Publikováno Květen 17, 20169 r Dnes rano som nemohol nastartovat, auto tocilo cca 5x po 5 sekund ale motor nechytil kym sa vybila bateria..co moze byt pricinou a co mam skontrolovat?den predtym vsetko ok, auto chytilo na prvy sup,kontrolka dobijania nesvietila..vecer ked dojdem z roboty skusim nastartovat cez kabli, cerpadlo tahalo ako vzdy, napadol ma palivovy filter alebo bateria,aj ked podla predchadzajuceho 1.majitela mala byt 3 rocna..Boli znulovane km ked som tocil,aj ked som pozeral bateriu cez diagnostiku minuly tyzden a mala 14.1-14.8..Nejake napady?este doplnim auto ma nabehane 71000 km original.. Upraveno Květen 17, 20169 r od risovt
Květen 17, 20169 r Autor Dnes vecer som prisiel domov,natocim,auto chytilo hned..Na porazenie..V diagnostike ziadne zavady okrem lambda sondy ktora tam je uz dlho,lambda bola menena..dokonca aj bateria v pohode natocila,rano som ju startovanim skoro uplne vybil..Zrejme to ma suvis s vlhkostou a nizkou teplotou,pripadne ma napadol palivovy filter,je mozne ze sa upchal?
Květen 19, 20169 r Blbost. Máš zasraný kontakty na baterce nebo někde po cestě k ŘJ, 5 pokusů o nastartování trvajících 5 vteřin nemůže baterku vytřískat natolik, aby se vynulovaly hodiny a další počítadla. Projdi si kabeláž od baterky k pojistkám a ke kostře, někde máš povolenej kontakt případně nějakou vrstvu kysličníkovýho svinstva. Já osobně tipuju blbě dotažený samotný svorky přímo na špalkách baterky nebo kostřicí kabel na kastli ...
Květen 19, 20169 r Autor Praveze km boli znulovane uz rano ked som startoval..den predtym prsalo cely den tak ci kombinacia vlhka,neviem si to sam vysvetlit ..kabely som pozeral, bateria je dotiahnuta napevno, nevidno nic po tom zoxidovanom sajrajte,mal som ho na felde raz..auto uz facha 3 dni bez problemov,chyta na prvy sup aj rano za zimy,tak neviem,hodnoty na diagnostike su ok ako z teplotneho cidla tak aj z baterie..
Květen 19, 20169 r rozhodně to bude způsobovat nějaká vlhkost někde v kabeláži (u Feldy to byla nemoc daná umístěním pojistkovky)
Květen 19, 20169 r Jenže tohle auto nejspíš není felda - tohle je podle všeho jedničková fábule z prvních sérií produkce s dost hodně nepovedeným litrovým čtyřválcem OHV - v podstatě s motorem z embéčka tisícovky ...
Květen 19, 20169 r tak to jsem pochopil hned z nadpisu, že je to Junior provedení Fábky ... já reagoval jen na to "... mal som ho na felde raz..." ikdyž celkově ta spojená věta je zmatečná ... ale to nemá cenu řešit
Květen 19, 20169 r Autor Ok,to o tej felde nerieste,treba mi poriesit fabiu..presiel som kontakty na cidla,vsetko ako nove..nemohol by to byt palivovy filter?tlakovy ventil na nom je cely pohnity zvonku.Stale mi neide do hlavy ze auto tocilo,len motor nie a nie chytit..
Květen 20, 20169 r Jo, na to podezření ukazujou ty vynulovaný hodiny - jen filtrem benzínu by se nevynulovaly digitální přístroje, muselo tam dojít k poklesu napětí pod resetovací mez, která je na hodnotě přibližně +8V na kladný sběrnici ...
Květen 22, 20169 r Autor Odvtedy sa mi to uz nestalo tak neviem co to mohlo sposobit..Starty uz su v poriadku,ci za studena alebo za tepla..Sam to nechapem, dakujem za rady..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.