Mácin_ Vloženo 21. Březen 2016 Sdílet Vloženo 21. Březen 2016 (editace) Dobrý den, mám 3 Octávii 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozskáče/rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu je všech v pořádku. Začalo to po opravě padajících ručiček přístrojové desky. Budíky sice ukazujou, ale nastal zase tenhle problém. Nevím jestli to múže mít spojitost. Naftu beru pořád stejnou jako před opravou, VAG žádnou závadu neukázal. Mám nový vzduchový i palivový filtr, nalítáno 250 000, rozvody měněny cca před 2000 kilometry, nemám nachipovanou řídící jednotlku, dělané vstřiky před cca 3000 kilometry, spojka měněná před 2lety(nalítáno cca 20 000 kilometru). Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík Editováno: 21. Březen 2016, autor: Mácin_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 nepadá ti nafta? spätný ventil na filtri si tiež menil, teda minimálne tie 2 (jedna modrá a druhá čierna) gumičky? EGR máš odpojené alebo zapojené? nie je zasratá tá klapka v ňom? regulácia turba ti ide ľahúčko alebo ztuha? mne tiež niečo takéto robí, hlavne za studena, motor sa zakuckáva a prejavuje sa to na nižších otáčkach. ... a rozvody máš nastavené dobre? akú máš hodnotu predvstreku? zistíš cez VAG pomocou TDI grafu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1969 Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 Dobrý den,mám octavii 1,9 66 kw čipnutou a při otáčkách 1500-1800 se začne motor jakoby dusit,škubat.Dělá to bohužel jen někdy a krátkou dobu,pak se zas hchytne a letí jak splašená.Palivový filtr měněný 5/2015 vzduchový jsem raději profoukl vzduchem,měněn také 5/2015.Poraďte prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejd Vloženo 5. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2016 Dobrý den, mám 3 Octávii 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozskáče/rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu je všech v pořádku. Začalo to po opravě padajících ručiček přístrojové desky. Budíky sice ukazujou, ale nastal zase tenhle problém. Nevím jestli to múže mít spojitost. Naftu beru pořád stejnou jako před opravou, VAG žádnou závadu neukázal. Mám nový vzduchový i palivový filtr, nalítáno 250 000, rozvody měněny cca před 2000 kilometry, nemám nachipovanou řídící jednotlku, dělané vstřiky před cca 3000 kilometry, spojka měněná před 2lety(nalítáno cca 20 000 kilometru). Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík Čau mě to dělávalo při rozjezdu bez plynu,jsem myslel že mi vyskočí motor z auta Vyměnil jsem turbo a je po problému. Mám turbo s naklápěním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta1221 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 V 5. 7. 2016 na 6:35, Rejd napsal: Čau mě to dělávalo při rozjezdu bez plynu,jsem myslel že mi vyskočí motor z auta Vyměnil jsem turbo a je po problému. Mám turbo s naklápěním. Zdravím mám stejný problém ...ty už jsi ho vyřešil ..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.