Přejít na obsah

1.8 20V po zahrátí motor chcípne


Ozzák88

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Ahoj. Tiež mám tento istý problém. Mysliac si, že keď to nechce štartovať pri teplom motore, že asi teplotné čidlo motora. To som vymenil (cca 15eur to čidlo stálo) ale problém pretrváva naďalej. Vymenil som olej aj všetky filtre. Okrem palivového. Ten sa chystám vymeniť dnes alebo zajtra (lebo tápem prečo to stále robí. Čiže možno je kal v palivovom filtri a keď sa rozvíri tak upcháva palivo do motora. Ale to ako vravím je tápanie Lebo ak by to tak bolo stratil by som koli spomínanému kalu len výkon motora) . Ďalej ešte vyčistím škrtiacu klapku a následne ju nastavím cez VAG, ak sa mi podarí zohriať motor na pracovnú teplotu. Konektory som pozeral a všetky sú v poriadku (ale aj tak som ich pre istotu nastriekal prostriedkom na kontakty). Predbežne som pozrel aj káble. Tie sa zdajú byť dobre. Ak niečo nové zistím ozvem sa.

Skus mi sem napísať čo ti to presne robí a či sa ti dá naštartovať motor po nejakej dobe keď schládne motor, alebo až keď je úplne studený. Ďalej ja mam ešte jeden problém. Na poistkovej skrinke co je na akumulátore mi prehrieva jednu poistku (10A). Skús pozrieť či nemáš ten istý problém. Možno to bude káblom vedeným do tejto skrinke + poistke.

Zatiaľ ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...