Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím chvilkami jsem už asi týden pociťoval že motor při rychlém rozjezdu na jedničku chcípne a pak chytne druhý dech a jede no postupem času když sem nastartoval a bylo jedno jestli na benzin nebo na plyn motor hned zhasl cca na potřetí se to vždy povedlo nastartovat, a pak zničeho nic jsem přijel z obchodu a o  hodinu později sem nastartoval motor skákal třepal se jak drahej pes a po přidání plynu začínal chcípat po pošlapaní plynového pedálu a napumpování paliva do motoru se sice otáčky zvedly ale auto nejelo a motor vydával zvuky jako by v něm vybuchovali bomby nevíte co by stim mohlo být? xD

tak pokud je to nezávislé na BA nebo LPG, viděl bych to na teplotní čidlo

  • Autor

já měl teorii že budto svičky nebo to čidlo ale mechanik ikal že je K.O. motor ale že by teplotní čidlo zpusobilo že to v motorů bouchá jak rany z děla?

  • Autor

prostě otočim kličkem motor za velmi zvlaštniho zvuku naskočí, jednička škube jak prase nejede prostě jen kopanim dopedu a pak už to radši vypinam a na neutral při přidani popumpovani plynu se otačky objevuji nahoru dolu jak na horske draze a při sešlapnuti plynu pořádně se z motoru ozýva jeden výbuch za druhým, ke všemu motor skáče jak prase ne tak normálně postě jako by se chtěl vytrhnout z kapoty a utéc trhá sebou šíleně cvca po 5 sekundach už mužeme cítit něco nevim co to je možná spalenina ale ne ta typická a z motoru se taky nekouří spíše to je zpusobeno tim boucháním že to jde slabě cítit. sem u toho stal asi v 5 metrove vzdalenosti s hasičákem xD

no pokud bude dávat čidlo špatnou informaci o teplotě, ECU nastaví špatnou bohatost a buď mizerně startuje, pak je to třeba moc bohaté a práská to do sání. Druhá možnost jsou ještě ventily, ať ti někdo zkontroluje vůli na ventilech, jestli je taky třeba nemáš v háji zaklepané apod.

  • Autor

ok děkuji dam o tom vědět memu mechanikovi at se na to mrkne :)

apropo, je to jednobod, nebo MPI?

 

edit: už to asi tuším z fotky z profilu, vidím face, takže MPI

Upraveno od Malta

jinak pokud má tvůj mechoš VAG, ať ti to píchne na zásuvku a mrkne do bloku měřených hodnot na to co to čidlo ukazuje za teplotu, před a po startu. Mimochodem, když provedeš nouzový start na LPG, chová se to stejně? Napadly mě totiž totálně zalepené BA vstřikovače.

Anebo taky může bejt v zádeli těsnění pod hlavou a tyhle efekty dělá nepravidelný vynechávání zážehu v některým válci...

  • Autor

těsnění pod hlavou bylo v planu vyměnit měl sem vadne těsnění olejové vany, no startovat na lpg nebo n benzin dela to to samy i když se mi to vlastně vždycky přepne na startovani na benal xD ale pak to už jede na lpg, mechanik řikal že změří komprese a uvidíme.

  • Autor

a je to motor 1.3 MPI5716651-skoda-felicia-combi-1-3-mpi-50kw

 

obrazek je ilustrační ale jeto tento motor xD ejn 40kw xD 

  • Autor

auto nemam možnost vyfotit xD jak na potvoru se mi zkazil i mobil xD

a co tam máš za výrobce LPG? Ono nouzový start na LPG by snad měly umět všechny systémy, dělá se to vetšinou tak, že při vypnutém klíčku zmáčkneš tlačítko pro manuální přepínání BA/LPG a držíš, zapneš klíček do polohy kdy svítí kontrolky, počkáš asi 3-5s (většinou je to nějak vizuálně nebo akusticky hlášeno a za stáleho držení tlačítka začneš startovat. Když je teplo, dá se takto nastartovat. Třeba Tartariny má na toto nouzové stratování na LPG tři pokusy (a je jedno zda se jedná o podtlakový systém, či sekvenc), pak se blokne jednotka a nelze více LPG používat, dokud nedojde k resetu jednotky u servisáka. Dej pak vědět, jak to probíhá dál, co jste zjistili

  • Autor

ja tam mam krabičku s třipolohovým přepinanim benzin prostředek a plyn 

 

napišu vam sem vypis z přílohy k TP 

 

vyrobce plnového zařízení: HL Propan s.r.o.

 

Typ plynového zařízení: HL 00.01-00.35

 

pokud chcete i seznam homologovaných prvků soupravy tak to sepíšu xD 

  • Autor

mechanik bude zjištovat zitra co tomu je take k večeru napíšu jestli něco zjistil

ja tam mam krabičku s třipolohovým přepinanim benzin prostředek a plyn 

 

napišu vam sem vypis z přílohy k TP 

 

vyrobce plnového zařízení: HL Propan s.r.o.

 

Typ plynového zařízení: HL 00.01-00.35

 

pokud chcete i seznam homologovaných prvků soupravy tak to sepíšu xD 

nemusíš, máš tam podtlakový Lovtec, to jako informace stačí

  • Autor

ok tak prej kompres to má takže mechanicky v pořádku ale přijde mu jak by se to hned uchlastalo, nemá šajnu co by stim mohlo být takže to zitra vykuchá a koukne se dovnitř.

  • Autor

i na VAG to bylo napojené ticho po pěšině xD po počítač tedy íká že stačí sednout a jet haček je v tom že nestačí xD protože to nejede xD

  • Autor

taak jo a ted se zasmějem xD byla to cívka xD 

:kol-28: , jj, tak také dokáže pěkně potrápit ... tak hlavně že se to našlo :kol-47:

  • Autor

hlavní je že nebylo třebaměnit celý motor xD teď ještě vyčistit vstřiky vyměnit veškeré těsnění a rozvody a hurá na stk xD všem moc díky za rady které mi poskytli :) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.