Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, mám takový malý problém.(motor 1,9TDi 66KW r.v. 03) Když nastartuju studený motor, tak během 20 vteřin motor sám zvedne otáčky z 900oz/min na cca 1300ot/min. To se děje asi 2x až 3x. Pak je pokoj a při teplém motoru je to v pohodě. Také kontrolka na žhavení při studeném motoru svítí někdy 3vteřiny, někdy 10vteřin. Byl jsem na VAG a tam mi řekli, že je chyba ve zdvojeném čidle teploty. Má opravdu na oboje vliv to čidlo??? Předem díky za odpovědi :huh:

Vloženo

Mně to dělalo před i po výměně toho čidla, takže tomu moc nevěřím, spíše to bude jedna z více příčin...

Vloženo

Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky :huh: A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění.

Vloženo
me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi

a který čidlo to je a kde je přesně umístěný náhodou nevíš? případně na kolik to vyšlo? ;)

Vloženo
me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi

a který čidlo to je a kde je přesně umístěný náhodou nevíš? případně na kolik to vyšlo? ;)

vag většinou ukáže více z možnejch příčin a pokud si byl v autorizovaný Škodovce, tak tam ti vždy zdělej jen 1 závadu (pokud tam nemáš známýho :) a takhle vydělávaj! měněj díl za dílem ! závada většinou trvá, zisk jim roste a sou to spokojený " žiďáci "! neboj, kámoše známej řikal jak to na diagnostice chodí!... <_<

Vloženo

myslím si: na vag choď kam chteš, ale většina oprav se dá zvládnout svépomocí a spoléhej se radši sám na sebe ;)

už sem slyšel hodně negativních zkušeností ze servisama.... já tam ma bratránka a závadu mi odstraňuje už přes 14 dní :angry:

viz.. sekce Poruchy a závady, nadpis: kotouče, brzdy..

Vloženo
Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky :huh: A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění.

to čidlo se nachází za těma třema bodkama, co žhaví do vody.. ( nevím, jak to odborně vysvětlit <_< ) je tam dost špatnej přístup, ale nechá se vyměnit i bez vypouštění vody.

Opravit nejde, prý je to bolest těch čidel, hlavně prý fabia s tím má problém. Na tom čidle je vyvrtaný otvor, na kterém je plastová ucpávka, a když se pod tu ucpávku občas dostane voda, tak to vyvolá zkrat a čidlo nahlásí ŘJ, že je venku -30°C, motor obohatí směs, tím pádem jdou nahoru i otáčky... No tak nějak :D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...