Publikováno Únor 4, 20169 r Zdravím vás, k Octavii Scout 2.0 TDI PD jsme pořídili 1.6 TDI CR (rv 2012). Každý kdo v tomto combi autě seděl se diví, že když pustí spojku trvá to cca. 2 vteřiny a pak trošku auto přibrzdí, jde to poznat většinou na 3 rychlostní stupeň, když auto rozjedu např. na rychlost kolem 90km/h a pustím plyn, auto si jede vesele dál (možná trošku se začne zachvilku zpomalovat), přiznám se, že jsem to u žádného auta nezažil a kdo s tím autem jel se taky diví. V servise říkají, že je vše v pořádku. V autě je nově vyměněná spojka. Ještě občas auto udělá to, že když na zpátečku nebo při pomalém rozjedu pouštím spojku tak při konci, kdy pomalinku začnu udržovat otáčky plynem do cca. 1000ot. začnou otáčky lítat nahoru a dolů (max. tak o 100ot), při vyšších otáčkách to nedělá. Máte někdo taky takové auto? Chová se to stejně? Díky moc za informaci
Únor 12, 20169 r Já mám sice fabii ale stejný motor i vykonost a s tou spojkou me to při rozjezdu taky dela. Ale jen když držím otacky na 1000. Motor jako by nevěděl jestli chcípnout nebo přidat nafty a na maxiku se ukáže spotřeba 49.9L aktuální. Neresim to. Spis bych doporučil rozjíždět se bud bez plynu nnebo na 1200 ot. A plynule a rychleji pouštět spojku a dělat to nebude. Mam najeto 141 000 a spojka je původní a bez potíží. A s tim plynem a prodlevou při zpomalení to myslím dela žáky ale nemůžu si to ted nějak uvědomit. Moc to sleduješ. Spis bych si hlídal zaplnění DPF a jezdil a jezdil.
Srpen 3, 20169 r No mám teď nově kombika v téhle motorizaci + 4x4 a fakt to moc nebrzdi . Hlavu bych si s tím nedelal, menší motor těžký auto...
Srpen 8, 20169 r to skotačení otáček ti dělá buď přicpaný palivový filtr a nebo ti už docela dost zlobí nějaký vstřík. Upraveno Srpen 8, 20169 r od 15degren
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.