Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, potřebuji poradit.  Mám Oktávku II,1,9 TDI  r.v. 2006, 230 000 km.    Po 150 km po dálnici se mi rozsvítila červená kontrolka chlazení, teploměr a  poté stop. Zkontroloval jsem nádržku a měl jsem tam na dně. Doplnil jsem kapalinu a v pohodě jsem dojel. Druhý den, než jsem vyjel do práce jsem kontroloval stav kapaliny a něco málo ubylo. Po práci jsem dojel domů a při kontrole jsem si všiml, že na nádržce  se mi tvoří bubliny a je opálená, nebo spíš propálená zvenku. (viz foto).  nevíte čím to je? díky 

post-68750-0-02471500-1449514979_thumb.j

Vloženo

To by ten husí krk musel být minimálně rozteklej... Aby to nebyl začátek konce těsnění pod hlavou.... I když aby horká pára propálila nádržku jsem ještě neviděl.

Vloženo

je to klasický problém všech OII, je způsoben bordelem, resp vlhkostí a solí co proniká kolem kapoty na rozpálenou nádobku, pak to takto reaguje, někdy je nádobka zase zabarvená lehce do bíla a ta místa lze šroubovákem propíchnout naskrz

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...