Srpen 8, 201510 r Čipnutím motoru, vždy dojde k vyššímu opotřebovávání všech mechanických dílů, už jen z toho důvodu, vyššího výkonu - respektive hlavně z důvodu vyššího kroutícího momentu..... Motor TDI 135kW má koutící moment 380Nm , přitom motor TSI 162kW má kroutící moment "jen" 350Nm , takže nějaké přehazování převodovek je holý nesmysl.... protože jde hlavně o ten krouťák... U převodovek DSG se obecně říká, že mají větší rezervy, než převodovky manuální (nejhorší jsou náhlé rázy)... takže pokud ten čip není udělaný nějakou neověřenou firmou, ži nějak přehnaně, tak bych se toho zase tak nebál... Upraveno Srpen 8, 201510 r od Napalm
Srpen 8, 201510 r Nebal bych se toho, je treba si uvedomit, ze beznou jizdou clovek nevyuziva plnych vykonu a tociveho momentu. Takze pokud to clovek pred tebou nerval stale a stale na plno, tak bych rekl ze opotrebovani bude stejne jako bez cipu.
Srpen 18, 201510 r Přehazování převodovej je opravdu blbost největšího kalibru. Hlavně by ti neseděli převodové poměry a nefungovalo by ti nic. A druhá blbost je že nevyužíváš moment. Když šlápneš 100% na pedálu využíváš 100% momentu. Výkon už ne to je pravda.
Září 11, 201510 r V prvom rade by som si zistil , kde a kto ten chip robil - kedže ako píšeš nabehal na tom už 70 000 km na chipe a tieto motory sa chipuju len pár mesiacov. Po druhé by som si zistil či to má graf a či nie ( z brzdy po prechipovaní ) Tieto motory totižto idú prechipovat aj na 500 nm - a to skôr či neskôr táto prevodovka nevydrží.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.