Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám 2.0TSI s DSG a chci se zeptat na jednu věc ohledně ručního řazení. Pokud jsem v Déčku a zmáčknu třeba mínusové pádlo pod volantem, tak aktivuji dočasné zapnutí ručního řazení. To je mi jasné. Návod říká, že na jednu minutu. Jenže někdy se mi stavá, že jsem v ručním módu třeba jen 10 sekund a hodí se tam zase zpět D. Stává se to, když jedu jen tak na max 30% plynu. Například jedu do kopce a nechci podtáčet motor, tak zmáčknu mínus a podřadí si. Jenže pokud tomu nedám pořádně napít, tak se tam zas po pár sec hodí D. Pokud ovšem využiji tak těch 40%-100% plynu, tak tam ten ruční mód tu slibovanou minutu vydrží. Nevíte někdo čím to je?? Trochu mi případne, že to má co dělat se spotřebou - tj aby lidi nejeli celou minutu s mírně vytočeným motorem (tak do 3000ot/min), když to nevyužijí... Ovšem do kopce, kde chci jen 50-60 (tj nechci tomu dá napít), ale zároveň nechci podtáčet motor mě to celkem štve... Děkuji za odpovědi.

Tak si přepnu řadící páku do polohy - "vpravo" a máš ruční mód... pak můžeš řadit pádly nebo pákou - dopředu, dozadu...

  • Autor

No jasne, ale o tom to neni. Me spis zajima cim je to zpusobene a jestli je to chovani normalni...

Pokud si vzpomenu (a poslední dobou je to čím dál horší :kol-78: ) tak to zkusím taky a dám sem info...  ale tak nějak se mě zdá, že to dělá to co říkáš, ale uvidíme...

Upraveno od Napalm

Chování je to asi normální, mám to asi podobně jak popisuješ. Tu minutu mi to vydrží při ustálené rychlosti na rovině, když podřadím na 3. Ale jak se otáčky přiblíží k 2000 ot/min, přeřadí dřív. Do kopce mi většinou podřadí sám nebo navolenou rychlost zachová i když se po 10s přepne na D.

  • Autor

Jj díky za odpoveď. Ono mě to taky do kopce podřadí, ale trvá to někdy několik sekund a mě to podtáčení desně vadí.. :D

Jo, to mě taky. Hlavně u 4. Tu na rovince nechá klidně spadnout až na 1100 ot/min. Přitom u 5 a 6 nejde pod 1500 ot/min.

  • 11 měsíců později...

A co takhle vyřešit to tuknutím řadičky dozadu na S a je po podtáčení.

  • Autor

Ano, to již dělám :D jenže zase to přetáčí :D proto do kopce tam vždy hodím S a nebo leve pádlo a na rovince to krásně vyjde zas na D.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Přetáčení ji neuškodí....

Občas je potřeba vyhnat pavouky z výfuku...

  • Autor

Tak jsem o nemyslel... Samozrejme, ze rad vyhanim pavouky. Proto mam RS v benzinu. Ale kdyz chci. Mluvim ted o tom, ze dam S a jedu po meste 40tkou na 3000 a vic otacek..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Přesně tak, ve městě se na S nedá jezdit, alespoň s benzínem ne. Převodovka sama zařadí až snad kolem 4000 otáček. Takže stejně musím korigovat pádlama, to už si radši dám na určité úseky manuální režim.

  • Autor

Tak tak :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.