Pawlisko Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Je to téměř 6 měsíců, co jsem naposledy investoval do svého auta. Dělalo se v RF auto nové usazení vstřiků, protože auto při akceleraci vibrovalo. Tehdy mi pár lidí psalo o hlavě motoru, která se zdála být O.K. Nyní mám problém s větší ztrátou chladící kapaliny a především pak bílý kouř z výfuku.Jel jsem do blízkého servisu, kde mi otestovali obsah CO2 v chladící kapalině. Výsledkem bylo "zezelenání" vody a tím pádem se zjistilo, že v chladící kapalině CO2 je. Vypadá to na prasklou hlavou nebo těsnění. Ještě mi doporučili v servise kontrolu EGR ventylu, což beru spíše jako hovadinu aneb, zaplať ještě více.Cenová nabídka byla od 2000 (mrknutí na EGR ventyl) do 50 tisíc za opravu hlavy + dalších blbostí a navíc ještě rozvody (byly dělány před 30 tisíci km).Jsem z toho všeho strašně "nadšenej", tak jsem se chtěl zeptat, jestli s tímto problémem nemá někdo zkušenosti a nepodal by mi trošku více informací. Především pak na jaké částce se to zastavilo. Mám ročník 2009, takže by mělo jít už o sérii, kde hlavy nepraskaly. Za každou informaci budu rád. Asi si vytvořím blog o svém autě, protože tolik smůly snad už ani mít nemůžu.... Určitě by to bylo zajímavé počteníčko...Mějte se a děkuji za každý příspěvek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 kód motoru a nájezd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 8. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 179 tisíc km, 2.0TDi BKD PD 103kW ročník 2009Byl jsem teď u místního klučinu, který má s hlavama zkušenosti, 5 tisíc si bere on a posílá to do Lužic (M-POS) za cca. 2 tisíce dělají opravu se vším možným. Že do 10 tisíc bych se měl vlést s přehledem....Akorát to není přímo servis aut a dělá to doma a trvalo by to v závislosti na délce opravy i 3 týdny, což je docela dlouhá doba. Dnes mi má ještě zavolat z RF auto z Brna, tak uvidím co mi řekne.S tím EGR mi řekl, že to je blbost. Navíc jsme zjistili, že po 4 tisících km mi motor sežral 0,5l oleje. Což taky nedělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 4. Duben 2023 Sdílet Vloženo 4. Duben 2023 Hoj, mám motor CEGA v O2 RS, vlastním od 150tkm, do teď relativně OK. Ale přesně jse se dostal do fáze jako ty. Bere mi to vodu (pod autem sucho), cca jednu úroveň "hvězdiček" mezi min a max ryskou za jednu jízdu, podle mě je jedno, jak dlouhou. Trošku mi to pohulívá za studena, na volnoběh sem jak stará lokomotiva ve stanici, ale relativně rychle se to rozpouští do vzduchu, takže dým to vyloženě není, pak to pouští obláčky, když jedu pod plynem, takový jako flusance kondenzátu, který se relativně také vstřebává do okolí, ale občas zanechá za sebou trošku kouřový opar, zase, ne vyloženě dým. Vyměnili jsme EGR, ten měl připečenou klapku, následně dal vstřiky na diagnostiku, to prý už nebyly vstřiky ale kapače :) ... že prý hodnota (nevím přesně teď jaká) předepsaná výrobcem je do 0,1, tady ty mé měli 2,4 :D možná jeden by šel repasovat, ostatní dead. Takže jsem se také slušně prohnul. Nový odlučovač oleje klikové skříně, a ještě nějaké drobnosti. No ale hulí to dál a vodu to bere taky pořád. Lamentovali, jestli to nemůže být DPFkem od Starlinu (originál druhovýroba nabízená přímo Škodovkou přes autorizáky). Tomu úplně nevěřím, a hlavně by to nebralo vodu přece. Takže mám podezření také na hlavičku a těsněníčko. Motor má najeto 370tkm, takže asi má nárok :) Ale je to boj, a hlavně ten čas, po který máš na auto všechno zaplacený a nemlžeš s tím jezdit. To mě s..e :) no a ty peníze taky netisknu, takže počítal jsem s větší investicí, ale už to začíná bejt na hraně. A to mi mechanik ještě řekne, že to není jistý, že to bude hlava, teď nad tím dělá brainstorming, tak jsem zvědaf s čím přijde. Dám vědět, až se to pohne. Tobě držím palce, ať v tom taky nehučíš raketu ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dann0 Vloženo 21. leden 2024 Sdílet Vloženo 21. leden 2024 v 350000 som tiez menil hlavu na CEGE. Ked som zacal dolievat chladiacu kazdych 100km uz som vedel ze je nieco zle. Nakoniec prasknuta hlava medzi 2-3 valcom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.