Powerbull64 Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Zdravím hoši, chystám se na demontáž turba na mém autě, má s tím někdo zkušenosti? čeho se mám obávat a na co si dát pozor? Vyndaval jsem ho asi 20 x na 1.8 T, tam je to hračka. Ale zde si nejsem úplně jist u tří šroubů které jsou schovány pod turbem na svodech k hlavě motoru.... Může mi někdo poradit nějaký fígle jestli se mám bát nebo ne? Díky moc. Mějte se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iphonik4 Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Najdi tady na foru dilenskou prirucku Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbull64 Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 No dílenskou příručku mám, čtu, ale víš co, praxe je vždy jiná Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arlo Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Nedavno jsem taky nechaval menit turbo, ale delalo se to i s tesnenim pod hlavou tak k tomu byl lepsi pristup. Jediny s cim byl trosku problem povolit prirubu turbo\prvni dil vyfuku jelikoz tam byl jedea z tech matek spatna a strhla zavit na zavrtnem sroubu. Jinak vse ostatni bylo ok. zadny problem s demontazi. Chce to taky vymenit vsechny tesneni a podlozky kdyz to rozeberes. Jinak ja to meninil z duvodu praskle skrine turba resp. z pocatku jsem chtel nechat turbo vycistit, ale kdyz jsem to dovez do firmy kde to cisti a tam mi ukazali v jakem je ta skrin stavu byl jsem rad ze jsem se do toho pustil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Jsem si nevšimnul, že by motor BWA byl v OIII. Příště se pořádně dívej, co a kam píšeš... Téma přesunuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Powerbull64 Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Nedavno jsem taky nechaval menit turbo, ale delalo se to i s tesnenim pod hlavou tak k tomu byl lepsi pristup. Jediny s cim byl trosku problem povolit prirubu turbo\prvni dil vyfuku jelikoz tam byl jedea z tech matek spatna a strhla zavit na zavrtnem sroubu. Jinak vse ostatni bylo ok. zadny problem s demontazi. Chce to taky vymenit vsechny tesneni a podlozky kdyz to rozeberes. Jinak ja to meninil z duvodu praskle skrine turba resp. z pocatku jsem chtel nechat turbo vycistit, ale kdyz jsem to dovez do firmy kde to cisti a tam mi ukazali v jakem je ta skrin stavu byl jsem rad ze jsem se do toho pustil... No já právě slyšel že tam na ty dva šrouby pod turbem musím mít hodně pevné nervy a za další, vyndavám ho kuli dvoum urvanejm šteftům právě na přírubě prvního dílu downpipe no a taky se bojím těch matek na výfukových svodech... abych tam nezatrhnul třeba tři matky, pak musí jedině motor ven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arlo Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 (edited) mhslim, ze turbo sundas v pohode zas se toho nesmis tolik bat neni to z papiru. Ps dnes jsem rozebral turbo abych zjistil jak vypada uvnitr po najezdu 168tis z toho 50tis na sport filtru a otevrenem sani a neni to tak strasny.. zrejme ty filtry nebudou az zas takovej propadak.. Edited April 12, 2016 by Arlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arlo Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 hlava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.