MilošK Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Borci zdar, nemáte prosím vás někdo zkušenosti s průsakem oleje přes gufero na vač.hřídeli? Motor AGR. Měl jsem na opravě hlavu a po zpětné montáži kromě dalšího materiálu jsem dal i originál nové gufero na vač hřídel. Máznul jsem i poslední můstek uložení hřídele a přesto mně to někde teče na straně řemenice...přes víko to není...údajně jsou dva druhy co se tam dají dát. Starší typ jednobřit a druhý už nemá pružinku ale břity...Už jsem došel tak daleko , že jsem koupil nové v domnění , že to první gufero bylo vadný...nebylo toto teče taky...díky za názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 A nepoškodil jsi gufero o drážku pro klínek? Já tu hřídel v místě klínku omotávám izolačkou. Taky to teoreticky může téct kolem krajního lágru vačky. Do dělící roviny do určenýho místa (nesmí se dostat do drážky vedle) se dává trochu těsnícího tmelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilošK Vloženo 12. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 A nepoškodil jsi gufero o drážku pro klínek? Já tu hřídel v místě klínku omotávám izolačkou. Taky to teoreticky může téct kolem krajního lágru vačky. Do dělící roviny do určenýho místa (nesmí se dostat do drážky vedle) se dává trochu těsnícího tmelu. Zdarec a díky za typy...Ještě jsem se podíval na to vyndaný gufero a je netknutý jak na břitu nebo venku....Víko ložiska jsem podmazal přesně na místo kam se to dává...dokonce to víko i sundávám tak jak se to píše i v servisním manuále - vlastně je to logický když tam dávám ten tmel...ještě jsem zjistil, že jsou dva typy provedení - jedem má břit s pružinkou druhý už má jen stírací břity bez pružinky...píše se , že pokud se nasadí jednou ten nový typ nemělo by se dávat zpět ten starý jednobřit...to je jediný co mě napadá , čím by to mohlo být ...jinak fakt nevím. .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Já mám spíš informaci, že když se použije to starší provedení s pružinkou, tak se nový provedení už nesmí použít. Zřejmě to gufero s tou pružinkou vyjede do hřídele drážku a to nový bez pružinky už nebude těsnit. A mimochodem v DP píšou, že u nového provedení gufera se hřídel nesmí mazat. Gufero se má namontovat nasucho, pouze přelepit drážku pro klínek. Já když dělám hlavu, tak tam vždy dám typ gufera jaký tam bylo původně a zatím nebyl problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilošK Vloženo 12. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 (editace) ...jojo rozumím...poslal bych sem list z dokumentace ale nevím jak...tak zkusím alespoň odkaz ke stažení kde je popsaný jak se to dá kombinovat ale je možný , že u jinýho typu motoru je to jinak...já to mám obráceně než píšeš...aha už to vidím...posílám...dostal jsem sice vyměněné díly zpět ale je otázka jestli byly moje....tam bylo to s pružinkou....už jsem se i koukal na tu hřídel poprvé , že se mně zdálo jakoby tam byla drážka a pak bych možná i chápal, že se má požít novější typ kde jsou ty břity na větší ploše a měly by případnou drážku vykrýt...ale je to jen moje doměnka.. Gufero1,9l 66kW TDI.pdf vačka1,9l 66kW TDI.pdf Editováno: 17. Srpen 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilošK Vloženo 29. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2015 ...tak už to mám vyřešené...opravdu je na té hřídeli drážka po tom počtu km. Posunul jsem gufero o 2mm. To ulozežení je dost hluboké aby bezpečně drželo. V podstatě činná - těsnící plocha zůstala zachovaná. Olej neprosakuje. čus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.