Přejít na obsah

lukazzo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lukazzo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, kdyby to někoho zajímalo, tak je to u těchto druhů automatických převodovek normální - převodovka s hydro měničem (DSG jsou o něčem jiné trochu, ne nadarmo zktatka : Direct Shift Gear) Luk
  2. Dobrý den, nově vlastním Oktávku 66kw v automatu 4 kvalt. Má prosím někdo s touto převodovkou praktické zkušenosti? Popíšu co se mi děje, zdali to není nějaký problém: - převodovka řadí bez cukání - veškeré přepínání funguje bez problémů - P, N, R, D - necuká, nerachtá - na diagnostice žádný problém s motorem ani převodovkou - olej cca 10 000 km starý - auto najeto 116 000 km ( doopravdických, nestočených) - a teď o co mi jde: poznamenám, vždy jsem jezdil s manualem... když je zařazená 3jka, nebo 4 ka, zmačknu plyn a auto zrychluje v závislosti s postupným zvyšování otáček motoru. Na rychlostní stupně 1 a 2 - dám jedničku, zmačknu půl plynu, otáčky vyskočí na cca 2500 - 3000 a auto začne zrychlovat. Dám plný plyn, otáčky vyskočí k omezovači a zase začne prudčeji zrychlovat. Toto samé se děje na dvojku - auto točí např 3000 otáček a tyto otáčky se drží od 10km/h do 40 km/h, než přeřadí na 2jku, pak točí například 3000 od 40km/h do 60km/h, pak zařadí 3jku, otáčky spadnou na 2200 a postupně se do 80km zvyšují s rychlostí, totéž platí na 4ku. Jde mi o to, zdali ten "proklus" na první 2 stupně je prostě standardní, nebo mám nějaký problém. Děkuji Lukas
×
×
  • Vytvořit nový...