Publikováno Červen 28, 20169 r Zdravím, nevíte někdo kde mám hledat problém?? Nebo mě odkázat někam na web kde se tohle řeší Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-CDA.clb Control Module Part Number: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI 0030 Software Coding: 0203000C24070160 Work Shop Code: WSC 00070 000 1048576 VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060 2 Faults Found: 004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 165825 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.03 Time: 07:25:34 Freeze Frame: RPM: 1274 /min Load: 14.5 % Speed: 29.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.843 V 000136 - Fuel Rail/System Pressure P0088 - 000 - Too High - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 165878 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.03 Time: 17:44:22 Freeze Frame: RPM: 3640 /min Load: 43.5 % Speed: 137.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.589 V Readiness: 0000 0100 Díky moc
Červen 29, 20169 r Řeší se to pod kapotou. Pokud jsi z Prahy, zkontrolujem, pokud ne, tak za někým dobrým. Pokud nejde o náhodu, tak jsi nejspíš natankoval palivo s vodou a Railpumpa je KO. Může se také jednat o velký nájezd km a běžné opotřebení. Malý tlak paliva na liště způsobí i druhou závadu. Málo nabíhá turbo, tudíž píše malý tlak.
Červen 29, 20169 r Autor 000136 - Fuel Rail/System Pressure Tahle chyba se objevila poprvé a dávám tomu za vinu LPG 004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) tahle chyba se tam objeví po každé jízdě jednou, nevím kdy poprvé sleduji to teď pár dní, ale před měsícem tam určitě nebyla Co se týká tankování, tankuji jen na Shell u nás v práci a nádrž mám pořád plnou, pod 3/4 nádrže jsem se ještě nedostal.... Doufal jsme že to bude nějaká povolená nebo netěsnící hadička
Červen 29, 20169 r mozna by bylo dobry sem tam tu nadrz vyjet do rezervy a natankovat cerstve palivo...jezdit porad s plnou pri provozu na LPG neni zrovna dobry napad..
Červen 29, 20169 r Tak ještě dvě věci, o plynu nepadlo ani slovo, a Shell jako takový je pěkná srajda. Většinou je v něm právě ta voda. Rovná se rail v prdeli. V kombinací se sekvencí, je to jasné. 165tis. jjsou km , ale jak dlouho tam plyn je??
Červen 29, 20169 r Autor No víceméně stejně musím do servisu, ale jsem ze Znojma, Praha bohužel dost z ruky-..
Březen 9, 20178 r Autor Po dlouhé době, kdy to nikdo nedokázal vyřešit a hlavně jsem na to měl konečně čas jsem auto dal do autorizáku, problémy vyřešeny: Citovat 004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 165825 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.03 Time: 07:25:34 Freeze Frame: RPM: 1274 /min Load: 14.5 % Speed: 29.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.843 V Prasklá membrána v odlučovači oleje. Takže výměna odlučovače. 1700,- + 780 práce + 540 demontáž jednotky skrtici klapky + 780 funkce vyhledavani chyb rizena (nevim co to je presne) co to dělá (4 dny) v autorizáku. Vše bez DPH A druhá chyba: Citovat 000136 - Fuel Rail/System Pressure P0088 - 000 - Too High - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 165878 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.03 Time: 17:44:22 Freeze Frame: RPM: 3640 /min Load: 43.5 % Speed: 137.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 38.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.589 V Za vinu to má rozhozené LPG, stačilo po delší době vyladit, poopravit mírně mapu a je klid. Chyba se objevovala náhodně při přepnutí benzínu na LPG.
Březen 9, 20178 r před 22 minutami, Hanys.cz napsal: Prasklá membrána v odlučovači oleje. Bylo to kolem něj zaolejovaný? Jak se choval volnoběh, ten musel bejt hodně nestabilní, nebo ne?
Březen 9, 20178 r Autor Ano bylo to okolo nej spinave, ale nic neteklo, spis takova spinava mastnota...... No volnobeh byl v pohode, az ted kdyz bylo chladneji tak zvladl roztrepat auto. Ja vlastne do ted ani nechapu k cemu to je dobre ten odlucovac. na co to je a jak to funguje..
Březen 9, 20178 r Zajímavé, že se to neprojevovalo stále, nejen pokud byl motor studený. Je to systém na ekologické vyřešení odvzdušnení prostoru klikového hřídele a pod písty, kdy tam z principu fungování motoru vzniká přetlak. Vznikající olejové výpary a to, co se protlačí přes pístní kroužky jsou přiváděny přes hrubý odlučovač do tohoto jemného na víku, kde v obou má docházet k odloučení olejových částic (ty jsou svedeny zpět do vany) a do sání potažmo spalovacího prostoru se pak má dostat jen nepatrné množství oleje. Toť teorie, stáhni si SSP 401, tam je popsáno pro BZB, což je to samý jak u CDA, je tu v sekci OII http://forum.skodahome.cz/topic/25926-18-tsi-118-kw/?do=findComment&comment=1618153 Docela by mě zajímalo, jestli se to projeví na oleji, psals, že spotřeba oleje je v normálu i na docela velký km u CDA. Až nyní něco najedeš, zkus to prosím zhodnotit.
Březen 9, 20178 r Autor Měnil jsem olej nedávno a olej nechyběl žádný. Pravidelně kontroluji risku a nic neubývá.... Ale nemůžu vědět jestli to někdo nedělal přede mnou že.... Určitě teď budu sledovat, jsem rád že se to vyřešilo i když mě to stálo skoro 5000 No když nad tím přemýšlím tak se to projevilo i dnes když jsem auto startoval po vyzvednutí s úplně studeným motorem..... uvidím ráno co to udělá. A zajímavé je že v mrazech to nedělalo. Hlavně se auto třepalo a hodně skákali otáčky mezi 0-8 stupni Upraveno Březen 9, 20178 r od Hanys.cz
Březen 9, 20178 r No, pokud myslíš třepání po studeným startu v určitým rozsahu teplot, cca 20sec do zahřání katu, tak to je něco jinýho. Až budeš mít čas, zkus si povytáhnout při volnoběhu olejovou měrku nebo otevřít víčko pro dolejvání oleje a pak uvidíš, co jsem měl na mysli. Tím si nasimuluješ prasklou membránu v odlučovači. Upraveno Březen 10, 20178 r od rayx
Březen 10, 20178 r Autor Dnešní start ráno byl klidný, nic zvláštního, jen trošku o sekundu déle točil startér
Březen 12, 20178 r Autor Tak pozoruji 3 den ze ranni start je na dost dlouhe toceni nez chytne. Zitra jedu do skodovky tak to musim nahlasitSent from my iPhone using Tapatalk
Březen 13, 20178 r Tak co poradili experti v servisu? S tim LPG je vzdy legrace, i kdyz to ma startovat studeny jen s benzinem. Jeste k tomu minulymu, klapku sundavali aby ji vycistili nebo hledali problem? 780 bez DPH za výmenu vrchního odlucovace, to neni zadna lace, s prstem v nose a maximalni peclivosti max. do 30min, at nezeru ... To uz je na demontaz slozitejsi tak klapka, no, logika ceniku ... No a funkce vyhledavani chyb rizena, zkracene diag pres VAS/ODIS, to Ti vymazali chyby a maximalne prizpusobili klapku (mozna mazali adaptace, ale to bych je asi precenil)
Březen 13, 20178 r Autor No asistent rozjezdu do kopce funguje, ten tlak na railu byl z důvodu špatného přepnutí na LPG, ale to je v klídku. No taky si říká, že to bylo celkem dost, z druhé strany to tam měli 4 dny a alespoň na něco přišli, protože jsem to řešil půl roku a nic jsem nevyřešil, tak mě ty prachy ani tak nemrzí. Podle technika dnes ráno co jsme tam byl na výměně basového reproduktoru u řidiče se klapka čistila a bylo demontované zpětné vedení výfukových plynů a byla dělaná adaptace. Jinak nic, ale ty starty jsou špatné od druhé dne co jsme si auto dovezl.....
Březen 13, 20178 r před 2 minutami, Hanys.cz napsal: bylo demontované zpětné vedení výfukových plynů Toto Ti vážně řekl?
Březen 13, 20178 r Autor Nějak tak to říkal, nejsem si jistý jestli to já říkám dobře..... nebo rozmontované, něco o lamba sondě povídal.... teď bych kecal Jinak co se týče startu, neporadili nic, že mám dojet příští týden ve středu, že to je na dýl..... , ale to už se mi moc nechce, nechal jsem tam už za poslední 3 týdny 35000 A ještě co se týče LPG, nejezdím na něj už 3 týdny co jsem tam jezdil, abych vyloučil, že ty chyby způsobuje LPG ale benzín. Upraveno Březen 13, 20178 r od Hanys.cz
Březen 13, 20178 r Tak těžko soudit, pokud to řekl, je to "expert" pokud si to zamotal Ty, nevím, co Tě k tomu vedlo. Tyhle motory žádný zpětný vedení pro EGR nemají ... To je řešeno časováním a nejen díky tomu se sací ventily pěkně zasíraj ... U Tebe je specifikum to LPG, díky tomu se to může chovat tochu jinak než čistej benzín. Píšeš, že LPG je seřízený, servis to zadaptoval, pokud se to po pár km nenaučí a nesrovná, budeš muset hledat dál. Zkusils tu měrku nebo víčko, povolit při ohřátým motoru?
Březen 13, 20178 r proč to forum občas blbne, se to kousne a příspěvek odešle několikrát ... Upraveno Březen 13, 20178 r od rayx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.