Publikováno Září 1, 201510 r Nevíte někdo jestli se problém padajících ventilů týká i motoru CFGB, který je v Superbu II? Ve SM na to upozorňujou jenom u Passatu a v Superbu ho vynáší do nebes...takže ikdyž mají stejnej kód, tak jsou v něčem jiný?
Září 1, 201510 r Trošku offtopic, mám všechny letošní SM a žádné auto nemělo co se týče motorizací tak strašné hodnodcení jako tento passat. I renault scenic III tam vyšel většinou se zelenýma šipkama Padající ventily, co to je proboha za šílenou závadu, ještě v tak směšných kilometrech?
Září 1, 201510 r Tohle jsem taky našel,ale nikde tam NENÍ zodpovězena moje otázka jestli se to týká i Superbu...
Září 14, 201510 r Taky mě informace ve Světě motorů poměrně často zaráží. Vždyť ty motory jsou snad stejné, ne? Mají i stejné kódy jak v Passatu, tak v Superbu. Tak proč 2.0 TDI v Supu vyzdvihují jako TOP, zatímco v Passatu na něj plivou špínu? ... Nebo je v daných motorech přeci jen malý rozdíl (jako byl třeba v tom, že 2.0 TDI PD měla v Audinách a VW vyvažovací hřídele, zatímco v OII nikoli)?Upadávají ventily i v Audinách? A4, A6 2.0 TDI? Nevíte někdo? :-) Upraveno Září 14, 201510 r od Werry
Září 27, 20159 r Uz jsem to ve Svete motoru cetl v nejakem drivejsim clanku a celkove uz to tam zminuji mi prijde,jako "beznou" zavadu.. Netusim zda je to pravda.Ja tolik km s CR motorem nenajel a nikomu koho znam se nic takoveho nestalo a to prekonali uz 400tkm nekteri..tedy i jina auta,nez Sup II s temito CR motory(Passat,Touran,Sharan.) Celkove mi hodne clanku a hodnoceni aut v SM prijde celkem mimo,pokud s tim autem ma clovek osobni zkusenost a pak se docte neco dost jineho. Prvni,kdo me takhle neprijemne zaujal byl p.Vaculik,to snad jeste nepsal pro SM a uz se mi jeho clanky moc nelibily...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.