Publikováno Červen 9, 201510 r Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady. Zapojeny : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401 Komponent a/nebo - verze: G000SG D01 Kódodvání softwaru: 04012 Kód opravny: WSC 26379 Dodatečná informace: TMBBV23U829009760 SKZ7Z0A1309120 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V7797874128100004059 130 106JC150_1.V77978741281 2 Nalezeny chyby: 00542 - Snimac zdvihu jehly (G80) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1 38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky Vypojeny : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401 Komponent a/nebo - verze: G000SG D01 Kódodvání softwaru: 04012 Kód opravny: WSC 26379 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281 4 Nalezeny chyby: 00542 - Snimac zdvihu jehly (G80) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1 38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky 00513 - Snimac otacek motoru (G28) 03-00 - zadny signal 01126 - Signal otacek motoru 03-00 - zadny signal
Červen 9, 201510 r Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady. Ahoj neni potřeba menit čerpadlo,je potřeba upravit elektriku a přehrát jednotky dělam to za cca do 5000,- komplet upravu na praze 6. Dle chyb tam dále máš vadné čidlo otáček a vadný řídící vstřik,vše tu mam skladem a pokud máš manual toho supa neni problem postavit elektroniku jako passat na 132kw origo + dále odladit na 155KW softem od ABT. Upraveno Červen 9, 201510 r od Satas
Červen 9, 201510 r Takze je to cerpadlem ? Nevis jaky tam ma byt ? Ty nečteš co píšu?Čerpadlo se nemusí menit !!!!!
Červen 10, 201510 r Autor Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku. Upraveno Červen 10, 201510 r od Rostakd
Červen 10, 201510 r Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku. Žádný čerpadlo na manual nebo automat neexistuje to je nečí vymyšlenej blud! Pokud je to AYM 114KW tak má čepadlo 106J jak pro manual tak pro automat!Jak píšu musí se přehrát jednotky korektním softem a předelat elektroinstalace.Pokud to chceš udělat auto musí ke mě do Prahy a běžně tato uprava umě je za 5000,- Upraveno Červen 10, 201510 r od Satas
Červen 10, 201510 r Autor A na jak dlouho to je ? Jinak s autem normalne jezdim po pripojeni toho konektoru jezdi hur a kouri a nehoupou otacky na volnobeh pobodpojeni jede lip nekouri a toci 2300 otacek houpu otacky olna volnobeh Upraveno Červen 10, 201510 r od Rostakd
Červen 10, 201510 r A na jak dlouho to je ? Jinak s autem normalne jezdim po pripojeni toho konektoru jezdi hur a kouri a nehoupou otacky na volnobeh pobodpojeni jede lip nekouri a toci 2300 otacek houpu otacky olna volnobeh Je to den práce tudíž přivezt jeden den den to tu bude další den odjezd.
Červen 10, 201510 r Satasi, necituj přímo předcházející příspěvky. Není to nutné, vždyť je jasné, na co odpovídáš. Dík.
Červen 11, 201510 r Vezmi si to takto: je lepší jet 120km do Práglu, než aby se Ti v tom rejpal "Pepík Vomáčka od sousedovic Aminy" Jestli s tímto motorem začínáš, radši si moc nehraj - věř, že je to dobrá rada A pokud jsi koupil za dobré peníze takto nepojízdné auto, určitě jsi počítal s nějakou, byť třeba vyšší investicí za opravu (zajímala by mě ta cena) Já rozhodně nedoporučuji takto jezdit a dále zkoušet, mohlo by se stát, že se tam toho posere následně více Rozhozená V6 umí i díky malé chybě za pár kaček udělat paseku, když se to neřeší hned Upraveno Červen 11, 201510 r od SUP1
Červen 11, 201510 r Autor Vsak resit to chcins autem tam i dojedu ale nevim jak zpet a druhej den zase pro auto . Jinak s timto motorem nezacinam uz ho mam po 6 Upraveno Červen 11, 201510 r od Rostakd
Červen 11, 201510 r Bud v klidu já v 2.5 tkách jezdim od roku 2000 a aut s timhle motorem jsem mel tak 25 a tak nejak me prostě nic jinýho nikdy nebavilo resp nenadchlo tak že bych zmenil.Asi deviantní uchylka....
Červenec 30, 201510 r Autor Je tu nekdo z jihoceskeho kraje kdo by to dal do kupy nebo nekdo navod jak to dat dokuypy ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.