Přejít na obsah

problém s čidlem?


quicksilver

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám takový malý problém.(motor 1,9TDi 66KW r.v. 03) Když nastartuju studený motor, tak během 20 vteřin motor sám zvedne otáčky z 900oz/min na cca 1300ot/min. To se děje asi 2x až 3x. Pak je pokoj a při teplém motoru je to v pohodě. Také kontrolka na žhavení při studeném motoru svítí někdy 3vteřiny, někdy 10vteřin. Byl jsem na VAG a tam mi řekli, že je chyba ve zdvojeném čidle teploty. Má opravdu na oboje vliv to čidlo??? Předem díky za odpovědi :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky :huh: A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi

a který čidlo to je a kde je přesně umístěný náhodou nevíš? případně na kolik to vyšlo? ;)

vag většinou ukáže více z možnejch příčin a pokud si byl v autorizovaný Škodovce, tak tam ti vždy zdělej jen 1 závadu (pokud tam nemáš známýho :) a takhle vydělávaj! měněj díl za dílem ! závada většinou trvá, zisk jim roste a sou to spokojený " žiďáci "! neboj, kámoše známej řikal jak to na diagnostice chodí!... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím si: na vag choď kam chteš, ale většina oprav se dá zvládnout svépomocí a spoléhej se radši sám na sebe ;)

už sem slyšel hodně negativních zkušeností ze servisama.... já tam ma bratránka a závadu mi odstraňuje už přes 14 dní :angry:

viz.. sekce Poruchy a závady, nadpis: kotouče, brzdy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky :huh: A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění.

to čidlo se nachází za těma třema bodkama, co žhaví do vody.. ( nevím, jak to odborně vysvětlit <_< ) je tam dost špatnej přístup, ale nechá se vyměnit i bez vypouštění vody.

Opravit nejde, prý je to bolest těch čidel, hlavně prý fabia s tím má problém. Na tom čidle je vyvrtaný otvor, na kterém je plastová ucpávka, a když se pod tu ucpávku občas dostane voda, tak to vyvolá zkrat a čidlo nahlásí ŘJ, že je venku -30°C, motor obohatí směs, tím pádem jdou nahoru i otáčky... No tak nějak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...