PeterM Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Zdravim Vas! dnes sa mi zacal spod palubovky sa ozyvat zvuk cvakajuceho rele. Nastava to pri vypnuti stieracov, po zastaveni stieracov rele cvakne asi 8krat asi v 0,5s intervale. Ziadny iny problem som nespozoroval, cyklovac funguje. Peter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 sundej dekl nad pedala, at se dostanes k rele-boxu, dej ruku na rele cyklovace jestli to cvaka ono (melo by to byt ono, kdyz je to po vypnuti steracu) delat to urcite nema, zkusit ho dat do jineho auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meggie Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 Ahoj! Mám podobný problém se stěrači. Vlastním Octávii 1.6 r.v. 2001. Začalo to tím, že po vypnutí stěračů se začalo ozývat cvakání pod volantem. Nejdříve to cvakalo párkrát, ale teď klidně i 8krát. Od té doby, co to začalo cvakat, se zároveň zpomalil chod stěračů. No a aby toho nebylo málo, začalo to cvakat už i při zapnutí spínací skříňky. Zjistil jsem, že to cvaká jedna cívka cyklovače stěračů. Potřeboval bych vědět, jestli je závada přímo v tom cyklovači nebo někde jinde. Mate mě totiž to zpomalení chodu stěračů. Díky za rady!!! Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 jestli se zpomalili stěrače máš zatuhlý přepákování chce to vyndat rozhýbat promazat je možný že to kvuli tomu nedojede do koncový polohy uplně a proto to cvaká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meggie Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 (editace) Tak jsem šel po tom zatuhnutí přepákování stěračů. Celé jsem ho vyndal a opravdu jedna strana úplně nepohyblivá. Motorek se asi dost nadřel. Rozebral jsem to, vyčistil a promazal. Preventivně i druhou dobrou stranu. A opravdu to bylo ono!!! Už to funguje, jak má a nemusím shánět cyklovač stěračů. Opravdu strašně moc děkuji za výbornou radu!!!!!! Zdravím Vás. JIRKA. Editováno: 7. Únor 2010, autor: meggie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 neni zač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petropos Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Jo chlapci, tak přesně na tohle se chystám též, až ledy povolí. Relé také občas chaoticky cvaká (je to závislé na venkovní teplotě) a při -15 se stěrače ani nerozjely. Takže taky repase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimisekz Vloženo 2. Březen 2010 Sdílet Vloženo 2. Březen 2010 Zdary, já měl podobný problem. Stěrače stírali pomalu a trhaně. Bohužel už jsem táhla nerozhýbal. Musel jsem dát nové, kupoval jsem neorigo, ale už bych to neudělal . Je to asi rok co jsem je dával a teď ten samej problém. Táhla jsem vyndal a zjistil, že na jedné straně je prasklé těsnění a tím, že došlo k zatuhnutí jedné strany táhel. Rozhýbal jsem je a pořádně promazal. Každopádně mám jinej problém. Po namontování zpět se mi objevil novej problém a to: když zapnu stěrače ať na jednotlivé setření nebo na ciklovač, stěrače se nezastaví a musím až vypnout motor. Neví někdo co stím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mistarka Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) Dobrý den.Včera po spuštění stěračů se spod volantu začalo ozývat cvakání v rytmu pohybu stěračů.Stěrače fungují správně,ale to cvakaní je hodně hlasité.Poraďte jak to cvakání odstranit.Děkuji. Editováno: 30. Březen 2015, autor: mistarka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Helena Brzobohatá Vloženo 15. Září 2020 Sdílet Vloženo 15. Září 2020 Také se mi zničehonic ozvalo cvakání stěračů po jejich vypnutí, a také již při nastartování auta - to stěrače cukaly chvíli na místě v dolní poloze. V průběhu stírání nic necvakalo a stírání probíhalo normálně. Už jsem se chystala na demontáž stěračů kvůli zatuhlému mechanizmu, ale již při otevření kapoty jsem si všimla, že černý plast, co je pod stěrači a je spojen uprostřed skla je prostě vyskočený ze své drážky a brání stěrači na straně spolujezdce se normálně pohybovat. Takže v podstatě asi stěrače nemohly dokončit cyklus (do základní polohy), proto pořád relé cvakalo (i hned po nastartování). Po zacvaknutí plastu zpět do drážky byl problém vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.