tokyc Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Odpověděl sis sám. Je to dochlazování po proběhlé/přerušené regeneraci DPF. Což je ta věc pod plechovým krytem na fotce. Současně s ním je tam oxidační katalyzátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 16. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 (editace) A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110... Editováno: 16. Červenec 2015, autor: tokyc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Dle potřeby o tom rozhoduje řídící jednotka podle stavu "zanešenosti" DPF pevnými částicemi. Podle starších materiálů je to orientačně každých 500 - 700 km. Záleží to na způsobu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Jinak teda ale ze jede 4 minuty vetrak po jizde je v tomhle otresnem vedru uplne normalni i u benzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macafiser Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Zdravím, mám dotaz ohledně Octavie 2 103kw CFHC Při studeném startu drží motor 1000 otáček po zahřátí na 90 stupňů spadnou otáčky na kolem těch 800 při poklesu teploty opět vylezou na 1000. Ale teď poslední 2 dny se mi stalo to že i po zahřátí na 90 stupňů drží motor pořád 1000 otáček když chcipnu po jízdě motor sepne se Sahara a když zvednu kapotu jde salave teplo jakoby za motorem. Pořadí někdo co je za problém jestli teda je 😉😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaros76 Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Problém asi žiadny, len prebieha regenerácia DPH filtra a ti ju zakaždým prerušíš. Treba ju nechať dokončiť pokým neklesnú otáčky najlepšie plynulou jazdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.