jerry513 Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Ahoj chalani... Z nástupom zimy sa zhoršilo aj štartovanie. Žhaviče sú nové. Batéria je sice staršia ale ked je aj -7 . -8 a idem z práce a auto stoji menej ako 7-8 hodín tak naštartuje bezproblemóv... Len ráno, keď to stojí celú noc v garáži tak to má problém... Pripadá mi to ako keby to chytne na pár válcov a moror sa rozrtasie, trocha to zadymí a za takych 10-15 sekund je to ok.. Neviem či kupíť rovno novú bateriu alebo dať nastaviť predvstrek?! Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Zdar, začni akumulátorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry513 Vloženo 7. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2016 bude vyhovovať ? Autobatéria BOSCH S5/12V, 85Ah, 800A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Pokud neni větší než tyto rozměry tak vyhovovat bude určitě :-) délka: 315 šířka:175 výška:175 ( mm ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry513 Vloženo 8. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Dakujem moc chalani! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 To že jsou nové žhavky je super ale žhaví to opravdu?? zační novou baterií a pokud problem zustane pak žhavení a nastavení čerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry513 Vloženo 9. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2016 OK... jedine čo som si všimol že čím väčšia zima tým dlhšie svietila kontrolka žhavenia... ale či to ozaj žhaví to bude vediet asi diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 Nebude vědet diagnostika......musí se zmeřit fyzicky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 To jerry513: To jsi mohl napsat rovnou, že Ti svítí déle žhavení! Já jsem tuto závadu měl Bylo to způsobeno vadným čidlem teploty chladící kapaliny. Bylo to vrchní na motoru. Výměna je jednoduchá, akorát tu sponku mi tam musela dát mladá, má malé prstíky. A když necháš zavřené víčko okruhu chlazení, tak i když je nádobka výše, než čidlo, kapalina nevyteče Dal jsem tam Febi, obj. č. v Kelly Objednací kód: FB 32510 (v balení musí být i spona) VAGína samozřejmě chybu nepsala, ale v bloku měřených hodnot čidlo ukazovalo stabilně -30 nebo -40 (to už si nepamatuji přesně) Zkus prověřit a pokud nemáš možnost diagnostiky, tak ho vyměň preventivně s nějakou slevou to vyjde kolem 300Kč (cca 12EUR) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry513 Vloženo 14. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2016 Super Dakujem... zajtra to hned objednam...A posledná otázka : kde presne na motore (v ktorých miestach) To najdem?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. leden 2016 Sdílet Vloženo 15. leden 2016 Sundej kryt motoru a čidlo je uprostřed shora. To najdeš. Pokud nemáš příliš sikovné prsty jako já, tak na závlačku čidla si omotej drátek nebo provázek, aby Ti nespadla někam do nedostupných míst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. leden 2016 Sdílet Vloženo 15. leden 2016 (editace) Našel jsem foto v mém vlákně:http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_06_2015/post-79770-0-00216700-1433697837.jpg Editováno: 15. leden 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riderfery Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Zdravim tez me zlobi trosku ranni starty mam nove zhavici svicky a zadna moc velka zmena celkem dloho sviti zhaveni tak jsem odpojil cidlo teploty kapaliny a zkusil zhavilo to dlouho ale chytlo temer hned ale bezelo to celkem nepravidelne je chyba v tom cidle nebo jinde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riderfery Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 A kdyz je cidlo napojene dost dloiho to toci ale kdyz chytne tak na vsechny valce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Tak pokud máš možnost diagnostiky, sleduj hodnoty. Pokud ne, investice není tak velká a zkus vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riderfery Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Zdravim tak bylo to tim ted to chytne okamzite predtim starter tocil 5sek ted okamzite vymena cidla zabrala pet minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Tak vida Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 5. Březen 2016 Sdílet Vloženo 5. Březen 2016 Pic já řeším něco podobného už dlouho, asi to teda neřeším moc dobře když mrzne startuje krásně, když je teplo tak sem tam startuje dlouho a dlouho, taky to třeba dělá když nastartuju někam jedu a nechám auto stát cca 2 hodiny tak pak kolikrát točí a chytne až na podruhé. Nedá se říct, že by to mělo pevný interval. Tak jestli mám vyzkoušet taky to čidlo. Díky, Jinak 2.5 tdi v6 120 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Březen 2016 Sdílet Vloženo 5. Březen 2016 Tohle na čidlo teploty nevypadá, spíš rozkoplé rozvody, resp.čerpadlo VP44 (hodnota předvstřiku) Zkontrolovat a když už to budeš mít napíchlé, tak se rovnou podívat i na tu teplotu (pro sichr) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danofon Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 Pánove mám problém se startem mám 2.5 tdi 114kw za studena pří mínusových teplotách třeba při -15 žhaví to dlouho cca 6sekund chytne to asi na třetí pokus a nechytnou všechny válce ale po chvíli se to srovna a za autem je velká kula bíleho kouře. V garáži to startuje jak nové auto žhavení hned zhasne a startuje super. Co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 (editace) žhavící svíčky kontrola Doba žhavení je v pořádku (délku žhavení určuje jednotka na základě teploty z čidla z vrchní strany motoru) Editováno: 20. leden 2017, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manoto Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Souhlasím měl jsem uplně to samý. Při -20 to šlo fakt blbě tak jsem proměřil žhavičky a všechny 4 v háji :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 (tady 6 ks) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manoto Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Pravda. Já mam 1.9 tady je 2.5. Víc válců víc ví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 (editace) Ahoj chlapci, opět řeším problém, po delším stání blbě chytne musím trochu podržet klíček jinak to zdechne, motor naskočí poslechove neochotně jak kdyby měl malo šťávy, potom asi po 3-4s bezi normálně a další starty během dne uz to neudělá, jede dobře, nevynechava neklepe, trochu déle zhavi. 2.5 tdi v6 120 kw rozvody před 40tisíci. Jinak baterka nová. Editováno: 18. Březen 2017, autor: Anry0350 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.