Přejít na obsah

Stěrače,cvakání relé.


PeterM

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Ahoj! Mám podobný problém se stěrači. Vlastním Octávii 1.6 r.v. 2001. Začalo to tím, že po vypnutí stěračů se začalo ozývat cvakání pod volantem. Nejdříve to cvakalo párkrát, ale teď klidně i 8krát. Od té doby, co to začalo cvakat, se zároveň zpomalil chod stěračů. No a aby toho nebylo málo, začalo to cvakat už i při zapnutí spínací skříňky. Zjistil jsem, že to cvaká jedna cívka cyklovače stěračů. Potřeboval bych vědět, jestli je závada přímo v tom cyklovači nebo někde jinde. Mate mě totiž to zpomalení chodu stěračů. Díky za rady!!! Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem šel po tom zatuhnutí přepákování stěračů. Celé jsem ho vyndal a opravdu jedna strana úplně nepohyblivá. Motorek se asi dost nadřel. Rozebral jsem to, vyčistil a promazal. Preventivně i druhou dobrou stranu. A opravdu to bylo ono!!! Už to funguje, jak má a nemusím shánět cyklovač stěračů. Opravdu strašně moc děkuji za výbornou radu!!!!!! Zdravím Vás. JIRKA.

Editováno: , autor: meggie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdary, já měl podobný problem. Stěrače stírali pomalu a trhaně. Bohužel už jsem táhla nerozhýbal. Musel jsem dát nové, kupoval jsem neorigo, ale už bych to neudělal . Je to asi rok co jsem je dával a teď ten samej problém. Táhla jsem vyndal a zjistil, že na jedné straně je prasklé těsnění a tím, že došlo k zatuhnutí jedné strany táhel. Rozhýbal jsem je a pořádně promazal. Každopádně mám jinej problém. Po namontování zpět se mi objevil novej problém a to: když zapnu stěrače ať na jednotlivé setření nebo na ciklovač, stěrače se nezastaví a musím až vypnout motor. Neví někdo co stím???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
  • o 5 let později...

Také se mi zničehonic ozvalo cvakání stěračů po jejich vypnutí, a také již při nastartování auta - to stěrače cukaly chvíli na místě v dolní poloze. V průběhu stírání nic necvakalo a stírání probíhalo normálně. Už jsem se chystala na demontáž stěračů kvůli zatuhlému mechanizmu, ale již při otevření kapoty jsem si všimla, že černý plast, co je pod stěrači a je spojen uprostřed skla je prostě vyskočený ze své drážky a brání stěrači na straně spolujezdce se normálně pohybovat. Takže v podstatě asi stěrače nemohly dokončit cyklus (do základní polohy), proto pořád relé cvakalo (i hned po nastartování). Po zacvaknutí plastu zpět do drážky byl problém vyřešen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...