Publikováno Září 2, 201510 r Ahoj, koupil jsem superba II 1.8tsi (najeto 96.000km) , kde byly zkřivené kotouče - při prudším brzdění třepalo do volantu a to dost. Ok, koupil jsem tedy nové originál i s destičkami, vše dobře očistil - třmeny, dosedací plochy atd. po ujetí 2500km opět problém začínájí znovu házet :-( Má někdo takovou zkušenost na SII - pomůže výměna ložisek? Chystám se dát kotouče stočit protože jsou prakticky nové a vyhazovat je nechci.Čeká mě najít včem je zakopaný pes. Tyhle problémy byly hojně na O1 ale na SII to samé ???
Září 3, 201510 r SII tento problem s kotouci nema. Dosedaci plocha je ocistena tak, ze se leskne jako nový náboj? Jedine změřit hazivost naboje.
Září 3, 201510 r Souhlas s lada. Mám taky 1.8 tsi, najeto 100 tis, kotouče a desky z výroby předek + zadek - bez problému
Září 3, 201510 r Autor Ty původni co jsem měnil byly totalně KO, any ne tak sjety jako vyrezlý zevnitř tj, jezdilo to kratké trasy a sůl udělala své. Nedivím se že kopaly. Změřím ten náboj a dám vědět. Je pravda že pak už to může být jen ložisky ...
Září 3, 201510 r Autor ...dosedaci plocha se neleskla to bych kecal ale zádné nerovnosti jsem od rzi jsem tam rozhodne nenechal, no rozeberu to a uvidime
Září 4, 201510 r A to si myslíš, že tou bruskou docílil rovinu? Na to zapomeň. Očistil to, to ano, ale 100% rovinu tam prostě nemá.
Září 7, 201510 r Autor Ok, ale tady se bavíme o správném postupu výměny kotoučů, v servisech z toho taky nedělají žádnou přesnou strojařinu , pokud je plocha dokonale čistá tak to prak nemůže házet a jsou na vině ložiska.
Září 8, 201510 r Co blbneš co krituzuji? Já napsal že ty jsi to udělal správně, očistil jsi dosedací plochu a nasadil kotouče. Kolik jsem tady kritizoval odpovědí, vždyť tu ještě nikdo žádnou na tvůj problém nenapsal ? A to že jsem napsal, že když to borec ve videu ojel bruskou a nedocílil rovinu? To jsem napsal pravdu.
Listopad 9, 20159 r To nebude na dlouho. Dle vseho je staceni kotoucu jen placebo a oddaleni nevyhnutelneho - vyreseni skutecneho problemu a nasledne instalace novych kotoucu. Kdysi kdesi byla studie, ze kopani zpravidla zpusobuje spatne zajeti kotoucu. Proste material z desticek se dostava do chem.mrizky materialu, ze ktereho je kotouc. No a nekde je to spojeni hustejsi, nez jinde. Zbrousenim se projevy kopani jen zmirni a problem se po nejake dobe opakuje, protoze material kotoucu je nerovnomerne "zhutnen" do vetsi hloubky, nez jakou je schopno odstranit frezovani... Upraveno Listopad 9, 20159 r od camron
Listopad 9, 20159 r "frézování kotoučů" - ještě, že nejsem strojař. Ale tohle je zajímavé, také mám pocit, že přetočení kotoučů na soustruhu je jen krátkodobé řešení. Spíš bych tipoval, že jakmile se kotouče jednou vyhřejí, tak je s nimi konec. Jiná věc ovšem je, že některá auta na to nějak záhadně trpí, to znamená, že i výměna je pouze krátkodobým řešením...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.