Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, koupil jsem superba II 1.8tsi  (najeto 96.000km) , kde byly zkřivené kotouče -  při prudším brzdění třepalo do volantu a to dost. Ok, koupil jsem tedy nové originál i s destičkami, vše dobře očistil - třmeny, dosedací plochy atd. po ujetí 2500km opět problém začínájí znovu házet :-(

 

Má někdo takovou zkušenost na SII - pomůže výměna ložisek? Chystám se dát kotouče stočit protože jsou prakticky nové a vyhazovat je nechci.Čeká mě najít včem je zakopaný pes. Tyhle problémy byly hojně na O1 ale na SII to samé  :kol-32: ???

Vloženo

Ty původni co jsem měnil byly totalně KO, any ne tak sjety jako vyrezlý zevnitř tj, jezdilo to kratké trasy a sůl udělala své. Nedivím se že kopaly. Změřím ten náboj a dám vědět. Je pravda že pak už to může být jen ložisky ...

Vloženo

Ok, ale tady se bavíme o správném postupu výměny kotoučů, v servisech z toho taky nedělají žádnou přesnou strojařinu , pokud je plocha dokonale čistá tak to prak nemůže házet a jsou na vině ložiska.

Vloženo

Co blbneš co krituzuji? Já napsal že ty jsi to udělal správně, očistil jsi dosedací plochu a nasadil kotouče. Kolik jsem tady kritizoval odpovědí, vždyť tu ještě nikdo žádnou na tvůj problém nenapsal ? A to že jsem napsal, že když to borec ve videu ojel bruskou a nedocílil rovinu? To jsem napsal pravdu. 

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

To nebude na dlouho. Dle vseho je staceni kotoucu jen placebo a oddaleni nevyhnutelneho - vyreseni skutecneho problemu a nasledne instalace novych kotoucu. Kdysi kdesi byla studie, ze kopani zpravidla zpusobuje spatne zajeti kotoucu. Proste material z desticek se dostava do chem.mrizky materialu, ze ktereho je kotouc. No a nekde je to spojeni hustejsi, nez jinde. Zbrousenim se projevy kopani jen zmirni a problem se po nejake dobe opakuje, protoze material kotoucu je nerovnomerne "zhutnen" do vetsi hloubky, nez jakou je schopno odstranit frezovani...

Editováno: , autor: camron
Vloženo

"frézování kotoučů" - ještě, že nejsem strojař. Ale tohle je zajímavé, také mám pocit, že přetočení kotoučů na soustruhu je jen krátkodobé řešení. Spíš bych tipoval, že jakmile se kotouče jednou vyhřejí, tak je s nimi konec. Jiná věc ovšem je, že některá auta na to nějak záhadně trpí, to znamená, že i výměna je pouze krátkodobým řešením...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...