risovt Vloženo 17. Květen 2016 Vloženo 17. Květen 2016 (editace) Dnes rano som nemohol nastartovat, auto tocilo cca 5x po 5 sekund ale motor nechytil kym sa vybila bateria..co moze byt pricinou a co mam skontrolovat?den predtym vsetko ok, auto chytilo na prvy sup,kontrolka dobijania nesvietila..vecer ked dojdem z roboty skusim nastartovat cez kabli, cerpadlo tahalo ako vzdy, napadol ma palivovy filter alebo bateria,aj ked podla predchadzajuceho 1.majitela mala byt 3 rocna..Boli znulovane km ked som tocil,aj ked som pozeral bateriu cez diagnostiku minuly tyzden a mala 14.1-14.8..Nejake napady?este doplnim auto ma nabehane 71000 km original.. Editováno: 17. Květen 2016, autor: risovt Citovat
risovt Vloženo 17. Květen 2016 Autor Vloženo 17. Květen 2016 Dnes vecer som prisiel domov,natocim,auto chytilo hned..Na porazenie..V diagnostike ziadne zavady okrem lambda sondy ktora tam je uz dlho,lambda bola menena..dokonca aj bateria v pohode natocila,rano som ju startovanim skoro uplne vybil..Zrejme to ma suvis s vlhkostou a nizkou teplotou,pripadne ma napadol palivovy filter,je mozne ze sa upchal? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Květen 2016 Vloženo 19. Květen 2016 Blbost. Máš zasraný kontakty na baterce nebo někde po cestě k ŘJ, 5 pokusů o nastartování trvajících 5 vteřin nemůže baterku vytřískat natolik, aby se vynulovaly hodiny a další počítadla. Projdi si kabeláž od baterky k pojistkám a ke kostře, někde máš povolenej kontakt případně nějakou vrstvu kysličníkovýho svinstva. Já osobně tipuju blbě dotažený samotný svorky přímo na špalkách baterky nebo kostřicí kabel na kastli ... Citovat
risovt Vloženo 19. Květen 2016 Autor Vloženo 19. Květen 2016 Praveze km boli znulovane uz rano ked som startoval..den predtym prsalo cely den tak ci kombinacia vlhka,neviem si to sam vysvetlit ..kabely som pozeral, bateria je dotiahnuta napevno, nevidno nic po tom zoxidovanom sajrajte,mal som ho na felde raz..auto uz facha 3 dni bez problemov,chyta na prvy sup aj rano za zimy,tak neviem,hodnoty na diagnostike su ok ako z teplotneho cidla tak aj z baterie.. Citovat
Malta Vloženo 19. Květen 2016 Vloženo 19. Květen 2016 rozhodně to bude způsobovat nějaká vlhkost někde v kabeláži (u Feldy to byla nemoc daná umístěním pojistkovky) Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Květen 2016 Vloženo 19. Květen 2016 Jenže tohle auto nejspíš není felda - tohle je podle všeho jedničková fábule z prvních sérií produkce s dost hodně nepovedeným litrovým čtyřválcem OHV - v podstatě s motorem z embéčka tisícovky ... Citovat
Malta Vloženo 19. Květen 2016 Vloženo 19. Květen 2016 tak to jsem pochopil hned z nadpisu, že je to Junior provedení Fábky ... já reagoval jen na to "... mal som ho na felde raz..." ikdyž celkově ta spojená věta je zmatečná ... ale to nemá cenu řešit Citovat
risovt Vloženo 19. Květen 2016 Autor Vloženo 19. Květen 2016 Ok,to o tej felde nerieste,treba mi poriesit fabiu..presiel som kontakty na cidla,vsetko ako nove..nemohol by to byt palivovy filter?tlakovy ventil na nom je cely pohnity zvonku.Stale mi neide do hlavy ze auto tocilo,len motor nie a nie chytit.. Citovat
Malta Vloženo 19. Květen 2016 Vloženo 19. Květen 2016 tak mohl, ale já bych tam furt viděl tu souvislost s tou vlhkostí Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Květen 2016 Vloženo 20. Květen 2016 Jo, na to podezření ukazujou ty vynulovaný hodiny - jen filtrem benzínu by se nevynulovaly digitální přístroje, muselo tam dojít k poklesu napětí pod resetovací mez, která je na hodnotě přibližně +8V na kladný sběrnici ... Citovat
risovt Vloženo 22. Květen 2016 Autor Vloženo 22. Květen 2016 Odvtedy sa mi to uz nestalo tak neviem co to mohlo sposobit..Starty uz su v poriadku,ci za studena alebo za tepla..Sam to nechapem, dakujem za rady.. Citovat
Malta Vloženo 23. Květen 2016 Vloženo 23. Květen 2016 nechci strašit, ale jak zaprší, myslím že se ještě ozveš Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.