Publikováno Červenec 15, 201510 r Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.
Červenec 16, 201510 r Odpověděl sis sám. Je to dochlazování po proběhlé/přerušené regeneraci DPF. Což je ta věc pod plechovým krytem na fotce. Současně s ním je tam oxidační katalyzátor.
Červenec 16, 201510 r Autor A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110... Upraveno Červenec 16, 201510 r od tokyc
Červenec 17, 201510 r Dle potřeby o tom rozhoduje řídící jednotka podle stavu "zanešenosti" DPF pevnými částicemi. Podle starších materiálů je to orientačně každých 500 - 700 km. Záleží to na způsobu jízdy.
Červenec 17, 201510 r Jinak teda ale ze jede 4 minuty vetrak po jizde je v tomhle otresnem vedru uplne normalni i u benzinu.
Únor 11, 20214 r Zdravím, mám dotaz ohledně Octavie 2 103kw CFHC Při studeném startu drží motor 1000 otáček po zahřátí na 90 stupňů spadnou otáčky na kolem těch 800 při poklesu teploty opět vylezou na 1000. Ale teď poslední 2 dny se mi stalo to že i po zahřátí na 90 stupňů drží motor pořád 1000 otáček když chcipnu po jízdě motor sepne se Sahara a když zvednu kapotu jde salave teplo jakoby za motorem. Pořadí někdo co je za problém jestli teda je 😉😉
Únor 11, 20214 r Problém asi žiadny, len prebieha regenerácia DPH filtra a ti ju zakaždým prerušíš. Treba ju nechať dokončiť pokým neklesnú otáčky najlepšie plynulou jazdou.
Duben 17Dub 17 Zdravím vás , potreboval by som od vás pomoc, mám Octaviu 2, 2.0. TDI 103kw bez DPF, a motor beží ako ma ani sa nehraje,ale po vypnutí motora sa mi zapnú ventilátory chladenia, ale motor není zohriaty a to sa stane za každým keď motor vypnem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.