Přejít na obsah

Poškozený motor 2,0 fsi RS


Tomsssa

Doporučené příspěvky

Z 90% tankuju N95 na Shellce. K motoru se chovám slušně, nechám ho zahřát aniž bych ho vytáčel, dochlazuju než ho vypnu. Při nastartování hned vypínám StartStop systém. V záruce už to není. Měl jsem prodlouženou na 4 roky a 60tis a tech 60tis jsem najel už asi v 1,75 roce. Takže základní záruka 2 roky, proto jsem první opravu platil. Teď se budou snažit to uhrát na kulanci. Dnešní poslední zprávy jsou takové, že se asi Škodovka přikloní k novému motoru.

tak jak to vypadá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku??

A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata.

Dohadování nic nevyřeší a dotyčný má motor stejně fuč. Ale předpokládám, že stejně jako sem sám strkáš moderátorský čenich, tak téma čtou i ostatní. A je dobré vědět na co nejezdit. Pokud máš zájem přepošlu ti mailové a SZ komunikace mezi mnou a lidmi co jsem jim poradil jezdit na něco jiného než na Shell a zabralo to. Jezdil jsem na něj také , i závodil,  ale zřejmě se něco za pár let změnilo.

Nevím proč se  zde snažíš směrovat stádečko za každou cenu, stačí to co se nám předsouvá v médiích.

Neznamená to však, že si tě jako moderátora necením. mot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se divím, že právě ty, jako technicky založený člověk nechápeš, proč a co tady dělám. Snažím se, aby diskuse o technice byly o technice a pokud možno v mezích daného tématu a ne aby to spadlo do nějaké žumpy na úrovni diskusí na blesk.cz a podobně. Na to je tady hospoda anebo lampárna. Kdo bude hledat informace o palivu, tak je v tomto tématu stejně hledat nebude. No nic, své jsem o tom již řekl.  A tak to bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejspíš v obecné části motorové sekce.

 

Mně nešlo o tvůj příspěvek, ten je OK (však i já jsem se ještě dříve ptal kde a co tankuje), to jsi jistě pochopil, ale o ty další. Zběsile lajkující iphonik 4 se okamžitě začne vyptávat na OMV, další tam začne hrotit situaci ohledně Shellu a diskuse je v kelu. :kol-32:  A zakladatel tématu se tady pro jistotu již neukázal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na palivo jsme založili jiné téma, klidně to tam napiš, ať se to rozjede. Pochopitelně jako vždy mám jiný názor, palivo je alfa a omega správné funkce jakéhokoliv motoru.

Jen ještě otázka, kvůli čemu třeba odchází pumpy a vstřikovače??  Právě kvůli vodě v palivu, dochází k opotřebení a případnému zadření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...