Přejít na obsah

spojka


phoennix

Doporučené příspěvky

Nazdar, mám 1,8l 20V TURBO(najazdených 130000).Pri vypnutom motore sa dajú v pohode radiť všetky rýchlosti, ale pri naštartovanom to ide len nasilu a pri radení spiatočky robí "inventúru zubov".

Mám podozrenie na opotrebovanú spojku.Tá je v mojom modeli hydraulická, takže na nej zvonka nenastavím nič. Chcem len aby mi niekto potvrdil alebo vyvrátil KO spojku.

Dík, za typy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, mám 1,8l 20V TURBO(najazdených 130000).Pri vypnutom motore sa dajú v pohode radiť všetky rýchlosti, ale pri naštartovanom to ide len nasilu a pri radení spiatočky robí "inventúru zubov".

Mám podozrenie na opotrebovanú spojku.Tá je v mojom modeli hydraulická, takže na nej zvonka nenastavím nič. Chcem len aby mi niekto potvrdil alebo vyvrátil KO spojku.

Dík, za typy...

Zkusil bych spojku nejdříve odvzdušnit!!!! to může být rovněž tím.

Když to nepomůže. spojka špatně vystavuje a znamená to že je v háji jak lamela, tak i ložisko a přítlačák ("a možná i setrvačník" - málo pravděpodobné!!!)

takže buď odvzdušnit nebo koupit komplet novou spojkovou sadu....... taky sem kupoval nedávno spojkovou sadu - je to od Sachs a stála mě bez pár Kč 8.000,-

Jinak spojkový sady se pohybujou (dle roku výroby a motoru) v rozmezí od 6.000,- až klidně do 30.000,- (sportovní spojky :)

U ovládání kapalinou nelze spojku seřídit, protože je hydraulická a seřízení je automatické pomocí hydraulického válce. NJN, doby 120tek a nastavitelných spojek s životností až 20 let jsou už bohužel neodvratně pryč :smich::smich::smich:

zeptam se jak máš u 18T 20V ovládanej pedál plynu???

p.s.:taky sem měl 18T 20V od bratránka(jako nová), ale po 2 zimách sem z něj udělal pojízdnou popelnici a navíc sem jí prodal za 150 a to měla cenu poloviční :smich::smich:

Dobře že ten kluk neviděl co všechno se hrne z výfuku a že sme nejeli po hrbolaté cestě... lol pro něj to byl přechod z Fáčka, takže byl vypleskanej, jakej to má tah atd...

(o spotřebě sem radši pomlčel... :p

Ozvi se co to odvzdušnění tý spojky..

(nenech se mýlit, některé spojky ovládané lanovodem jsou taky nenastavitelné a samoseřizovací - pružina uvnitř spojky permanentně tlačící na přítlačák. ;) a tím snižuje případnou větší než nutnou vzdálenost mezi přítlačákem a setrvákem..

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem, včera odpoledne odešla spojka, kámošovi u SuperB a šla mu tam jen 4ka,5ka,6ka, Řikal, že po městě to bylo zajímavý se rozjíždět na 4... :D, konstatovali sme, že bude v háji lamela - ta spojka už dostatečně nevystavuje, aby tam mohl dát nižší rychlost... a zpátečku tam prej nemoh dostat už na parkovišti, takže si auto musel vytlačit :smich:

Myslim si, že se asi cejtil dost blbě mezi těma lidma, kteří si sedli do favoritu či felicie a spokojeně vycouvali a odjeli.... lol-_-

Co se dá dělat, když selže kára za milion????................ fuckfuckfuckfuck

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne, odvzdusnenie spojky bola prva vec ktoru som urobil a uz zbieram prachy na novu spojku.u nas SACHs vyjde okolo 9300 a Lucas nejakych 10500 SK.

No a plynovy pedal ovladam nohou ;)

Inak je cez potenciometer a kabel priamo na klapku, preco ?? ?

Jenom mě to zajímalo z 1 důvodu, že já měl na tý 1.8T elektrickej pedál a všichni mi řikaj dodnes, že to neni možný, že se s elektrickejma nevyráběly, to sem z toho jelen...vim že žádný lanko sem tam ale neměl..... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, mám 1,8l 20V TURBO(najazdených 130000).Pri vypnutom motore sa dajú v pohode radiť všetky rýchlosti, ale pri naštartovanom to ide len nasilu a pri radení spiatočky robí "inventúru zubov".

Mám podozrenie na opotrebovanú spojku.Tá je v mojom modeli hydraulická, takže na nej zvonka nenastavím nič. Chcem len aby mi niekto potvrdil alebo vyvrátil KO spojku.

Dík, za typy...

Ahoj, mám ten samý problém na 1,8 t RS. Podle mě je to zvlněná lamela a přítlačák. Dnes v 16.00 to jdu vyměnit. Zítra dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak mě už to maká jak má. Jak jsem psal - problém byl ve spojce. Přítlačák byl připálenej a místy drobně popraskanej ( to je normální ), ale na lamele bylo přetržené obložení a tak 2 cm ho chyběly a na dalších několika místech bylo popraskané. Dal jsem novou lamelu a přítlačák a vše maká jak má - auto jede super a řadit jde úplně zlehounka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

super, aspon som sa uistil v spojke.... -_-

Tá moja vydržala aspon tých 130000km.Kamošov a spojka v rovery (rover 25 1.4 16V) vypovedala po 60000  :smich:  lol

a aku si tam dal?? myslim vyrobcu spojky.. a čo ložisko, to si menil dufam tiež ;)  -_-

Dal jsem tam origo co dává škodovka - LUK. Ta roztrhlá nebyla origo - dal jsem jí tam před Mimoní když jsem upravoval převodovku a najela cca 1 tis km a v Mimoni takhle odešla. Originál je holt originál. Nevyplatí se šetřit. Už jsem poučenej.

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...