Rostakd Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady. Zapojeny : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401 Komponent a/nebo - verze: G000SG D01 Kódodvání softwaru: 04012 Kód opravny: WSC 26379 Dodatečná informace: TMBBV23U829009760 SKZ7Z0A1309120 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V7797874128100004059 130 106JC150_1.V77978741281 2 Nalezeny chyby: 00542 - Snimac zdvihu jehly (G80) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1 38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky Vypojeny : VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 3U0 907 401 Komponent a/nebo - verze: G000SG D01 Kódodvání softwaru: 04012 Kód opravny: WSC 26379 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281 Dodatečná informace: 00004059 130 106JC150_1.V77978741281 4 Nalezeny chyby: 00542 - Snimac zdvihu jehly (G80) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1 38-10 - vystup nespina n.zkrat na plus - Sporadicky 00513 - Snimac otacek motoru (G28) 03-00 - zadny signal 01126 - Signal otacek motoru 03-00 - zadny signal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 (editace) Ahoj kluci koupil jsem Superba za dost priznivou cenu, ale byla tam delana prestavba z automatu na manual 6q. Kdyz jsem ho kupova rika byvalej majitel, ze je treba jeste vymeni vstrikovaci cerpadlo, ze pro automat a manual je jine. Auto jede max do 2300-2500 otacek a to jen kdyz je odpojeny konektor (viz foto) a auto na volnobeh houpe. Kdyz konektor pripojim auto jde sice do 3000 otacek, ale kouri. Chci se zeptat jestli to opravdu cerpadlem ci necim jinym. Dam vypis chyb z Vagu pri vypojenem a zapojenem konektoru vsem moc dekuji za rady. Ahoj neni potřeba menit čerpadlo,je potřeba upravit elektriku a přehrát jednotky dělam to za cca do 5000,- komplet upravu na praze 6. Dle chyb tam dále máš vadné čidlo otáček a vadný řídící vstřik,vše tu mam skladem a pokud máš manual toho supa neni problem postavit elektroniku jako passat na 132kw origo + dále odladit na 155KW softem od ABT. Editováno: 9. Červen 2015, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 9. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Takze je to cerpadlem ? Nevis jaky tam ma byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Takze je to cerpadlem ? Nevis jaky tam ma byt ? Ty nečteš co píšu?Čerpadlo se nemusí menit !!!!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 10. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 (editace) Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku. Editováno: 10. Červen 2015, autor: Rostakd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 (editace) Tomu rozumim. Jen jestli nebude lepsi s nekym vymenit moje zdrave cerpadlo z automatu na cerpadlo z mananualu jen nevim jake by tam melo byt . Pripadne kolik by to nahrani mapy teda stalo komplet ? Jinak ten snimac otacek ukazuje, spatny jen pouze kdyz je odpojenej ten konektor jak sem tam daval tu fotku. Žádný čerpadlo na manual nebo automat neexistuje to je nečí vymyšlenej blud! Pokud je to AYM 114KW tak má čepadlo 106J jak pro manual tak pro automat!Jak píšu musí se přehrát jednotky korektním softem a předelat elektroinstalace.Pokud to chceš udělat auto musí ke mě do Prahy a běžně tato uprava umě je za 5000,- Editováno: 10. Červen 2015, autor: Satas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 10. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 (editace) A na jak dlouho to je ? Jinak s autem normalne jezdim po pripojeni toho konektoru jezdi hur a kouri a nehoupou otacky na volnobeh pobodpojeni jede lip nekouri a toci 2300 otacek houpu otacky olna volnobeh Editováno: 10. Červen 2015, autor: Rostakd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 A na jak dlouho to je ? Jinak s autem normalne jezdim po pripojeni toho konektoru jezdi hur a kouri a nehoupou otacky na volnobeh pobodpojeni jede lip nekouri a toci 2300 otacek houpu otacky olna volnobeh Je to den práce tudíž přivezt jeden den den to tu bude další den odjezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 10. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Jde spis o to, ze to mam k Tobe cca 120km jsem kousek od Tabora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 Satasi, necituj přímo předcházející příspěvky. Není to nutné, vždyť je jasné, na co odpovídáš. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 (editace) Vezmi si to takto: je lepší jet 120km do Práglu, než aby se Ti v tom rejpal "Pepík Vomáčka od sousedovic Aminy" Jestli s tímto motorem začínáš, radši si moc nehraj - věř, že je to dobrá rada A pokud jsi koupil za dobré peníze takto nepojízdné auto, určitě jsi počítal s nějakou, byť třeba vyšší investicí za opravu (zajímala by mě ta cena) Já rozhodně nedoporučuji takto jezdit a dále zkoušet, mohlo by se stát, že se tam toho posere následně více Rozhozená V6 umí i díky malé chybě za pár kaček udělat paseku, když se to neřeší hned Editováno: 11. Červen 2015, autor: SUP1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 11. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 (editace) Vsak resit to chcins autem tam i dojedu ale nevim jak zpet a druhej den zase pro auto . Jinak s timto motorem nezacinam uz ho mam po 6 Editováno: 11. Červen 2015, autor: Rostakd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Když ho máš po 6 tak předtim si ho 5x rozbil či co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 11. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Ne vzdycky sem zacal chut mit neco jineho a zase sem se k nemu vratil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Bud v klidu já v 2.5 tkách jezdim od roku 2000 a aut s timhle motorem jsem mel tak 25 a tak nejak me prostě nic jinýho nikdy nebavilo resp nenadchlo tak že bych zmenil.Asi deviantní uchylka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rostakd Vloženo 30. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2015 Je tu nekdo z jihoceskeho kraje kdo by to dal do kupy nebo nekdo navod jak to dat dokuypy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 31. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 Přivez to do prahy a opravim to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.