Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.

Odpověděl sis sám. Je to dochlazování po proběhlé/přerušené regeneraci DPF. Což je ta věc pod plechovým krytem na fotce. Současně s ním je tam oxidační katalyzátor.

  • Autor

A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110...

Upraveno od tokyc

Dle potřeby o tom rozhoduje řídící jednotka podle stavu "zanešenosti" DPF pevnými částicemi. Podle starších materiálů je to orientačně každých 500 - 700 km. Záleží to na způsobu jízdy.

Jinak teda ale ze jede 4 minuty vetrak po jizde je v tomhle otresnem vedru uplne normalni i u benzinu.

  • 5 let později...

Zdravím, mám dotaz ohledně Octavie 2 103kw CFHC Při studeném startu drží motor 1000 otáček po zahřátí na 90 stupňů spadnou otáčky na kolem těch 800 při poklesu teploty opět vylezou na 1000. 

Ale teď poslední 2 dny se mi stalo to že i po zahřátí na 90 stupňů drží motor pořád 1000 otáček když chcipnu po jízdě motor sepne se Sahara a když zvednu kapotu jde salave teplo jakoby za motorem. Pořadí někdo co je za problém jestli teda je 😉😉

Problém asi žiadny, len prebieha regenerácia DPH filtra a ti ju zakaždým prerušíš. Treba ju nechať dokončiť pokým neklesnú otáčky najlepšie plynulou jazdou.

 

  • 4 roky později...

Zdravím vás , potreboval by som od vás pomoc, mám Octaviu 2, 2.0. TDI 103kw bez DPF,  a motor beží ako ma ani sa nehraje,ale po vypnutí motora sa mi zapnú ventilátory chladenia, ale motor není zohriaty a to sa stane za každým keď motor vypnem 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.