Powerbull64 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Zdravím hoši, chystám se na demontáž turba na mém autě, má s tím někdo zkušenosti? čeho se mám obávat a na co si dát pozor? Vyndaval jsem ho asi 20 x na 1.8 T, tam je to hračka. Ale zde si nejsem úplně jist u tří šroubů které jsou schovány pod turbem na svodech k hlavě motoru.... Může mi někdo poradit nějaký fígle jestli se mám bát nebo ne? Díky moc. Mějte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Najdi tady na foru dilenskou prirucku Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Powerbull64 Vloženo 11. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 No dílenskou příručku mám, čtu, ale víš co, praxe je vždy jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Nedavno jsem taky nechaval menit turbo, ale delalo se to i s tesnenim pod hlavou tak k tomu byl lepsi pristup. Jediny s cim byl trosku problem povolit prirubu turbo\prvni dil vyfuku jelikoz tam byl jedea z tech matek spatna a strhla zavit na zavrtnem sroubu. Jinak vse ostatni bylo ok. zadny problem s demontazi. Chce to taky vymenit vsechny tesneni a podlozky kdyz to rozeberes. Jinak ja to meninil z duvodu praskle skrine turba resp. z pocatku jsem chtel nechat turbo vycistit, ale kdyz jsem to dovez do firmy kde to cisti a tam mi ukazali v jakem je ta skrin stavu byl jsem rad ze jsem se do toho pustil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Jsem si nevšimnul, že by motor BWA byl v OIII. Příště se pořádně dívej, co a kam píšeš... Téma přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Powerbull64 Vloženo 11. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Nedavno jsem taky nechaval menit turbo, ale delalo se to i s tesnenim pod hlavou tak k tomu byl lepsi pristup. Jediny s cim byl trosku problem povolit prirubu turbo\prvni dil vyfuku jelikoz tam byl jedea z tech matek spatna a strhla zavit na zavrtnem sroubu. Jinak vse ostatni bylo ok. zadny problem s demontazi. Chce to taky vymenit vsechny tesneni a podlozky kdyz to rozeberes. Jinak ja to meninil z duvodu praskle skrine turba resp. z pocatku jsem chtel nechat turbo vycistit, ale kdyz jsem to dovez do firmy kde to cisti a tam mi ukazali v jakem je ta skrin stavu byl jsem rad ze jsem se do toho pustil... No já právě slyšel že tam na ty dva šrouby pod turbem musím mít hodně pevné nervy a za další, vyndavám ho kuli dvoum urvanejm šteftům právě na přírubě prvního dílu downpipe no a taky se bojím těch matek na výfukových svodech... abych tam nezatrhnul třeba tři matky, pak musí jedině motor ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 (editace) mhslim, ze turbo sundas v pohode zas se toho nesmis tolik bat neni to z papiru. Ps dnes jsem rozebral turbo abych zjistil jak vypada uvnitr po najezdu 168tis z toho 50tis na sport filtru a otevrenem sani a neni to tak strasny.. zrejme ty filtry nebudou az zas takovej propadak.. Editováno: 12. Duben 2016, autor: Arlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.