rawec Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 Nejake postrehy k tejto motorizácii? Chcel by som tento typ, len je to postačujúce na toto auto? A co spotreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 A co chceš v tento okamžik, když SIII ještě nikdo nemá? To si budeš muset počkat. V ČR dokonce ani není ceníku - je tam jen 1.4 TSI 110 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 16. Květen 2015 Sdílet Vloženo 16. Květen 2015 Presne tak,.. je to slozoity,... najdi si leda nekde na internetu nejake video s zrychlenim, ci pruznym zrychlenim,... popripade jestli mas porovnani u Superbu II popripade Octavie III s motory 1.4 TSI,... pak porovnej hmotnosti na ukor vaha vykon a pridej truchu vice komfortu, a vzejde ti jaky by to melo hybat se Superbem III je to tezke, pokud neco chces, pockej na prvni popr. druhy tyden v cervnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Este by som doporucil sa pozriet na testy(otazka ci s tymto motorom uz su) s novym Passatom, ma v ponuke uplne rovnaky motor... To bude asi najlepsia vypovedajuca hodnota;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rawec Vloženo 17. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 A neviete sem hodiť nejaký link.. Ja uz som pozeral asi všetko možné, ale nič konkrétne som nenašiel. Môže byt aj s passatom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Tak prosím zde: http://www.auto.cz/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-prvni-jizdni-dojmy-83883 Jen moje hodnocení: Takovou motorizaci bych nebral ani zadarmo, stačí si přečíst test. Kdo si ten zázrak pořídí tak bude asi zářit štěstím nad provozem na dva válce i v městským provouzu a o životnosti si nedělám iluze. Do auta velikosti Supa patří minimálně dvoulitr, jinak je to lenora vhodná na rozsáhlé Německé nížiny kde stačí pár koní na rozjezd a pak to jede samo. U nás kde jsou samé kopce nebo se tahaj vleky a zásoby na chalupu se objem ničím nenahradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Moje hodnocení: nevyplatí se to ani náhodou, motor s vypíníním dvou válců i v městským provozu je děs a hrůza a do auta této velikosti bych doporučoval dvoulitr jako základ. Jinak je to škoda peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu: Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu. Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce. Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Ale on se ptá na 1.4 TSI 92 kW, který nemá vypínání válců. Ty jsi tak zaujatý, že už ani nejsi schopen pořádně číst a rozlišovat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 (editace) Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 Editováno: 17. Květen 2015, autor: wolfspitz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Rawec - mozno by aj pomohlo keby si napisal ako uvazujes Supa pouzivat. Ono 92 kw fakt nie je ziadna vyhra... Ale niekomu moze stacit... (popremyslaj aj nad variantou kupit 110kw na trhoch kde je k dispozicii) Hladal som nieco s 92kw odpovedajuce, ale zatial bez uspechu... Este skusim. Inac, skus mrknut na stranky VW ci niekde nie je predvadzacka Passatu s tymto motorom v Tvojom okoli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rawec Vloženo 17. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Jazdím 5 dni v týždni po Košiciach, vačšinou pár km. Momentálne mám vectru c GTS s dieselom a ta sa ani nestihne poriadne zohriať a uz vypínam. Cez vikendy robíme vačšinou trasy okolo 150km. A raz do mesiaca služobná trasa okolo 300km. Ročne mi to vychadza okolo 22000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 Pro tvoje ucely si myslim volba motoru akorat nafta nepripada v uvahu a vetsi objem benzinoveho motoru ? proc ? k cemu ? Zadny zavodak urcite taky nejsi a myslim si ze i tento motor nebude zadna brzda a bude mit urcite chut a elan do zivota ale je to muj nazor, soudim podle toho co pises Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rawec Vloženo 18. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Mám určitý badget do ktorého sa chcem zmestiť (cca 22000 +-). A urcite chcem nove auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 Zajímavé, protože v oficiálním ceníku to tam není uvedeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piista Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Zajímavé, protože v oficiálním ceníku to tam není uvedeno. Aha máš pravdu je to u 110 Kw ale i tak je to malý výkon 92 Kw na takový auto. Ale zde je i 92 Kw s ACT: http://www.vwlevne.cz/novy-vuz-volkswagen-passat-novy-14-tsi-act-comfortline-92kw-d46525 1.4 TSI 92kW nema ACT, spise bych to videl na chybu pri psani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Pánové, tady není volná diskuse! Téma pročištěno. Jestli někdo chce řešit jaké auto koupit, tak tady určitě NE! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 pokud mohu říct postřeh z minulého Supa, tak tam pro nenáročné lidi 1.4TSI stačilo. Zákazníci tam jezdili okolo 6,5l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Na oficialni prezantaci sem nevidel ze by 1.4 TSI 92kw mela mit ACT to ma jen 110 kw verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Vloženo 5. Červen 2015 Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Tady je výstižné hodnocení 1,4 Tsi z toho testu: Nejčastěji se nám 1.4 TSI měnilo ve dvouválec, když jsme jeli na čtyřku v obci padesátkou. A když jsme za cedulí plynule přidávali, nejdříve chvíli zkoušelo, zda třeba nebudou ty dva válce stačit i nadále. Až s lehkou prodlevou přešlo na obvyklý čtyřválcový rytmus. A zde jsme u kořenů toho tlumeného, nebo dokonce mdlého projevu. Když se na dvou válcích zavřou ventily, zastaví se i vzduch v jejich sacích kanálech. A když se pak ventily opět začnou hýbat, tak plynům trvá, než se rozběhnou – také mají svoji setrvačnost, svoji kinetickou energii. Proto i když už se elektronika rozhodne přepnout zpět na všechny čtyři válce, tak motoru ještě chvíli trvá, než se pořádně rozdýchá. Vždyť i turbodmychadlo těžko zůstane pořádně roztočené, když do něj foukají jenom dva válce. Trápilo nás to třeba při podřazování. Jedete na čtyřku za náklaďákem, přijde rovinka dlouhá tak akorát, honem s meziplynem trojku nebo rovnou dvojku a ono nic, šlapete do prázdna, jako když jste u Škody 120 měli utahanou akcelerační pumpičku. Tady to hodnocení, co uvádíš, je víc než výstižné, pěknej blábol. Mám s tím motorem něco naježděno v SIII a nebýt na přístrojovce upozornění, že jedeš na 2 válce, tak víš prd, sepnutí válců trvá v řádech milisekund, což je nepostřehnutelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.