lukazzo Vloženo 4. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2015 Dobrý den, nově vlastním Oktávku 66kw v automatu 4 kvalt. Má prosím někdo s touto převodovkou praktické zkušenosti? Popíšu co se mi děje, zdali to není nějaký problém: - převodovka řadí bez cukání - veškeré přepínání funguje bez problémů - P, N, R, D - necuká, nerachtá - na diagnostice žádný problém s motorem ani převodovkou - olej cca 10 000 km starý - auto najeto 116 000 km ( doopravdických, nestočených) - a teď o co mi jde: poznamenám, vždy jsem jezdil s manualem... když je zařazená 3jka, nebo 4 ka, zmačknu plyn a auto zrychluje v závislosti s postupným zvyšování otáček motoru. Na rychlostní stupně 1 a 2 - dám jedničku, zmačknu půl plynu, otáčky vyskočí na cca 2500 - 3000 a auto začne zrychlovat. Dám plný plyn, otáčky vyskočí k omezovači a zase začne prudčeji zrychlovat. Toto samé se děje na dvojku - auto točí např 3000 otáček a tyto otáčky se drží od 10km/h do 40 km/h, než přeřadí na 2jku, pak točí například 3000 od 40km/h do 60km/h, pak zařadí 3jku, otáčky spadnou na 2200 a postupně se do 80km zvyšují s rychlostí, totéž platí na 4ku. Jde mi o to, zdali ten "proklus" na první 2 stupně je prostě standardní, nebo mám nějaký problém. Děkuji Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukazzo Vloženo 14. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 Ahoj, kdyby to někoho zajímalo, tak je to u těchto druhů automatických převodovek normální - převodovka s hydro měničem (DSG jsou o něčem jiné trochu, ne nadarmo zktatka : Direct Shift Gear) Luk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.