Publikováno Květen 14, 201510 r Zdravím chvilkami jsem už asi týden pociťoval že motor při rychlém rozjezdu na jedničku chcípne a pak chytne druhý dech a jede no postupem času když sem nastartoval a bylo jedno jestli na benzin nebo na plyn motor hned zhasl cca na potřetí se to vždy povedlo nastartovat, a pak zničeho nic jsem přijel z obchodu a o hodinu později sem nastartoval motor skákal třepal se jak drahej pes a po přidání plynu začínal chcípat po pošlapaní plynového pedálu a napumpování paliva do motoru se sice otáčky zvedly ale auto nejelo a motor vydával zvuky jako by v něm vybuchovali bomby nevíte co by stim mohlo být? xD
Květen 14, 201510 r Autor já měl teorii že budto svičky nebo to čidlo ale mechanik ikal že je K.O. motor ale že by teplotní čidlo zpusobilo že to v motorů bouchá jak rany z děla?
Květen 14, 201510 r Autor prostě otočim kličkem motor za velmi zvlaštniho zvuku naskočí, jednička škube jak prase nejede prostě jen kopanim dopedu a pak už to radši vypinam a na neutral při přidani popumpovani plynu se otačky objevuji nahoru dolu jak na horske draze a při sešlapnuti plynu pořádně se z motoru ozýva jeden výbuch za druhým, ke všemu motor skáče jak prase ne tak normálně postě jako by se chtěl vytrhnout z kapoty a utéc trhá sebou šíleně cvca po 5 sekundach už mužeme cítit něco nevim co to je možná spalenina ale ne ta typická a z motoru se taky nekouří spíše to je zpusobeno tim boucháním že to jde slabě cítit. sem u toho stal asi v 5 metrove vzdalenosti s hasičákem xD
Květen 14, 201510 r no pokud bude dávat čidlo špatnou informaci o teplotě, ECU nastaví špatnou bohatost a buď mizerně startuje, pak je to třeba moc bohaté a práská to do sání. Druhá možnost jsou ještě ventily, ať ti někdo zkontroluje vůli na ventilech, jestli je taky třeba nemáš v háji zaklepané apod.
Květen 14, 201510 r apropo, je to jednobod, nebo MPI? edit: už to asi tuším z fotky z profilu, vidím face, takže MPI Upraveno Květen 14, 201510 r od Malta
Květen 14, 201510 r jinak pokud má tvůj mechoš VAG, ať ti to píchne na zásuvku a mrkne do bloku měřených hodnot na to co to čidlo ukazuje za teplotu, před a po startu. Mimochodem, když provedeš nouzový start na LPG, chová se to stejně? Napadly mě totiž totálně zalepené BA vstřikovače.
Květen 14, 201510 r Anebo taky může bejt v zádeli těsnění pod hlavou a tyhle efekty dělá nepravidelný vynechávání zážehu v některým válci...
Květen 15, 201510 r Autor těsnění pod hlavou bylo v planu vyměnit měl sem vadne těsnění olejové vany, no startovat na lpg nebo n benzin dela to to samy i když se mi to vlastně vždycky přepne na startovani na benal xD ale pak to už jede na lpg, mechanik řikal že změří komprese a uvidíme.
Květen 15, 201510 r Autor a je to motor 1.3 MPI obrazek je ilustrační ale jeto tento motor xD ejn 40kw xD
Květen 15, 201510 r a co tam máš za výrobce LPG? Ono nouzový start na LPG by snad měly umět všechny systémy, dělá se to vetšinou tak, že při vypnutém klíčku zmáčkneš tlačítko pro manuální přepínání BA/LPG a držíš, zapneš klíček do polohy kdy svítí kontrolky, počkáš asi 3-5s (většinou je to nějak vizuálně nebo akusticky hlášeno a za stáleho držení tlačítka začneš startovat. Když je teplo, dá se takto nastartovat. Třeba Tartariny má na toto nouzové stratování na LPG tři pokusy (a je jedno zda se jedná o podtlakový systém, či sekvenc), pak se blokne jednotka a nelze více LPG používat, dokud nedojde k resetu jednotky u servisáka. Dej pak vědět, jak to probíhá dál, co jste zjistili
Květen 15, 201510 r Autor ja tam mam krabičku s třipolohovým přepinanim benzin prostředek a plyn napišu vam sem vypis z přílohy k TP vyrobce plnového zařízení: HL Propan s.r.o. Typ plynového zařízení: HL 00.01-00.35 pokud chcete i seznam homologovaných prvků soupravy tak to sepíšu xD
Květen 15, 201510 r Autor mechanik bude zjištovat zitra co tomu je take k večeru napíšu jestli něco zjistil
Květen 15, 201510 r ja tam mam krabičku s třipolohovým přepinanim benzin prostředek a plyn napišu vam sem vypis z přílohy k TP vyrobce plnového zařízení: HL Propan s.r.o. Typ plynového zařízení: HL 00.01-00.35 pokud chcete i seznam homologovaných prvků soupravy tak to sepíšu xD nemusíš, máš tam podtlakový Lovtec, to jako informace stačí
Květen 16, 201510 r Autor ok tak prej kompres to má takže mechanicky v pořádku ale přijde mu jak by se to hned uchlastalo, nemá šajnu co by stim mohlo být takže to zitra vykuchá a koukne se dovnitř.
Květen 16, 201510 r Autor i na VAG to bylo napojené ticho po pěšině xD po počítač tedy íká že stačí sednout a jet haček je v tom že nestačí xD protože to nejede xD
Květen 18, 201510 r Autor hlavní je že nebylo třebaměnit celý motor xD teď ještě vyčistit vstřiky vyměnit veškeré těsnění a rozvody a hurá na stk xD všem moc díky za rady které mi poskytli
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.