Mara2000 Vloženo 2. Září 2015 Vloženo 2. Září 2015 Ahoj, koupil jsem superba II 1.8tsi (najeto 96.000km) , kde byly zkřivené kotouče - při prudším brzdění třepalo do volantu a to dost. Ok, koupil jsem tedy nové originál i s destičkami, vše dobře očistil - třmeny, dosedací plochy atd. po ujetí 2500km opět problém začínájí znovu házet :-( Má někdo takovou zkušenost na SII - pomůže výměna ložisek? Chystám se dát kotouče stočit protože jsou prakticky nové a vyhazovat je nechci.Čeká mě najít včem je zakopaný pes. Tyhle problémy byly hojně na O1 ale na SII to samé ??? Citovat
lada Vloženo 3. Září 2015 Vloženo 3. Září 2015 SII tento problem s kotouci nema. Dosedaci plocha je ocistena tak, ze se leskne jako nový náboj? Jedine změřit hazivost naboje. Citovat
michal2009 Vloženo 3. Září 2015 Vloženo 3. Září 2015 Souhlas s lada. Mám taky 1.8 tsi, najeto 100 tis, kotouče a desky z výroby předek + zadek - bez problému Citovat
Mara2000 Vloženo 3. Září 2015 Autor Vloženo 3. Září 2015 Ty původni co jsem měnil byly totalně KO, any ne tak sjety jako vyrezlý zevnitř tj, jezdilo to kratké trasy a sůl udělala své. Nedivím se že kopaly. Změřím ten náboj a dám vědět. Je pravda že pak už to může být jen ložisky ... Citovat
Mara2000 Vloženo 3. Září 2015 Autor Vloženo 3. Září 2015 ...dosedaci plocha se neleskla to bych kecal ale zádné nerovnosti jsem od rzi jsem tam rozhodne nenechal, no rozeberu to a uvidime Citovat
lada Vloženo 3. Září 2015 Vloženo 3. Září 2015 Jestli se neleskla, tak tam asi nejaka rez zustala. sleduj od 5min:50sec Citovat
Voice Vloženo 4. Září 2015 Vloženo 4. Září 2015 A to si myslíš, že tou bruskou docílil rovinu? Na to zapomeň. Očistil to, to ano, ale 100% rovinu tam prostě nemá. Citovat
Mara2000 Vloženo 7. Září 2015 Autor Vloženo 7. Září 2015 Ok, ale tady se bavíme o správném postupu výměny kotoučů, v servisech z toho taky nedělají žádnou přesnou strojařinu , pokud je plocha dokonale čistá tak to prak nemůže házet a jsou na vině ložiska. Citovat
Mara2000 Vloženo 7. Září 2015 Autor Vloženo 7. Září 2015 (editace) .... Editováno: 8. Září 2015, autor: Mara2000 Citovat
Voice Vloženo 8. Září 2015 Vloženo 8. Září 2015 Co blbneš co krituzuji? Já napsal že ty jsi to udělal správně, očistil jsi dosedací plochu a nasadil kotouče. Kolik jsem tady kritizoval odpovědí, vždyť tu ještě nikdo žádnou na tvůj problém nenapsal ? A to že jsem napsal, že když to borec ve videu ojel bruskou a nedocílil rovinu? To jsem napsal pravdu. Citovat
Mara2000 Vloženo 8. Září 2015 Autor Vloženo 8. Září 2015 Jestli jsi to myslel takto tak sem to blbě pochopil ... omlouvám se 1 Citovat
camron Vloženo 9. Listopad 2015 Vloženo 9. Listopad 2015 (editace) To nebude na dlouho. Dle vseho je staceni kotoucu jen placebo a oddaleni nevyhnutelneho - vyreseni skutecneho problemu a nasledne instalace novych kotoucu. Kdysi kdesi byla studie, ze kopani zpravidla zpusobuje spatne zajeti kotoucu. Proste material z desticek se dostava do chem.mrizky materialu, ze ktereho je kotouc. No a nekde je to spojeni hustejsi, nez jinde. Zbrousenim se projevy kopani jen zmirni a problem se po nejake dobe opakuje, protoze material kotoucu je nerovnomerne "zhutnen" do vetsi hloubky, nez jakou je schopno odstranit frezovani... Editováno: 9. Listopad 2015, autor: camron Citovat
Wittmann Vloženo 9. Listopad 2015 Vloženo 9. Listopad 2015 "frézování kotoučů" - ještě, že nejsem strojař. Ale tohle je zajímavé, také mám pocit, že přetočení kotoučů na soustruhu je jen krátkodobé řešení. Spíš bych tipoval, že jakmile se kotouče jednou vyhřejí, tak je s nimi konec. Jiná věc ovšem je, že některá auta na to nějak záhadně trpí, to znamená, že i výměna je pouze krátkodobým řešením... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.