Knightey- Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Asi jedine co bude nejlepsi je sem dat odkaz na video. Bohuzel me to dneska potkalo... https://www.youtube.com/watch?v=ymun992U2w4 Co k tomu predchazelo? Ono mi to hulilo jednou z Prahy po dalnici, do kopce. Delalo to divny veci. Jako to, ze motor nesel vytocit vic jak 2800ot. Nemel vubec silu, Kdyz jsem vyradil, otacky samy vylitly pres 6000ot/min. Takze jsem tam musel mit kvalt a jelo to samo. Na dalnici jsem zastavit nemohl. Za mnou bilej dym jako krava, pak modrej, rana a cernej. A pak to jelo zase nejak normalne. Rikam, kruva divny. Jakoby pricpany DPF. Tak jsem jel dal. Melo to tendenci udelat po cca 5ti km jeste jednou. Po dojeti na misto kde jsem parkoval, auto na volnobeh se klepalo ale slo na vsechny 4 valce. Korekce byly do 1,5mg vsude. Tak rikam, ze to dovezu do dilny, kde vytahnu vstriky a dam vsude nove tesneni medene. Po 4 hodinach jsem vyjel a celou cestu (cca 35km) v pohode az pak kdyz jsem vyjel kopec z Jablonneho smerem na Mimon, tak potom to zaclo... to same jako na dalnici. Rikam si to prejde... Ale ujel jsem cca 2-3km a konec. Musel jsem zastavit. Sileny zvuky a jeste blikala kontrolka na olej a zhaveni. A po cca pul hodine kdyz jsem otocil klickem tak mi sivitla i kontrolka na vodu, v tom jsem se sel podivat na motor a vsechna voda v motorovem prostoru. Asi jak to tlakovalo expanskou tak to vylitalo. Na merce oleje nic ale pod vickem pro nalevani oleje je videt uz kapky vody... Asi kdybych to chipl driv a nechal vychladnout tak bych pak dojel. Ted uz to ani nechytne. Ted co me ceka. Jsou dve moznosti. Bud koupim jiny motor rovnou a nebudu se s tim zabyvat. A nebo sundam hlavu a objednam tesneni, popripadne ji necham srovnat. A budu doufat, ze se tohle nestane znova. Kazdoapdne DPFko ukazovalo 40g ze 70g moznych. Ale je fakt, ze za studena kdyz sem sedel v aute, tak byl citit hrozny smrad divne spalene nafty, jakoby se cpavkem. Ale od auto a motoru se nikde vubec nekourilo. Chyby v RJ motoru po tomhle: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 PA HW: 03L 907 425 C Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 0867 Kódování: 00114014030400080000 Číslo dílny: WSC 35110 790 50316 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PA 003002 (VN35) ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod VCID: 74E1B8E9DF1C669E49-8020 3 závad nalezeno. 6395 - rada valcu 1 - sonda 1 P2237 00 [101] - napajeni cerpadla preruseni Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 148911 km Datum: 2046.14.30 Čas: 20:03:50 10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 148899 km Datum: 2046.14.30 Čas: 19:52:31 7476 - Regulační ventil tlaku paliva; regulační odchylka P229A 00 [101] - tlak příliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 148912 km Datum: 2046.14.30 Čas: 20:04:26 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 4. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Jsem druhy majitel. Auto bylo ve firme, kde vozilo pouze kytky z Prahy do Liberce denne. Proto ty km. Pro me pocet kilometru nikdy nic na aute neznamenalo. Vzdy jsem si delal vsechno sam. Od brzd, po rozvody, po vymenu RJ a vsetne pajeni studenych spoju v RJ (Audi A8 D3) a generalku automatu. Takze se niceho nebojim. A jak rikam, kilometry po dalnici jsou mensi zlo nez malo km po okrskach a mestech a nebo stocene km. Proto jsem volil tohle auto. Je pravda, ze me strasne hodne zarazil ten palivovy filtr. Proto jsem ho hned menil znova po 10t km. Je videt jako kdyby tam tankovali buh vi co... Ale zase si rikam, proc do firemniho auta? Stejne to plati zamestnavatel ne? Ale pochybuju ze mi cokoliv VW udela a pomuze, nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tecki Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Ja som si myslel ze Octavia III :-)))) Az sa mi nechcelo verit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. Květen 2016 Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 V první řadě bych řekl, že je kelu turbo. Jak se to pořád točilo i bez plynu znamená, že šel olej z turba do sání a jelo to na něj. Ty ostatní projevy (jako vylítaní voda, motor bez oleje, voda v oleji) můžou bejt pouze důsledky přetížení motoru při nekontrolovatelným běhu na olej. Nechápu, že jsi motor nezkontroloval při první odstávce. Určitě už chybělo dost oleje.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 5. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 tecki: nene, neni to Octavia ALes_BX: jo i tohle je dost mozny... Jarda-k: No motor jsem kontroloval ihned po prvni odstavce a olej byl na minimum. Taky jeden z duvodu, proc jsem se rozhodl s autem dojet do dilny. Ale kdyby to zralo olej, tak motor huli modre ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. Květen 2016 Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 Jde o to, že když začne turbo pouštět olej, tak motor na něj nekontrolovatelně jede a hodně hulí, přesně jak popisuješ. Motor ten olej bere v tu chvíli jako palivo. Předpokládám, že po té další jízdě je motor skoro bez oleje. Píšeš, že blikala kontrolka mazání, může bejt i chycenej na klice. Vidím to na jinej motor a možná i DPF Vzhledem k tomu, že máš DPF a přesto to hulilo, tak se dá předpokládat, že bude KO. Nemyslím zanešenej, ale spíš prasklej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 5. Květen 2016 Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 Také bych to viděl tak jak píše Jarda-k... Turbo v háji a díky oleji v sání sebou vzalo možná i motor :-( Osobně jsem to viděl na dálnici 2x a bylo to poněkud dramatičtější než tvoje video :-) Ale jen tak na okraj... jsme v OIII sekci,ale ten tvůj motor se do O III nedával nebo se pletu?? V roce 2012 nedávali do Caddy EA288 ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Květen 2016 Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 Co to je za motor? Udej kód - není TDI jako TDI. A pochybuji stejně jako Liapor, že tam máš EA288. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 5. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2016 Jarda-k: cim dal tim vic se priklanim k tve teorii. Dneska mi to nedalo a lehce jsem sundal sani od turba a koukl do vyfuku. Pri pokusu o start to tlakuje do expanzni nadobky. Coz je potvrzeni ze je KO hlava/tesneni. Pri kontrole merky oleje, tak je nad maximem. Cili je tam uz i voda. To potvrzuje i to, ze jakmile se tohle stalo na videu a ja se pokusil otocim motorem, tak to neslo. Jako kdyby byl zadrenej. Ale spis to vypadalo na vodu ve valcich. Ktera ted vytekla do motoru dolu a ted s motorem jde alespon tocit. ma shanu chytit alespon. Jinak voda byla i smerem od turba v sani u filtru. Nebo takova voda s olejem. Turbo ze saci strany, nejevi poskozeni na lopatkach a ani zadnou vuli. Zazil jsem hodne turb, kde byla vule silena a furt to jelo v pohode. Tohle je temer bez vule. Coz je divne. Pak mozna jeste jak by vypadalo z druhe strany. Liapor a Pawouk: mate pravdu. Jak jste napsali tohle oznaceni, tak jsem koukal ze to je uz novejsi generace. Kod motoru mam CAYE. Ale defakto jsou dost podobne tyhle motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Ani bych se nedivil kdyby byly zohýbané ojnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 (editace) Kod motoru mam CAYE. Ale defakto jsou dost podobne tyhle motory. Skor by som to prirovnal k CAYC. Tieto nove su dost odlisne....Takze zla sekcia Editováno: 6. Květen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Mám obavu že motor bude do šrotu. Totiž chladící kapalina která vnikne do oleje vytvoří emulzi která jednak dobře nemaže a dále ulpívá na veškerých mazaných částech. Tím že se dostane do kanálů a dalších vedení oleje je pak těžký toto důkladně vyčistit. Dále bude asi mechnické poškození jak píší ostatní na ojnicích a možná i klice. Chladící kapalina je nestlačitelná a dokáže neškutečně devastovat vše okolo kliky, pokud se třeba zkusí auto startovar roztažením nebo z kopce a taky startováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Květen 2016 Sdílet Vloženo 6. Květen 2016 Skor by som to prirovnal k CAYC. Tieto nove su dost odlisne....Takze zla sekcia Takže jsem to přesunul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 4. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 Tak motor prehozeny. Tenhle novy motor se chova uplne jinak. Tak nejak ladne, vsechno jde jak ma jit. A to je ten motor o dva roky starsi a najeto stejne. A kdyz jsem prehazoval dily z motoru na motor, tak jsem se divil, ze tenhle starsi je v mnohem lepsim stavu nez ten muj puvodni. Sani, EGR, rozvody, spojka atp... Takze ono buh vi jak to je s tema KM a nebo spis opravdu na co ten sluzebni vuz jezdil. https://youtu.be/tqLuBJNQ1NI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.