Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.

Odpověděl sis sám. Je to dochlazování po proběhlé/přerušené regeneraci DPF. Což je ta věc pod plechovým krytem na fotce. Současně s ním je tam oxidační katalyzátor.

  • Autor

A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110...

Upraveno od tokyc

Dle potřeby o tom rozhoduje řídící jednotka podle stavu "zanešenosti" DPF pevnými částicemi. Podle starších materiálů je to orientačně každých 500 - 700 km. Záleží to na způsobu jízdy.

Jinak teda ale ze jede 4 minuty vetrak po jizde je v tomhle otresnem vedru uplne normalni i u benzinu.

  • 5 let později...

Zdravím, mám dotaz ohledně Octavie 2 103kw CFHC Při studeném startu drží motor 1000 otáček po zahřátí na 90 stupňů spadnou otáčky na kolem těch 800 při poklesu teploty opět vylezou na 1000. 

Ale teď poslední 2 dny se mi stalo to že i po zahřátí na 90 stupňů drží motor pořád 1000 otáček když chcipnu po jízdě motor sepne se Sahara a když zvednu kapotu jde salave teplo jakoby za motorem. Pořadí někdo co je za problém jestli teda je 😉😉

Problém asi žiadny, len prebieha regenerácia DPH filtra a ti ju zakaždým prerušíš. Treba ju nechať dokončiť pokým neklesnú otáčky najlepšie plynulou jazdou.

 

  • 4 roky později...

Zdravím vás , potreboval by som od vás pomoc, mám Octaviu 2, 2.0. TDI 103kw bez DPF,  a motor beží ako ma ani sa nehraje,ale po vypnutí motora sa mi zapnú ventilátory chladenia, ale motor není zohriaty a to sa stane za každým keď motor vypnem 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.