vikino1 Vloženo 28. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Lenže ty ak chceš meniť prist. dosku musíš vedieť obidva piny stary aj nový! inak si zablokuješ imobilizer. Kilometre VAGom nezmeníš! Pin sa dá vyčítať ale na to sú iné programy a káble. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefo Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Pin je takom plastovom štitku da sa to myslim otvoriť. Je pod stieratelnou vrstvou, musíš oškrabať ako los. no super to si mi moc nepomohol....teraz neviem či si nerobíš srandu .....no budem musieť niekde nájsť ten pin, alebo softwerovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefo Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Lenže ty ak chceš meniť prist. dosku musíš vedieť obidva piny stary aj nový! inak si zablokuješ imobilizer. Kilometre VAGom nezmeníš! Pin sa dá vyčítať ale na to sú iné programy a káble. viem ta nová bude mať svoj pin , ju tam dám, prihlásim sa s tým novým a zmením na starý, a keď som prihlásený tým pinom tak vagom nezmením kilometre?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky555 Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Zdravim vas... Asi viem ze sa to tu uz riesilo len to neviem nikde najst,dufam ze admin ma nezrusi este skor ako sa to doriesi...vopred dakujem... Mam skoda fabia 1 1.4tdi 51kw r.v.2006 odpalili sa mi budiky a neviem ci je lepsi repas alebo kupa nejakych z druhej ruky...Chcel by som vediet co to vsetko obnasa ked ich zozeniem s inej fabie-pouzite. Je to velky problem alebo ani nie... Vedel by mi niekto napisat presny postup ako sa to robi,za odpoved vopred dakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 caute, mam taky mensi problemik, pri vymene budikov za ine, je v kanali 50 uvedene 32000, a ked to chcem zmenit, stale tam zostane tych 32000. neviete co s tym ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 záleží v jakém stavu jsou ty budíky co přizpůsobuješ, taky jestli máš správný pin motorovky atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 22. leden 2012 Sdílet Vloženo 22. leden 2012 (editace) chcem prisposobit budiky z rs rv 2003 a idu namiesto povodnych rv 2000 (motor ATD), piny z oboch immo mam. co je pin motorovky ? ... EDIT: dal som naspat povodne budiky a po zadani pinu je na 50tom kanali opat 32000 a ked zmenim hodnotu na inu a dam TEST znovu je tam tych 32000.... mam VAG 304cz, este skusim inu verziu Editováno: 22. leden 2012, autor: domino666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 dnes som skusal VAG 805 a vysledok rovnaky, na kanali 50 je stale hodnota 32000, ak ju zmenim a dam otestovat tak napise "ERROR" a v hornom riadku sa zmeni "PIN?" na "Zablokovano", a vsimol som si ze blika aj kontrolka zhavenia a v RJ motora je sporadicka chyba: immobilizer RJ motora zablokovana. Ak chybu vymazem, hned sa tam zase objavi. neviete ako to mam rozchodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomkrups Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 ja mam ten isty problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cunikt Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 já mám stejný problém co s tím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 no aj mna by to zaujimalo zhanal som budiky co maju ten podklad ako elegance aj som zohnal a zatial som vymenil len ten podklad ale su tam zmene pozicie kontroliek svetial a baterky tak ze by som rad prehodil aj tie budiky .. keby niekto napisal presny postuo ako to spravit s vagom tie budiky co som kupoval mam aj s pinom vopred dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 7. Květen 2013 Sdílet Vloženo 7. Květen 2013 1) Musíš sehnat budíky z naftové fabie, která měla aspon podobnou nebo lepší výbavu (aby jsi tam měl všechny kontrolky, co máš ted v autě - pásy, atd) 2) Pokud ti prodejce k budíkům nedal PIN, musíš ho pomocí speciálního kabelu a programu VAS vyčíst 3) Musíš znát PIN svých starých budíků 4) Pak přehodíš budíky, ve VAGu spáruješ immobilizér s řídící jednotkou (právě k tomu potřebuješ ty dva PINy) 5) Spáruješ klíče a případně nakóduješ výbavu Pokud jsi fajnšmekr a jsi ochotný pustit nějakou korunu, tak si rovnou kup budíky typu Maxidot (velký číslicový display uprostřed), stojí od 4000Kč. Ve vlákně MAXIDOT máš všechno popsané a vysvětlené, sice toto vlákno je obsáhnlé, ale stojí za přečtení. Pokud se ti nechce s tímto vším shánět a nechceš se učit s VAGem, tak popros někoho zde na fóru. Určitě se někdo najde ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 budiky mam aj pin len z mojich budikov neviem pin...ten treba vycitat alebo neni niekde na tom stitku co mam na druhych klucoch?? Tak keby sa niekto nasiel tak budem rad ja som z Bratislavy a s vagom som sa uz hral ale tak mam trocha strach aby som to neposral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 Neví mco máš na druhých klíčích, třeba tam je. pokud sis už s vagem hrál, tak to klidně zkus sám. Jediný co se muže stát je, že si zablokuješ immobilizér, ale ten se po nějaké době odblokuje. Ve VIS máš postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 na druhych klucoch je taka plastova blbost v com su nejake cisla este som tu nekukal co tam presne je ... asi to pojdem skusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CreAtive_34 Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 Pokud myslíš ten bílej plastovej přívěšek, co ti k tomu dají při koupi, tak pin jsou ta čtyři čísla uvnitř... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr369 Vloženo 31. Květen 2013 Sdílet Vloženo 31. Květen 2013 (editace) Tak se přidávám k vám, mám stejný problém. Postupoval jsem podle VIS. Namontoval jsem nové budíky Pak jsem se připojil do řídící jednotky 17 přístrojovka (tady může být chyba, ve VIs je napsáno 17 - Immobilizér, ale immo je přeci na adrese 25) Poté jsem zadal do login nový PIN (nikde mi nenepasalo chybu) Pak jsem dal přizpůsobení, kanál 50 a novou hodnotu jsem dal starý PIN. Při testu jsem měl také hodnotu 32000 jako psali předešlí uživatelé. Po stisknutí uložit, návrat se ukázalo v pravém horním rohu chyba komunikace, nezdařilo se. Klíč immo zmizel, v chybám motoru je napsaáno zablokovaná jednotka. Po znovu zasunutím klíčku bliká kontrolka immo. Ted čekám, až se odblokuje., nevíte kde jsem udělal chybu? PINy byly zadány správně. Tak vyřešeno. Někde nastala chyba, nové budíky převzaly starý PIN, ale hodilo to chybu komunikace. Pak stačilo jen přizpůsobit klíče. Editováno: 31. Květen 2013, autor: Petr369 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hubin Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Chtěl bych se zeptat, půjde mi na škodu fabii 1.2 HTP r.v 2003 přístrojovka z faceliftu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razzzercze Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 nevidim duvod proc by nesla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 Myslim že palivo bude ukazovať opačne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hubin Vloženo 26. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2013 tak mě šlo jen o ty konektory vzadu a to palivo no uvidím pořeším děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 28. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2013 přístrojovka ti tam půjde konektory budou ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radis69 Vloženo 26. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2014 Zdravím, odpálil jsem budíky Fabia (junior) jaké změny musím udělat aby mi šly budíky z 1,4 s PP Staré 6Y0 920 860 M Nové 6Y1 919 870 C Půjdou vůbec když jsou jiné typy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
I__C__E Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Ahoj,lze vyměnit přístrojovou desku na fabia bez Vag, kde zadat pin, je třeba nakodovat i klíče nebo ty můžou zůstat..jaký je nejrychlejší a nejlevnější postup (mám již novou desku s pinem - je z pofaceliftové verze)..díky moc za info.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Bez Vagu nelze. Předpokládám že měníš budíky z předface na face. A pokud nebudeš mít soft na změnu km ani nezměníš na své původní km. (pokud na těch nových budících nemáš do 100 km) A ještě ti bude ukazovat obráceně palivoměr. (to vyřešíš - přehrát soft v budících nebo nový plovák do nádrže) Jsem tě asi moc nepotěšil. Vše je zda napsáno jako můj názor proto mne nekamenujte :-))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.