Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

iphonik4

Uživatel
  • Počet příspěvků

    406
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

iphonik4 naposledy zvítězil 8. Únor 2017

iphonik4 nejvíce like obsah!

Popularita

100 Výborná

1 Sledující

O uživateli iphonik4

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 8. Říjen

Kontaktní metody

  • ICQ
    484652042

Návštěvy profilu

957 zobrazení profilu
  1. iphonik4

    COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510

    Jsem na mobilu a nechce se mi to hledat. Nicmene si dej forum gpsunderground, sekce vw-skoda-seat a vlakno o V16. Ja osobne pouzil ten link na torrent. A doporucuju vzdy mapy stahovat z tohoto fora.
  2. iphonik4

    COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510

    No hele, takze SW 5238 mam na Columbu jiz od zacatku. Snad od map V12, nebo tak. A update delal problem jen, kdyz jsem vypalil na cokoliv jineho, nez Verbatim DVD+DL, pripadne kdyz jsem vypaloval na Macu a nebo kdyz jsem vypaloval rychlosti vyssi, nez 2.4x. Ale to se chovalo jinak, nez ten Tvuj. Ja vzdy spadl do te smycky. Graf nacitani spadnul nekdy za polovinu vzdy na zacatek a jel znovu. Nicmene pokud dodrzit podminky, ktere jsem zminil, tak nahrani je bez problemu za cca 30-40 min. Vcetne poslednich V16. A s tim, ze Ti film sel nacist ale ale mapy ne neoperuj. Kdyz je vadna mechanika a nemuze nacist mapy z dvouvrstveho DVD+DL, tak v 90% pripadu na ni filmy z jednovrstveho DVD a hudba z CD jde bez problemu. Staci si procist vlakna. Takze mechanika v haji klidne byt muze, pokud se to takto chova. Zkus jedine vypalit mapy znovu na Verbatimku, pres imgburn a rychlosti mensi nez 2.4x. Pripadne zkus treba V15, at si tu mechaniku doopravdy otestujes na DL... Pak jedine update map pres SD. Ale tam se da mnoho posrat.
  3. iphonik4

    Škoda Octavia III facelift

    @omicron: jj TSI RS. Nicmene dulku jsem si vsimnul uz ze zacatku, co jsem auto vlastnil a nedaval jsem mu tolik “pres koule” a taky v nem jeste nebyla uprava. Ted mam dokonce APR upravu a nesetrim ji zrovna, dulky se nevratily a zadne krouceni nepozoruji. Navic znam lidi, kteri maji na tomhle aute skrz APR Stage III klidne cca 400 koni a pres 550 NM, jezdi s tim na okruhy atd. No a rovnez zadne krouceni. Takze tam buhvi jak to zas v servisu pochopili. Nicmene ty dulky ocividny problem jsou, ale nemyslim ze to souvisi s vykonem. Mel jsem to presne jak popisujes. Nejdriv jsem si vsimnul na spravnem svetle 2 mensich na prave sloupku a pote na stejnem miste 1 maly dulek na levem. Pan Coufal z karosar.cz (asi nejvetsi PDR guru v CR) rikal, ze to tam zrejme bylo jiz z vyroby a dela to ta tloustka plechu. Takze plechy tenci jsou a dulky jsou rovnez problem. S kroucenim bych to tak horke nevidel. Co se tyce celkove tuhosti karoserie, tak musim souhlasit, ze RS 2 FL se v zatackach pocitove kroutila vic a nepusobila tak “pevne”. Nicmene co tady padlo o zpracovani interieru, tak to je rovnez pravda. RS 2 FL pusobila opravdu lepe zpracovana a z lepsich materialu. A jeste vice to pozoruji na sound systemu. Mam v aute ten priplatkovy Canton a s laskou vzpominam na ten, ktery jsem mel v RS 2 FL a stejny mam v Superbu 2 FL. Mam tedy prime soucasne srovnani a Canton je v porovnani hrozny. A to i ten v Superbu 3. Prestoze OIII a SIII Canton ma subik v kufru, centralni reprak pristrojovce, vyssi vykon zesilovace a tusim vetsi pocet reproduktoru celkem a dalsi marketing kolem, tak hraje proste hur, nez ten predchozi SS. A na tom se shodne hodne lidi. Nekolik lidi jiz Canton hodilo do popelnice. Jsem zvedav, kam pujde kvalitou OIV.
  4. iphonik4

    Škoda Octavia III facelift

    Ano, ja měl na obou těchto sloupcích také důlky a netušil jsem od čeho. Je dost možné, že už z výroby ale jelikož byly vidět jen na správném světle, tak jsem si jich do jisté doby nevšimnul. Nechal jsem je opravit mimo autorizák PDR metodou. V autorizáku už by beztak chtěli řezat a lakovat oprava 20 minut a po dulcích ani stopy. O ztenčení plechů u OIII a dokonce i SIII jsem také slyšel přímo od lidí ze Škodovky...
  5. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Ok, takže nic destruktivního? Odřezávání apod.
  6. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Tak? [emoji4]
  7. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Aha, no a po domontovani stitu ten telefonek tedy zmeni funkci?
  8. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Zajimavy, v tema o faceliftu nekdo psal ze jsou tam u varianty s digistitem tlacitka na jeho ovladani.
  9. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    A ty jsi měnil i tlačítka na volantu?
  10. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    A co je tedy ta uprava pristrojovky, at se tam daji napasovat?
  11. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Ty mas predFL?
  12. iphonik4

    Digitální přístrojový panel (Virtual Cockpit)

    Naprostý souhlas s Ulipekem.
  13. iphonik4

    Chip pro 2.0TSI

    Nechapu Tvoji reakci na ukonceni debaty. O jake nejsilnejsi uprave tu mluvis? Ja mam Stage I se sanim a rozsirenym vstupem do turba . Tak co jsi to prave napsal? Debatu jsem pouze NAVRHNUL ukoncit (debatu vecne UKONCUJE pouze admin, ty take muzes pouze NAVRHNOUT - kdyz uz tedy si tu delame prednasky z etiky psani na forech). A navrhnul jsem tak z duvodu, ktery jsem nekolikrat opakoval. Toto tema je o uprave APR. APR vykonnostne i dle TVOJI brzdy splnilo to, co deklarovalo. Co nameril a tvrdil Borek je mi uprimne asi jedno. Pro me by byl pruser, kdyby APR na “zdravem” motoru takto znatelne nesplnilo udavany vykon. V tomto tematu to ale prave takto ze Tvoji strany nekolikrat vyznelo. Az kdyz jsem tu zacal psat o chocholouskovi a vyzval Te, at sem postnes grafy, tak jsme se pochopili, ze slo pouze o Borkovo tvrzeni. Proto jsem navrhnul ukonceni tohoto tematu, protoze NECI (a ted jako laik nesoudim ci) spatna brzda neni problem APRka. A v tomto tematu to prave takto spatne nekolikrat vyznelo. Proto jsem podal tento navrh. Smysl to dale rozvadet by to zde melo, kdyby to byl problem prave ze strany APR. Nebylo by lepsi si zalozit tema “chyby mereni vykonu od autotechnologi” a tam toto probirat?
  14. iphonik4

    Chip pro 2.0TSI

    Tak ci tak APR splnilo to, co deklarovalo. Tim bych debatu uzavrel a to, ze Borek nameril vice je vec druha.
  15. iphonik4

    LED interiérové osvětlení

    Lukasi jsou paradni, nemohu si je vynachvalit. Kde jsi je sehnal levneji? Jsem s nimi tak spokojen, ze je chci hodit i do kufru [emoji4]
×