Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem se teď byl projet v FRku, kámoš co tu šéfuje Seatu ho má půjčenýho na pár dní!

Je v tom motor co v OII RS 170 koníků 350 krouťák! Sakra jak v tom ta nafta jde je paráda! :olol

Budu muset začít asi šetřit na nový RS!!! :wallbash::wallbash::wallbash:

Vloženo

Jak tu budou mít na salonu předváděčku OII RS TDI tak to musím hned prubnout.

Fakt mě zajímá jaký bude porovnání s tím Leonem!

Ten motor je ale mazec! lollollol

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

V ORS TDi jsem mel ted moznost jet a slusny, ale je tezssi asi o 200kg nez moje Oct1 a je to znat ...zase takovy delo to neni...hlavne ten debilni filtr pevnych castic, je pekne nahovno, zezacatku snizuje vykon a kolikrat se me v zacpe ve meste rozsvitil, pak se pry rozsviti i zhaveni a pak jeste neco a to uz je v prdeli- na odtah ...uz jich tam par meli a servisak si s tim nevedel rady...navic je vymena asi po 100tis km a novy pry stoji pres 40t,- ! ....diky ale takovy diesel nechci ...ale par lidi na DPforu ur resi jak ho vykuchat a pak to bude o jinym, ten motor ma potencial pro dalsi tuning.. jinak oproti 1,9TDi PD 150PS to neni skoro zadny rozdil, akorat ma plynulejsi zatah...

Vloženo

Měl jsem od Škodovky půjčenou jak benzínovou,tak i naftovou OII RS a nafťák mě hodně mile překvapil.Benzín sice šlape o něco líp,ale nezažije v něm člověk ten efekt zamáčknutí do sedačky jako u toho nafťáka.Asi bych hodně váhal jakou si koupit,ale benzín by asi přece jen vyhrál...

Vloženo

Problém je jen v jedné věci ... ono zamáčknutí do sedadla vyplývá jen a jen z výkonové charakteristiky toho kterého motoru a je trošku matoucí. Nafta člověka zatlačí okolo 2000ot. do sedáku, ale benzín táhne furt stejně, takže se zdá, že nejede. A reálný výsledek? Vrcholná RS nafta v OII, navíc se šesti kvalty, jede co se týče zrychlení dokonce nepatrně hůř něž OI se slabším turbobenzínem minulé generace a 5-ti-kvaltem. (Někde tu byl i graf srovnání zrychlení OII TFSI vs.TDi, kde na stovku je nafta "jen" o 1,3s pomalejší, ale na 200 už o 22s) Nehledě na to, že lepších výkonů dosahuje teď i "spotřební" 1.8TSi.

Efekt je pěkná věc, ale když předjíždím kolonu, tak mě hlavně zajímá, jak rychle leze ručička na tachu doprava.

Please, no flame ... to jen udávají firemní tabulky výkonových parametrů.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...