quicksilver Vloženo 14. Září 2006 Vloženo 14. Září 2006 Ahoj, mám takový malý problém.(motor 1,9TDi 66KW r.v. 03) Když nastartuju studený motor, tak během 20 vteřin motor sám zvedne otáčky z 900oz/min na cca 1300ot/min. To se děje asi 2x až 3x. Pak je pokoj a při teplém motoru je to v pohodě. Také kontrolka na žhavení při studeném motoru svítí někdy 3vteřiny, někdy 10vteřin. Byl jsem na VAG a tam mi řekli, že je chyba ve zdvojeném čidle teploty. Má opravdu na oboje vliv to čidlo??? Předem díky za odpovědi Citovat
Host aka Vloženo 14. Září 2006 Vloženo 14. Září 2006 Mně to dělalo před i po výměně toho čidla, takže tomu moc nevěřím, spíše to bude jedna z více příčin... Citovat
Fesoj Vloženo 15. Září 2006 Vloženo 15. Září 2006 Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění. Citovat
gdanx Vloženo 18. Září 2006 Vloženo 18. Září 2006 me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi Citovat
Fesoj Vloženo 18. Září 2006 Vloženo 18. Září 2006 me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi a který čidlo to je a kde je přesně umístěný náhodou nevíš? případně na kolik to vyšlo? Citovat
The Driver Vloženo 18. Září 2006 Vloženo 18. Září 2006 me to delalo presne tohle, po vymene cidla uz pul roku naprostej klid, takze to urcite bude tim .. taky tdi a který čidlo to je a kde je přesně umístěný náhodou nevíš? případně na kolik to vyšlo? vag většinou ukáže více z možnejch příčin a pokud si byl v autorizovaný Škodovce, tak tam ti vždy zdělej jen 1 závadu (pokud tam nemáš známýho a takhle vydělávaj! měněj díl za dílem ! závada většinou trvá, zisk jim roste a sou to spokojený " žiďáci "! neboj, kámoše známej řikal jak to na diagnostice chodí!... Citovat
The Driver Vloženo 18. Září 2006 Vloženo 18. Září 2006 myslím si: na vag choď kam chteš, ale většina oprav se dá zvládnout svépomocí a spoléhej se radši sám na sebe už sem slyšel hodně negativních zkušeností ze servisama.... já tam ma bratránka a závadu mi odstraňuje už přes 14 dní viz.. sekce Poruchy a závady, nadpis: kotouče, brzdy.. Citovat
quicksilver Vloženo 20. Září 2006 Autor Vloženo 20. Září 2006 Takže, byl jsem na V.A.G. u kamaráda a potvrdil, že to je zdvojené teplotní čidlo.. sporadická chyba G62. Takže to vyměním a uvidí se. Čidlo stojí cca 550,- (+ -) Citovat
quicksilver Vloženo 20. Září 2006 Autor Vloženo 20. Září 2006 Mám stejný problém, v zimě je to doprovázeno rozsvícením kontrolky teploty motoru a zvukovým signálem. Vag hlásí sporadická chyba snímač teploty chladící kapaliny G 62 ( přerušení/zkrat na plus P1256 - 35 - 10) Těch snímačů je tam však víc. Neví někdo, který to je a kde je umístěn díky A musí se měnit nebo bude stačit nějaké očištění. to čidlo se nachází za těma třema bodkama, co žhaví do vody.. ( nevím, jak to odborně vysvětlit ) je tam dost špatnej přístup, ale nechá se vyměnit i bez vypouštění vody. Opravit nejde, prý je to bolest těch čidel, hlavně prý fabia s tím má problém. Na tom čidle je vyvrtaný otvor, na kterém je plastová ucpávka, a když se pod tu ucpávku občas dostane voda, tak to vyvolá zkrat a čidlo nahlásí ŘJ, že je venku -30°C, motor obohatí směs, tím pádem jdou nahoru i otáčky... No tak nějak Citovat
quicksilver Vloženo 22. Září 2006 Autor Vloženo 22. Září 2006 Takže, dneska jsem vyměnil čidlo, tak uvidíme... Při prvním startu po výměně to bylo OK. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.