Leden 25, 20169 r Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku??
Leden 25, 20169 r Z 90% tankuju N95 na Shellce. K motoru se chovám slušně, nechám ho zahřát aniž bych ho vytáčel, dochlazuju než ho vypnu. Při nastartování hned vypínám StartStop systém. V záruce už to není. Měl jsem prodlouženou na 4 roky a 60tis a tech 60tis jsem najel už asi v 1,75 roce. Takže základní záruka 2 roky, proto jsem první opravu platil. Teď se budou snažit to uhrát na kulanci. Dnešní poslední zprávy jsou takové, že se asi Škodovka přikloní k novému motoru. tak jak to vypadá?
Leden 26, 20169 r Některé věci a témata se hold prolínají, nebo si myslíš, že palivo má vliv pouze na peněženku?? A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata.
Leden 26, 20169 r Drzim Ti palce,budu bedlive sledovat vysledek.Co mne ale udivuje,jsou ty kratky najezdy a opetovne padnuti. To musi byt k vzteku.
Leden 26, 20169 r A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata. Dohadování nic nevyřeší a dotyčný má motor stejně fuč. Ale předpokládám, že stejně jako sem sám strkáš moderátorský čenich, tak téma čtou i ostatní. A je dobré vědět na co nejezdit. Pokud máš zájem přepošlu ti mailové a SZ komunikace mezi mnou a lidmi co jsem jim poradil jezdit na něco jiného než na Shell a zabralo to. Jezdil jsem na něj také , i závodil, ale zřejmě se něco za pár let změnilo. Nevím proč se zde snažíš směrovat stádečko za každou cenu, stačí to co se nám předsouvá v médiích. Neznamená to však, že si tě jako moderátora necením. mot
Leden 27, 20169 r Se divím, že právě ty, jako technicky založený člověk nechápeš, proč a co tady dělám. Snažím se, aby diskuse o technice byly o technice a pokud možno v mezích daného tématu a ne aby to spadlo do nějaké žumpy na úrovni diskusí na blesk.cz a podobně. Na to je tady hospoda anebo lampárna. Kdo bude hledat informace o palivu, tak je v tomto tématu stejně hledat nebude. No nic, své jsem o tom již řekl. A tak to bude.
Leden 27, 20169 r V každém případě mi to zde nepřišlo od věci, a říkal jsem si požádat tě o založení tématu, " vliv paliva na životnost motoru". Jen mě nenapadá kam téma umístit. Týká se totiž v podstatě všech motorů.
Leden 27, 20169 r Nejspíš v obecné části motorové sekce. Mně nešlo o tvůj příspěvek, ten je OK (však i já jsem se ještě dříve ptal kde a co tankuje), to jsi jistě pochopil, ale o ty další. Zběsile lajkující iphonik 4 se okamžitě začne vyptávat na OMV, další tam začne hrotit situaci ohledně Shellu a diskuse je v kelu. A zakladatel tématu se tady pro jistotu již neukázal.
Únor 12, 20169 r Osobně pochybuju, že by to bylo palivem. Vadné vstřikovače, odcházející pumpy a turbodmychadla (u prvních vyrobených modelů) jsou nejčastější závada na OIII RS. Ne jen u nás, ale po celém světě.
Únor 12, 20169 r Na palivo jsme založili jiné téma, klidně to tam napiš, ať se to rozjede. Pochopitelně jako vždy mám jiný názor, palivo je alfa a omega správné funkce jakéhokoliv motoru. Jen ještě otázka, kvůli čemu třeba odchází pumpy a vstřikovače?? Právě kvůli vodě v palivu, dochází k opotřebení a případnému zadření.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.