak a zatím tomu vše nasvědčuje, RAPIDům se podobné problémy zatím vyhýbají. Ale to jsme už hodně OT, od toho tu jsou témata o rozvodech v TSI v sekci Fabia a Rapid a tady bych to zbytečně nepitval ......

Nebudu ti oponovat, pouze jsem psal svoji zkusenost. Pokud jsou motory modifikovany proti predchozim rokum, tak v to doufam, uz jen kvuli vam vsem.

Takze podme čipovat ale rozumne ;)

....a po uplynuti zaruky

Upraveno od Temik.sk

Za mě bych powerbox určitě nedaval, jednou jsem rozebíral power box od docela známé firmy který se připojoval na rozváděcí lištu paliva. To už mi přišlo divné a nebylo uvnitř, obyčejný odpor který dával jednotce nižší hodnoty tlaku paliva. Cena powerboxu cca 7000,-.

Já mám úpravu softu a maximální spokojenost už 140000km.

Tak toto je sila ze dat tam odpor. No dufal som ze aspon trocha nejakeho rozumu do toho dali...zle

tak ono to funguje akorat ti to zvedne spotrebu a opotrebeni motoru (to udela i standartni chiptuning) akorat ne tolik protoze tam muzes pridat napr jen pro vyssi otacky a ne pro cely spektrum

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.