Přejít na obsah

2.5 TDi V6 114kw 2002 - Nejede


Rostakd

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady.

 

Zapojeny : 

 

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401    
  Komponent a/nebo - verze: G000SG D01  
        Kódodvání softwaru: 04012
               Kód opravny: WSC 26379
       Dodatečná informace: TMBBV23U829009760     SKZ7Z0A1309120
       Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V7797874128100004059 130 106JC150_1.V77978741281
2 Nalezeny chyby:
00542 - Snimac zdvihu jehly (G80)
        30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
        38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky
 
Vypojeny : 
 
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401    
  Komponent a/nebo - verze: G000SG D01  
        Kódodvání softwaru: 04012
               Kód opravny: WSC 26379
       Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281
       Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281
4 Nalezeny chyby:
00542 - Snimac zdvihu jehly (G80)
        30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
        38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky
00513 - Snimac otacek motoru (G28)
        03-00 - zadny signal
01126 - Signal otacek motoru
        03-00 - zadny signal
 
post-94574-0-97189600-1433868576_thumb.j
 
post-94574-0-62752300-1433868583_thumb.j

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady.

 

 

Ahoj neni potřeba menit čerpadlo,je potřeba upravit elektriku a přehrát jednotky dělam to za cca do 5000,- komplet upravu na praze 6.

Dle chyb tam dále máš vadné čidlo otáček a vadný řídící vstřik,vše tu mam skladem a pokud máš manual toho supa neni problem postavit elektroniku jako passat na 132kw origo + dále odladit na 155KW softem od ABT.

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt :( . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku.

Editováno: , autor: Rostakd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt :( . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku.

Žádný čerpadlo na manual nebo automat neexistuje to je nečí vymyšlenej blud! Pokud je to AYM 114KW tak má čepadlo 106J jak pro manual tak pro automat!Jak píšu musí se přehrát jednotky korektním softem a předelat elektroinstalace.Pokud to chceš udělat auto musí ke mě do Prahy a běžně tato uprava umě je za 5000,-

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A na jak dlouho to je ? Jinak s autem normalne jezdim po pripojeni toho konektoru jezdi hur a kouri a nehoupou otacky na volnobeh pobodpojeni jede lip nekouri a toci 2300 otacek houpu otacky olna volnobeh

Je to den práce tudíž přivezt jeden den den to tu bude další den odjezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vezmi si to takto: je lepší jet 120km do Práglu, než aby se Ti v tom rejpal "Pepík Vomáčka od sousedovic Aminy"

Jestli s tímto motorem začínáš, radši si moc nehraj - věř, že je to dobrá rada

A pokud jsi koupil za dobré peníze takto nepojízdné auto, určitě jsi počítal s nějakou, byť třeba vyšší investicí za opravu (zajímala by mě ta cena)

Já rozhodně nedoporučuji takto jezdit a dále zkoušet, mohlo by se stát, že se tam toho posere následně více

Rozhozená V6 umí i díky malé chybě za pár kaček udělat paseku, když se to neřeší hned

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...