Přejít na obsah

1.9 TDi 66kw + AT


lukazzo

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

nově vlastním Oktávku 66kw v automatu 4 kvalt. Má prosím někdo s touto převodovkou praktické zkušenosti? Popíšu co se mi děje, zdali to není nějaký problém:

- převodovka řadí bez cukání

- veškeré přepínání funguje bez problémů - P, N, R, D - necuká, nerachtá

- na diagnostice žádný problém s motorem ani převodovkou

- olej cca 10 000 km starý

- auto najeto 116 000 km ( doopravdických, nestočených)

 

- a teď o co mi jde: poznamenám, vždy jsem jezdil s manualem... když je zařazená 3jka, nebo 4 ka, zmačknu plyn a auto zrychluje v závislosti s postupným zvyšování otáček motoru. Na rychlostní stupně 1 a 2 - dám jedničku, zmačknu půl plynu, otáčky vyskočí na cca 2500 - 3000 a auto začne zrychlovat. Dám plný plyn, otáčky vyskočí k omezovači a zase začne prudčeji zrychlovat. Toto samé se děje na dvojku - auto točí např 3000 otáček a tyto otáčky se drží od 10km/h do 40 km/h, než přeřadí na 2jku, pak točí například 3000 od 40km/h do 60km/h, pak zařadí 3jku, otáčky spadnou na 2200 a postupně se do 80km zvyšují s rychlostí, totéž platí na 4ku.

Jde mi o to, zdali ten "proklus" na první 2 stupně je prostě standardní, nebo mám nějaký problém.

 

Děkuji

 

Lukas

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...