Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zajimalo by mě jestli de namontovat svetlo do popelniku u fabky jak je tam tn bily obdelnik. dik

Bobík to má...

Taky ho mám...

všechno jde ;) i toto, pokuď máš osvětlenej zapalovač tak otázka 10minut

A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-)

A zapojíš to paralelně nebo sériově k tomu zapalovači? Předpokládám, že paralelně, ale nejsem elektrikář:-)

paralelně ;) a k diodě dám do serie odpor (na vyrovnání napětí) ;)

A jak velký odpor a jakou diodu?

diodu si tam dej jakou chceš (barva, jas) a velikost 3mm, alejde tam dát i 5mm a odpor dle výpočtu je 680ohmů(dle lídí odsuď, prý to stačí), ale já dávam 1k2 a svítí to fajně, Bobik může potvrdit

diodu si tam dej jakou chceš (barva, jas) a velikost 3mm, alejde tam dát i 5mm a odpor dle výpočtu je 680ohmů(dle lídí odsuď, prý to stačí), ale já dávam 1k2 a svítí to fajně, Bobik může potvrdit

taky můžu potvrdit

potvrzuji slova montéra i managera :D-_-

potvrzuji slova montéra i managera :D-_-

a co jsi pak ty ???

jednou v čase budoucím, budu všemu vedoucím :smich::p

jednou v čase budoucím, budu všemu vedoucím :smich::p

ředitel, dobrý den pane generální :worthy

Jen taková otázečka-"neuniká" pak to světlo při zavřeným popelníku?Resp. není při zavřeným popelníku v noci vidět, že v něm svítí světlo.Uvažuju totiž taky o nahrazení orig. osvětlení něčím výkonnějším (ledkou) ...