nota Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 to chcem tiez urobit , ma to urcite zmysel lebo vyplavy ten sajrajt
Xp3 Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 Pokud se to udělá pořádně a motor je zahřátý a nespěchá se tak toho vyteče fakt hodně a není potřeba nic proplachovat. Původního oleje zůstane nepatrné množství a po zředění novým není problém No heleď já osobně ještě motor proleju čistým olejem tak cca 0.3 deci (: Zeptám se jako trotl: co znamenají ty obrácené smaily??
Tomas.cz Vloženo 21. Listopad 2006 Vloženo 21. Listopad 2006 To mě naučil kamarád a něak se mi to zalubilo (:
Jirkasss V//RS Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 (editace) Zná někdo tyto oleje, vycházejí na níže uvedeném odkazu celkem za dobrý peníz a normu 505.01 splňují, však to mají i na obale že olejservis.cz Editováno: 25. Listopad 2006, autor: Jirkasss V//RS
MELLO Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 Tenhle olej castrol 505.01 je asi z olejů co splňují normu 505.01 na trhu nejdražší, já ho tam měl od začátku do 75 tis. Teď už mám tři výměny OMW SynComDiesel, a jak už jsem někde psal, je za téměř poloviční cenu a rozdíl v spotřebě nafty-oleje, hlučnosti nepozoruji.
Tomas.cz Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 Za jeho cenu se dají koupit lepší oleje, a dneska už Castrol funguje jako obchodní značka BP :-(
Jirkasss V//RS Vloženo 25. Listopad 2006 Vloženo 25. Listopad 2006 (editace) Za jeho cenu se dají koupit lepší oleje, a dneska už Castrol funguje jako obchodní značka BP :-( Jaký konkrétně by jsi tedy doporučil? Fakt je, že Castrol je fakt dost drahota... Editováno: 25. Listopad 2006, autor: Jirkasss V//RS
starman Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 neviem ktore mas na mysly (: " : ( " mračení " : ) " úsměv )
starman Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Ahoj, brzy sem napíši víc, ale ted dotaz... taky dáváte auto do servisu, např. výměna oleje po 15tis.km, a auto si odvezou do budovy, a vy za pár hodin si ho vyzvednete? mohu si vyžádat být u práce?
TiGeRZ Vloženo 7. Prosinec 2006 Autor Vloženo 7. Prosinec 2006 Ahoj, brzy sem napíši víc, ale ted dotaz... taky dáváte auto do servisu, např. výměna oleje po 15tis.km, a auto si odvezou do budovy, a vy za pár hodin si ho vyzvednete?mohu si vyžádat být u práce? jasneee ze mozes ved to je tvoje auto...a ked odmietnu tak dovidenia
Tomas.cz Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Za jeho cenu se dají koupit lepší oleje, a dneska už Castrol funguje jako obchodní značka BP :-( Jaký konkrétně by jsi tedy doporučil? Fakt je, že Castrol je fakt dost drahota... OMV, Mobi1, Shell...
NiceOne Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Ahoj, brzy sem napíši víc, ale ted dotaz... taky dáváte auto do servisu, např. výměna oleje po 15tis.km, a auto si odvezou do budovy, a vy za pár hodin si ho vyzvednete?mohu si vyžádat být u práce? Muzes, ale oni te taky muzou poslat pryc:) ...no spravnej podnikatel te samozrejme pryc neposle.
Tomas.cz Vloženo 7. Prosinec 2006 Vloženo 7. Prosinec 2006 Převzato z fóra dieselpower: Když už se tady zmínila značka Castrol tak přidám svoji zkušenost z práce: jako autorizované zastoupení jsme nuceni používat výhradně tuto značku a problémy byly s olejem RS v benzínových motorech, měl jsem tam dvě auta se stejnou závadou, při dodrženém servisním intervalu totálně ucpaný motor karbonem a přestal mazat. Olej RS byl stažen z prodeje a nahrazuje ho TXT se kterým zatím tyto potíže nejsou. Toto se naštěstí netýká naftových motorů kde se karbon v takové míře netvoří jak už bylo napsáno výše. Jinak pro novější auta s prodlouženým intervalem používáme Rtec a u něj pozoruji nadměrnou spotřebu oleje, otázkou zůstává zda je to způsobeno olejem samotným nebo zhoršenými výrobními tolerancemi nových motorů. Naopak výborné zkušenosti mám s aditivem do nafty Castrol TDA. Osobně používám v benzínovém autě Shell a v TDIčku syntetiku od OMV a pohoda.
brunoos Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 (editace) Tak ja bych se taky zeptal. Jak jsem tady vyčetl tak do 1,9tdi pd musí být 505.01 a je teda dobrej od OMV. 1. Vyrabi OMV v te normě více druhu a pokud jo tak čím se liší?? 2. Poraďte kde nejlevnějí koupit oleje OMV 3. Kolik teda přijde do 1,9tdi pd - je to těch 4,3l měnim totiž poprve a tak až tolik zkušenosti nemam dík moc Editováno: 8. leden 2007, autor: brunoos
marvin Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 mohou se lišit v aditivech, viskózní třídě ... si vyber co chceš ... 10W-40, 5W-40, 5W-30 ... dle přání každého soudruha...
brunoos Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 mohou se lišit v aditivech, viskózní třídě ... si vyber co chceš ... 10W-40, 5W-40, 5W-30 ... dle přání každého soudruha... A který se tak nejvíc používa (asi 5W-40) možna velice hloupej dotaz - co vlastně znamenají ty označení 5W-40 atd..
marvin Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 to první je zimní číslo - udává čerpatelnost oleje při nízkých teplotách (takže 5W se rychleji dostane na všechna potřebná místa než 15W - olej dříve maže) to druhé je letní číslo - udává viskozitu při provozní teplotě oleje. Čím je vyšší, tím je olej hustší a klade větší odpor při styku dvou třecích ploch. Takže mezi oleji 5W-40, 10W-40 a 15W-40 nebude při běhu motoru žádný rozdíl. Ten bude pouze v tekutosti při nízkých teplotách.
brunoos Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 to první je zimní číslo - udává čerpatelnost oleje při nízkých teplotách (takže 5W se rychleji dostane na všechna potřebná místa než 15W - olej dříve maže)to druhé je letní číslo - udává viskozitu při provozní teplotě oleje. Čím je vyšší, tím je olej hustší a klade větší odpor při styku dvou třecích ploch. Takže mezi oleji 5W-40, 10W-40 a 15W-40 nebude při běhu motoru žádný rozdíl. Ten bude pouze v tekutosti při nízkých teplotách. Dík za vysvětlenou. Jak je to teda s tím množstvím u 1,9tdi pd - v DP je napsane 4,5l tady někdo daval obrazek a na něm je 4,3l vím že 2deci jsou malý rozlíl ale přeci.
Grygy Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 to první je zimní číslo - udává čerpatelnost oleje při nízkých teplotách (takže 5W se rychleji dostane na všechna potřebná místa než 15W - olej dříve maže)to druhé je letní číslo - udává viskozitu při provozní teplotě oleje. Čím je vyšší, tím je olej hustší a klade větší odpor při styku dvou třecích ploch. Takže mezi oleji 5W-40, 10W-40 a 15W-40 nebude při běhu motoru žádný rozdíl. Ten bude pouze v tekutosti při nízkých teplotách. Dík za vysvětlenou. Jak je to teda s tím množstvím u 1,9tdi pd - v DP je napsane 4,5l tady někdo daval obrazek a na něm je 4,3l vím že 2deci jsou malý rozlíl ale přeci. KUp si 5litru, nalij to mezi rysky, startni a dopln.
brunoos Vloženo 8. leden 2007 Vloženo 8. leden 2007 to první je zimní číslo - udává čerpatelnost oleje při nízkých teplotách (takže 5W se rychleji dostane na všechna potřebná místa než 15W - olej dříve maže)to druhé je letní číslo - udává viskozitu při provozní teplotě oleje. Čím je vyšší, tím je olej hustší a klade větší odpor při styku dvou třecích ploch. Takže mezi oleji 5W-40, 10W-40 a 15W-40 nebude při běhu motoru žádný rozdíl. Ten bude pouze v tekutosti při nízkých teplotách. Dík za vysvětlenou. Jak je to teda s tím množstvím u 1,9tdi pd - v DP je napsane 4,5l tady někdo daval obrazek a na něm je 4,3l vím že 2deci jsou malý rozlíl ale přeci. KUp si 5litru, nalij to mezi rysky, startni a dopln. To je mi jasne. Ja jenom že se už tady dlouze řešilo že v ruzných knižkach bylo u 1,2 uvedeno ruzne množstvi tak mě jenom zajima co je teda pravda.
Tomas.cz Vloženo 9. leden 2007 Vloženo 9. leden 2007 Takže mezi oleji 5W-40, 10W-40 a 15W-40 nebude při běhu motoru žádný rozdíl. Ten bude pouze v tekutosti při nízkých teplotách. Řekl bych že nemáš pravdu, konkrétně TDi ( nemyslím PD ) na 15w40 nepracuje. Respektive nepracujou hydrošetely tak jak by měly.
Doporučené příspěvky