Publikováno Květen 16, 201510 r Nejake postrehy k tejto motorizácii? Chcel by som tento typ, len je to postačujúce na toto auto? A co spotreba?
Květen 16, 201510 r A co chceš v tento okamžik, když SIII ještě nikdo nemá? To si budeš muset počkat. V ČR dokonce ani není ceníku - je tam jen 1.4 TSI 110 kW.
Květen 16, 201510 r Presne tak,.. je to slozoity,... najdi si leda nekde na internetu nejake video s zrychlenim, ci pruznym zrychlenim,... popripade jestli mas porovnani u Superbu II popripade Octavie III s motory 1.4 TSI,... pak porovnej hmotnosti na ukor vaha vykon a pridej truchu vice komfortu, a vzejde ti jaky by to melo hybat se Superbem III je to tezke, pokud neco chces, pockej na prvni popr. druhy tyden v cervnu
Květen 17, 201510 r Este by som doporucil sa pozriet na testy(otazka ci s tymto motorom uz su) s novym Passatom, ma v ponuke uplne rovnaky motor... To bude asi najlepsia vypovedajuca hodnota;)
Květen 17, 201510 r Autor A neviete sem hodiť nejaký link.. Ja uz som pozeral asi všetko možné, ale nič konkrétne som nenašiel. Môže byt aj s passatom.
Květen 17, 201510 r Tak prosím zde: http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-prvni-jizdni-dojmy-83883 Jen moje hodnocení: Takovou motorizaci bych nebral ani zadarmo, stačí si přečíst test. Kdo si ten zázrak pořídí tak bude asi zářit štěstím nad provozem na dva válce i v městským provouzu a o životnosti si nedělám iluze. Do auta velikosti Supa patří minimálně dvoulitr, jinak je to lenora vhodná na rozsáhlé Německé nížiny kde stačí pár koní na rozjezd a pak to jede samo. U nás kde jsou samé kopce nebo se tahaj vleky a zásoby na chalupu se objem ničím nenahradí
Květen 17, 201510 r Moje hodnocení: nevyplatí se to ani náhodou, motor s vypíníním dvou válců i v městským provozu je děs a hrůza a do auta této velikosti bych doporučoval dvoulitr jako základ. Jinak je to škoda peněz.
Květen 17, 201510 r Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu: Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu. Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce. Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku.
Květen 17, 201510 r Ale on se ptá na 1.4 TSI 92 kW, který nemá vypínání válců. Ty jsi tak zaujatý, že už ani nejsi schopen pořádně číst a rozlišovat.
Květen 17, 201510 r Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 Upraveno Květen 17, 201510 r od wolfspitz
Květen 17, 201510 r Rawec - mozno by aj pomohlo keby si napisal ako uvazujes Supa pouzivat. Ono 92 kw fakt nie je ziadna vyhra... Ale niekomu moze stacit... (popremyslaj aj nad variantou kupit 110kw na trhoch kde je k dispozicii) Hladal som nieco s 92kw odpovedajuce, ale zatial bez uspechu... Este skusim. Inac, skus mrknut na stranky VW ci niekde nie je predvadzacka Passatu s tymto motorom v Tvojom okoli...
Květen 17, 201510 r Autor Jazdím 5 dni v týždni po Košiciach, vačšinou pár km. Momentálne mám vectru c GTS s dieselom a ta sa ani nestihne poriadne zohriať a uz vypínam. Cez vikendy robíme vačšinou trasy okolo 150km. A raz do mesiaca služobná trasa okolo 300km. Ročne mi to vychadza okolo 22000km.
Květen 17, 201510 r Pro tvoje ucely si myslim volba motoru akorat nafta nepripada v uvahu a vetsi objem benzinoveho motoru ? proc ? k cemu ? Zadny zavodak urcite taky nejsi a myslim si ze i tento motor nebude zadna brzda a bude mit urcite chut a elan do zivota ale je to muj nazor, soudim podle toho co pises
Květen 18, 201510 r Autor Mám určitý badget do ktorého sa chcem zmestiť (cca 22000 +-). A urcite chcem nove auto.
Květen 18, 201510 r Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 Zajímavé, protože v oficiálním ceníku to tam není uvedeno.
Květen 19, 201510 r Zajímavé, protože v oficiálním ceníku to tam není uvedeno. Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 1.4 TSI 92kW nema ACT, spise bych to videl na chybu pri psani...
Květen 19, 201510 r Pánové, tady není volná diskuse! Téma pročištěno. Jestli někdo chce řešit jaké auto koupit, tak tady určitě NE!
Květen 20, 201510 r pokud mohu říct postřeh z minulého Supa, tak tam pro nenáročné lidi 1.4TSI stačilo. Zákazníci tam jezdili okolo 6,5l
Květen 20, 201510 r Na oficialni prezantaci sem nevidel ze by 1.4 TSI 92kw mela mit ACT to ma jen 110 kw verze
Červen 5, 201510 r Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu: Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu. Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce. Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku. Tady to hodnocení, co uvádíš, je víc než výstižné, pěknej blábol. Mám s tím motorem něco naježděno v SIII a nebýt na přístrojovce upozornění, že jedeš na 2 válce, tak víš prd, sepnutí válců trvá v řádech milisekund, což je nepostřehnutelné.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.