Publikováno Září 19, 200618 r Zajimalo by mě jestli de namontovat svetlo do popelniku u fabky jak je tam tn bily obdelnik. dik
Září 19, 200618 r všechno jde i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-)
Září 19, 200618 r všechno jde i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-) paralelně a k diodě dám do serie odpor (na vyrovnání napětí)
Září 21, 200618 r všechno jde i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-) paralelně a k diodě dám do serie odpor (na vyrovnání napětí) A jak velký odpor a jakou diodu?
Září 21, 200618 r všechno jde i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-) paralelně a k diodě dám do serie odpor (na vyrovnání napětí) A jak velký odpor a jakou diodu? diodu si tam dej jakou chceš (barva, jas) a velikost 3mm, alejde tam dát i 5mm a odpor dle výpočtu je 680ohmů(dle lídí odsuď, prý to stačí), ale já dávam 1k2 a svítí to fajně, Bobik může potvrdit
Září 21, 200618 r A jak velký odpor a jakou diodu? diodu si tam dej jakou chceš (barva, jas) a velikost 3mm, alejde tam dát i 5mm a odpor dle výpočtu je 680ohmů(dle lídí odsuď, prý to stačí), ale já dávam 1k2 a svítí to fajně, Bobik může potvrdit taky můžu potvrdit
Září 22, 200618 r http://forum.skodahome.cz/index.php?act=At...=post&id=265960bila dioda Jen taková otázečka-"neuniká" pak to světlo při zavřeným popelníku?Resp. není při zavřeným popelníku v noci vidět, že v něm svítí světlo.Uvažuju totiž taky o nahrazení orig. osvětlení něčím výkonnějším (ledkou) ...