Publikováno Březen 29, 201510 r Panove , neprijde vam divne, ze nekdo prodava rozebrana a nebourana auta? napr. http://www.sbazar.cz/mihocar/detail/2631974-skoda-octavia-iii-sedan-18-tsi-132kw Vice aut pod inzeratem. nebo na http://www.mihocar.cz/ Minimalne mi prijde divne, odkud to panove "privazeji" Upraveno Březen 29, 201510 r od novak
Březen 30, 201510 r Ve velkém se tím zabývají mnoho let a nemají problém dát to na web i s fotkama, takže bych v tom levárnu (na rozdíl od jiných vrakáren) za každou cenu nehledal.
Březen 30, 201510 r co vím tak to jsou legálně koupená auta a rozebraná na díly.Jedná se o mustery,předváděčky,testovací vozy,atd.Určitě na tím vydělají víc než za auto v celku.
Březen 30, 201510 r co vím tak to jsou legálně koupená auta a rozebraná na díly.Jedná se o mustery,předváděčky,testovací vozy,atd.Určitě na tím vydělají víc než za auto v celku. Tak to je
Březen 30, 201510 r Tvrdí to o sobě, ale to nic nemění na faktu, že je zajímavé, kolik takových aut existuje.
Březen 30, 201510 r Ano , je jich hodně, osobně navštěvuju takove vrakoviště , kousek od Bielska-Białej, Ti vicemene kupujou prave predvadecky, jeta auta rekneme z otorem na odpis, firemni vozidla, testove vozy, dokonce i nektere prototypy, ty pak rozebiraj , rozprodavaj na dily. S tim že akorat Ti se orientujou spiše na Fiat a Opel, ovšem to nic neměni na tom že k autum přichazeji legalni cestou.
Duben 9, 201510 r Dneska jsem jel kolem vyškova jak je tam tam odstavná plocha kde trenují policajti zastavovaní vozidel. Tolik obouchaných aut jsem snad nikdy neviděl. Takže bych se nedivili kdyby vzali služební auta s nulovou hodnotou, tam si na nich nacvičí zastavování vozidel a obouchaný to pak jde do aukce. Tihle to koupí, rozeberou a nepoužitelné zlikvidují, použitelné nabídnou k prodeji. opět vše legálně...
Duben 9, 201510 r Tihle ale nic obouchanýho neprodávaj - na fotkách je vidět, že všechny plechy jsou netknutý. Ptal jsem jsem se na to známýho, zdrojem jsou skutečně ověřovací a propagační série, jsou to kvanta aut, která prý nelze přihlásit do provozu.
Duben 10, 201510 r Z ověřovací série by mělo všechno jít do šrotu a né do provozu. Zajímalo by mě kdo na svá bedra ze zákona bere odpovědnost za výrobek, když se něco stane, tož asi tak ! (Ten pojem pro neznalé není o reklamaci výrobku, ale když dojde vlivem jeho používání např. k újmě na zdraví, smrti atd. každá firma s ISO certifikátem se musí těchto zásad držet) Upraveno Duben 10, 201510 r od dick
Duben 10, 201510 r těžko říct, to že certifikaci nemá celek, ještě nutně neznamená, že ho nemá konkrétní díl. Také nevím jaká je přesná terminologie, ale těch předsérií je několik. Jednak se produkují vozy pro testování, jednak se testuje samotný výrobní proces, pak se dělá série vozů pro propagaci....- údajně se jedná o minimálně stovku.
Duben 12, 201510 r neznamená,že firma co likviduje odpad taky má ISO a pokud odpad přeprodá dál a ten to pošle dál a pak se to objeví na netu na náhradní díly? a ten člověk se nemusí řídit ISO, ten prodává dveře ,ne celé auto s homologací Upraveno Duben 12, 201510 r od azriel
Duben 13, 201510 r Neslovíčkařit prosím. Bud ty díly mají jít, a také jdou kontrolovaně do šrotu. Nebo jsou nějakým způsobem vráceny zpět do provozu, což je pro mě z hlediska bezpečnosti naprosto nepřijatelné a z ověřovací, testovací série naprosto vyloučené. Je jasné, že se zase najde argumentista např. s tím, co mohou způsobit dveře. I ty mají vyztuhy-prvek bezpečnosti, a o věcech do motoru, náprav, řízení ani nemluvě. Upraveno Duben 13, 201510 r od dick
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.