apendix2 Vloženo 2. Duben 2016 Sdílet Vloženo 2. Duben 2016 Zdravím vás... Sup 2, 2008, sedan, 125kW, DSG Pokud jedu a pustím plyn (brzdí motorem) a pak přidám plyn, je slyšet klepnutí. Pustím, sešlápnu a opět klepne. Vždy klepne pouze jednou. Dělá to u všech rychlostí na DSG. Nejvíce je ovšem znatelné u 3-6. Jakoby byla někde mezi převodovkou a koly nějaká vůle.. Dotaz zní.. Jaká? Co to může dělat? Na co se zaměřit? Servis se mi moc zatím absolvovat nechce, dokud nevím, s čím mám problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanWRC Vloženo 3. Duben 2016 Sdílet Vloženo 3. Duben 2016 Zkus se podívat na silenblok zachytu reakce, ten co je v nápravnici v tom hliníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FreeCZman Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Tak tohle přesně mi dělalo (stejný motor s DSG) výměna toho silenbloku nepomohla. Prošla se celá náprava, nikde vůle. Tak nakonec převodovka ven a je to zubová vůle mezi spojkou a dvouhmotou.. Aktuálně to mám v servisu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 13. Květen 2016 Sdílet Vloženo 13. Květen 2016 Dnes si vyzvedávám auto ze servisu. Projev byl stejný, údajně to má vyřešit aktualizace softwaru, tak jsem zvědavý. Napíšu pak, jestli to pomohlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thmf0241 Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Zdravím. Mám MY2011. 2.0 103kW, DSG.Rád by som opísal pár skúsenotí s danou vôľou pri ľahko pridaní/ubraní plynu. Vadilo mi to už dlhšiu dobu, najprv podozrieval silentblok. Prebehla výmená všetkých (aj toho zlomyselného hamburgrového v prednej náprave). Žiadna zmena. Ďalej som vymenil dvojhmotu v dsg, keďže na voľnobehu a v pozícií P to už nadmieru chrastalo. Žiadna zmena. Už som sa s tým začal zmierovať, až kým som nezašiel do Strakoníc za ferdom25 a neaktualizoval DSG. Okamžite prestalo mať pri zábere a ubratí vôľu. Nechápem kde soudrouzi z Ndr udelali chybu, ale ferda vyriešil problém v ktorý som ani nedúfal.Klobúk dole pred ním. Som z východného Sk. Spojili sme to z výletom, ale vážne ta zachádzka za to stála. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 (editace) Takže stačí přehrát software DSG? Editováno: 31. Květen 2016, autor: skompa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thmf0241 Vloženo 31. Květen 2016 Sdílet Vloženo 31. Květen 2016 Po prehratí softu ide presne podľa predstáv. Po 5tich minútach jazdy som si všimol, že to úplne prestalo. Takže môžem odporúčiť. Ale netuším akú verziu tam hodil ferda. Ani nemám ako zistiť akú verziu aktuálne mám. Kábel nemám ani nikoho s ním nepoznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.kadlcek Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 Zdravím, mám stejný problém jako Vy.. Máte někdo kontakt na ferdu25? moc díky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 vysledoval jsem, že to dělá hlavně při zatáčení doleva, kdy při nějaké vyšší rychlosti pořazuje převodovka z 3 na 2, dejme tomu 20 km/h, a má problém podřadit a "čeká", až přidáním plynu motor dosáhne požadovaných otáček a pak teprve sepne spojku, ale při tom dojde k cuknutí. Další věc - zkoušel jsem na takovém plácku jezdit v oblouku pořád doleva a když mám manuálně zařazenou dvojku a pouštím a přidávám plyn, tak auto vždy cukne při puštění plynu a cukne při přidání, jakoby tam byla vůle. Pokud to samé dělám při zatáčení doprava, tak spojka při stejne rychlosti "klouže" při ubrání i přidání plynu a nic se neděje. Pokud jedu rovně na manuální režim, tak při 1.-4. rychlostním stupni auto při puštění a sešlápnutí plynu cuká také, prostě jako kdyby přední kola měla vůli několik centimetrů. Samozřejmě, čím nižší rychlost, tím více je to znát. Přijde mi, že ani v automatickém režimu auto neřadí nahoru správně, tak jak řadilo dřív, kdy nebylo řazení skoro cítit. Teď je zkrátka při řazení cítit malá prodleva. Nevím už, kam s tím zajet, dosavadní vyzkoušené servisy to řešit nechtějí, dokud je auto v záruce, vždy to dopadne tak, že se mi snaží "narovinu" vysvětlit, že DSG není skutečný automat, že to nikdy nebude řadit hezky, že sem tam v tom bouchne nebo to zazmatkuje, cukne, to je prostě podle nich vlastnost. Ale jakmile padne záruka, budou určitě velmi ochotní vyměnit kde co, aby se závada odstranila. Podezřívám setrvačník, protože zastudena v motoru i tak nějak divně rachotí a při klasickém podtáčení, kdy DSG v 50 km/h řadí 5. RS, to duní znatelně víc, než dřív. Najeto 100 tisíc, 80% po dálnici, takže mi to přijde brzo. Ale nic z toho samozřejmě servis také neslyší, takže doufám, že se to do září komplet vysype, protože jinak je to boj s větrnými mlýny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.kadlcek Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 Aktualizace softwaru DSG nepomohla ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 10. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2016 U Ferdy jsem nebyl, ale při poslední návštěvě měla v servisu nějaká aktualizace proběhnout, nicméně předávací technik už o tom nic nevěděl a taky se na chování auta nezměnilo vůbec nic... Možná by sem @ferda25 mohl něco víc k té aktualizaci napsat. Jestli je to něco speciálního, nebo běžně dostupná aktualizace, kterou by měl servis nahrát automaticky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thmf Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 .update Po zhruba pol roku sa klepot pri ubrabí a pridaní plynu opäť vrátil. V sekcii motor 2.0tdi superb riešia rovnaký problém. Čau tohle mě dělalo když mě vyměnili setrvát a nasadili ho na stary unašeč dvouspojky.Při podřaceni z 3 na 2 (cvak)po vyměně unašeče dvouspojky zvuk zmizel.Cena celé sady 8400kč ale mám 3.6fsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 tohle zkrátka nebude softwarová věc, je to mechanický problém. Kolik máte kdo najeto? Při 200 tis. + bych se nedivil, ale při 100 mi to přijde brzo. Jo a 3.6 má stejnou převodovku... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thmf Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 Jednoznačne mechanická závada ako píšete. Najzdených mám cez 273 000km. Pri 100ke to príde aj mne skoro na to, že máte najazdené 80% na dialniciach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 no jestli to má dělat setrvačník, tak určitě... Loni na podzim při cca 70 000 km se na záruku měnily spojky, když jsem byl reklamovat to, že při studeném startu se DSG nějak nechce řadit a když už řadí, tak to hrozně cukne. Mám takový pocit, že spojkami to už tenkrát nebylo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Ahojte. chcem sa spytat. Uz som to tu dakde na fore cital ale za pana nemozem najst ze kde.... :/ Ja mam s S2 + DSG +2.0 taky neviem ci je to problem. ked idem pomali cca do 10km/h a odpridam auto akosi trochu cukne. a ked znovu pridam plyn zasa to trochu z autom cukne. nie je pocut ziadny zvuk ci buchnutie... Ked vsak plyn pri odpridani pustam pomaly, tak ide vsetko hladko. tak isto aj z pusteneho plynu a z lahka pridavam ide vsetko hladko. Ale ked len brnkem trochu viac do plynu auto cukne. Ale ak pridam na podlahu tiez je to v pohode. A ak je rychlost auta cca nad 10km/h je vsetko ok. pri pustani aj pri pridavani. je to normalne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thmf Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Odporucam vymenit silentbloky prednych ramien. Vcera menene. Spokojnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 Robilo ti to isté? Ktoré si menil? Koľko za to stalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thmf Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 Mne to buchlo uz pri kazdej rychlosti. Cena 30e za diely. Predne spodne som menil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzacb Vloženo 20. Duben 2017 Sdílet Vloženo 20. Duben 2017 Mně to dělá to same co vám pomohlo?Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neproy Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 (editace) V 30. 4. 2016 na 15:48, FreeCZman napsal: Tak tohle přesně mi dělalo (stejný motor s DSG) výměna toho silenbloku nepomohla. Prošla se celá náprava, nikde vůle. Tak nakonec převodovka ven a je to zubová vůle mezi spojkou a dvouhmotou.. Aktuálně to mám v servisu. Ahoj. Prosim ta ako ti to dopadlo po oprave v servise? Bola to ta zubova vola? Islo o tieto zuby, ktore su na prvych dvoch fotkach na tejto webstranke? http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-6st-pevodovek-dsg Moj znamy, ktory pracuje na vyvoji v Skode hovori, ze to robi asi hydraulicky radic rychlosti/"Gangsteller" (a ze je to "normalne"), tak neviem. Editováno: 7. Listopad 2017, autor: neproy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FreeCZman Vloženo 11. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2017 (editace) Nepomohlo, zubová vůle tam byla, ale mezi spojkou a douhmotou takže nové spojkové ložisko a ozubením a spojky. Zmírnilo se to, ale obejvilo se to pochvíli zpět. Následkem těch vybrací se musela udělat výměna ložisek a senzorických kol v převodovce u Sixty. V autorizáku chtěli měnit převodovku, že nemají díly :)... Potom vše OK a jezdí to jako nové... Najeto od opravy 20 000 a bez problému. Editováno: 11. Listopad 2017, autor: FreeCZman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosinko Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 (editace) Co ta vysiel repas danych dielou Mne robil na Sk jeden ospevovany majster repas a mam znova problemy z automatom ako bolo opisovane tu vo vlakne. Este by som sa opytal kto je tu na SK al Cz najlepsi majster na DSG prevodovky? Editováno: 13. Listopad 2017, autor: rosinko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 http://www.prevodovky-sixta.cz Nevím jestli nejslepší, ale určitě se vyzná - skříně k němu vozí i autorizované servisy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FreeCZman Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Repas skříně cca 12 tisíc. Musím říct, že zkušenost s panem Sixtou, byla pozitivní... nemohu nic vytknout. Oprava trvala cca 3-4 hodiny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.