Pawouk Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 A to by bylo ke kvalitám benzínu vše. Na to zde jsou jiná témata. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Z 90% tankuju N95 na Shellce. K motoru se chovám slušně, nechám ho zahřát aniž bych ho vytáčel, dochlazuju než ho vypnu. Při nastartování hned vypínám StartStop systém. V záruce už to není. Měl jsem prodlouženou na 4 roky a 60tis a tech 60tis jsem najel už asi v 1,75 roce. Takže základní záruka 2 roky, proto jsem první opravu platil. Teď se budou snažit to uhrát na kulanci. Dnešní poslední zprávy jsou takové, že se asi Škodovka přikloní k novému motoru. tak jak to vypadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 3x stejná závada,reklamace, nevyřešení...žádal bych peníze zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku?? A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Drzim Ti palce,budu bedlive sledovat vysledek.Co mne ale udivuje,jsou ty kratky najezdy a opetovne padnuti. To musi byt k vzteku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata. Dohadování nic nevyřeší a dotyčný má motor stejně fuč. Ale předpokládám, že stejně jako sem sám strkáš moderátorský čenich, tak téma čtou i ostatní. A je dobré vědět na co nejezdit. Pokud máš zájem přepošlu ti mailové a SZ komunikace mezi mnou a lidmi co jsem jim poradil jezdit na něco jiného než na Shell a zabralo to. Jezdil jsem na něj také , i závodil, ale zřejmě se něco za pár let změnilo. Nevím proč se zde snažíš směrovat stádečko za každou cenu, stačí to co se nám předsouvá v médiích. Neznamená to však, že si tě jako moderátora necením. mot 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Se divím, že právě ty, jako technicky založený člověk nechápeš, proč a co tady dělám. Snažím se, aby diskuse o technice byly o technice a pokud možno v mezích daného tématu a ne aby to spadlo do nějaké žumpy na úrovni diskusí na blesk.cz a podobně. Na to je tady hospoda anebo lampárna. Kdo bude hledat informace o palivu, tak je v tomto tématu stejně hledat nebude. No nic, své jsem o tom již řekl. A tak to bude. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 V každém případě mi to zde nepřišlo od věci, a říkal jsem si požádat tě o založení tématu, " vliv paliva na životnost motoru". Jen mě nenapadá kam téma umístit. Týká se totiž v podstatě všech motorů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Nejspíš v obecné části motorové sekce. Mně nešlo o tvůj příspěvek, ten je OK (však i já jsem se ještě dříve ptal kde a co tankuje), to jsi jistě pochopil, ale o ty další. Zběsile lajkující iphonik 4 se okamžitě začne vyptávat na OMV, další tam začne hrotit situaci ohledně Shellu a diskuse je v kelu. A zakladatel tématu se tady pro jistotu již neukázal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
auto999 Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Opradvu zajímavá závada. Jak to vypadá nyní? Už to jezdí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Osobně pochybuju, že by to bylo palivem. Vadné vstřikovače, odcházející pumpy a turbodmychadla (u prvních vyrobených modelů) jsou nejčastější závada na OIII RS. Ne jen u nás, ale po celém světě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 Na palivo jsme založili jiné téma, klidně to tam napiš, ať se to rozjede. Pochopitelně jako vždy mám jiný názor, palivo je alfa a omega správné funkce jakéhokoliv motoru. Jen ještě otázka, kvůli čemu třeba odchází pumpy a vstřikovače?? Právě kvůli vodě v palivu, dochází k opotřebení a případnému zadření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.