Srpen 10, 20178 r Hezký, tak to vypadá fakt na reduktor, uvidíš, jistě to ještě x-krát otestuješ. No a to sání, hele, to že autorizák klapky neopravuje a rovnou dává nová sání, to je proto, že by se s tím nikdo nepiplal, prostě současnost, kus za kus... Ale jestli zjistíte, že je fakt jenom vůle mezi ramínkem a klapkou v tom spoji, tak to něčím vhodným vymezíte tak, aby vůle nebyla a fertig, 12papouchů v kapse Ty klapky jdou i vyndat z celýho sání, ale to jistě nebude třeba, bude to ten spoj, tak se pak pochlub.
Srpen 10, 20178 r Autor Nasle jsem na netu ze nekdo prodava skrtici klapku se sanim na moje auto za 1500. Tak jsem mu uz psal co stim je. Ze bch mohl vYuzit jen ty casti ze sani co potrebuji
Srpen 10, 20178 r Autor Tohle jsem videl. Vcera jsem koumal navody, videa a obrazky. Vse co jsem nasel. To dam [emoji3]To sani s klapkou je udajne ok. Tak jsem to vzal. V utery to vyzvednu v praglu.uvidim jak bude vypada moje jestli z toho vyuziju cidlo nebo tu hridelku
Srpen 10, 20178 r Bacha ale na to, že ty budeš mít s nějvětší pravděpodobností sání 06J198211D, kdežto to rozebírací video je pro 06J133201BD. No a poslední současná verze je 06J133201BH. No a vypadá to, že díly z nich nebudou záměnný, takže jenom celý sání za celý sání ...
Srpen 10, 20178 r Autor No to nevadi. Ta cena je i se skrtici klapkou, muzu si to nechat jako zalozni. Kdyz to nebude sedet. Ale senzor bude stejnej bych rekl.
Srpen 12, 20178 r Autor Ehm zajimave. Nejezdil jsem na lpg, ale dnes rano me auto nastartovalo a zdechlo [emoji3] tak nevim, no [emoji3]
Srpen 14, 20178 r Autor Takžeeeee, jezdím bez plynu a tohle to dělá od doby co to hlásí klapky. špatný zvuk, tak tam nic neuslyšíte, ale jde vidět jak nastartuju v pohodě, drží to a pak najednou bum a zdechne Druhý start dnes, zase úplně v pohodě start a málem to zdechlo, ale tentokrát se to tak tak udrželo
Srpen 14, 20178 r Autor U toho jak to zakolísá a zdechne jde slyšet ten hnusny zvuk, jak jsi se divil co to je. takové to vrzání. Myslím že to bude mít společného něco s těma klapkama...
Srpen 14, 20178 r K těm klapkám v sání, já teda nemám odpozorováno, že by je po studeným startu při zahřívací fázi katalyzátoru ECU otvírala, takže pak by nemohly ani "kvílet". Tobě to nyní chcípá jen při prvním startu že? Sice je všude psáno, že pokud při tej zahřívací fázi motor vypneš, tak při dalším startu už zahřívání = dvojitý vstřikování+zpožděný zapalování nebude aktivní, tak mě překvapuje, že i při druhým startu to skoro zdechlo ... Teď vidím, že to byl vlastně taky první start. Takže pokud to poprvý zdechne, tak po druhém startu už je vše OK, že? Co chyby, píše to stále jen ty klapky? Koukni se do toho a hoď sem kody. Každopádně, pokud je s nimi problém a může to mít taky málo vzduchu, tak to samozřejmě může blbnout. To první provedení se lámalo, koukám, že to mělo "půlměsíc", nejspíš máš Ty, no ale novější typ s "trojúhelníkem" se zase opotřebovává a vzniká tam vůle, holt umělci, a to jim to vyrábí Mann&Hummel ... Technická produktová informace 2022476_4.pdf Upraveno Srpen 14, 20178 r od rayx
Srpen 14, 20178 r Autor 06J 998 907 sada opravárenská pro ventilovou jednotku (to jsem nikde neviděl) Ne prostě to chytne úplně napohodu, 1200 otáček a pak to má spadnout a zakolísat jako vždy u tohoto motoru, jenže to zdechne. A třeba i 3x za sebou. Pokud v té kritické chvíli pomůžu plynem, tak pohoda. Na chyby jsem se nedíval, ale kouknu. Až budu kolem oběda startovat tak to můžu natočit kolikrát to zdechne Jo tak jak je v té TPI to zlomené to určitě nemám, to by šla ta páčka na obrázku 1 vyndat. Jenže mě to nejde a má podle mě vůli. Ve středu to rozeberem, tak budu vědět více.
Srpen 14, 20178 r To je sada ke vstřikům, normálně k sehnání, aktuálně provedení 06J998907B, nechá se i nahradit i za Bosch F 00V H35 007, tam jsou ale jen těsnění, ne ty přítlačný forichtungy. No, ono by to nemělo kolísat ani při normálním zahřívání. Jestli to tedy zdechne opakovaně za sebou, tak to s řízením zahřívání asi souviset nebude. Podstatný budou chyby, snad tam bude něco jinýho než ty klapky. Pokud ne, musíš klapky vyřešit a pak se uvidí dál. Nevím, jak to ovládací ramínko drží v tom sání, vypadá to, že je jen nasunutý do sání a na osu klapek, tak to by opravdu šlo vysunout. No i kdyby to byl ten snímač, tak sání musí stejně dolů, tak jsem zvědav, jak to bude vypadat.
Srpen 14, 20178 r Autor Sem zapomel natacet. Studene auto. 4x to zdechlo. Pak sem musel tomu pomoct. Odpoledne udelam vypis
Srpen 15, 20178 r Autor Tak zatím pořád stejné Chyby pořád stejné SAE P2004 :60 klapka rízení proudu vzduchu v sac. potrubí, rada válcu 1, visí otevreno Lamp OFF SAE P2015 :60 Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu neplatný signál Lamp OFF
Srpen 15, 20178 r No, při druhý startu to nemělo od zdechnutí taky daleko ... Hele, musíš vyřešit ty klapky nebo jejich čidlo, to bude asi ten problém, kterej ovlivňuje míchání vzduchu s palivem. Když jednotka motoru má info, že jsou klapky otevřený a tím pádem nedochází k víření ve válci, proto tomu uzpůsobí vstřikování. Pokud to problém neodstraní, hledáš dál. Zítra foť při demontáži, co půjde http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213
Srpen 15, 20178 r Autor Tak nové sání mám už v kufru :-) klapky u něj fungují perfektně, jsem zvědav jak bude vypadat to moje.... v 9:00 jdem na to
Srpen 16, 20178 r Autor Mise neúspěšná, nějak se mi to nepovedlo vymontovat, nevěděl jsem se jak se mám dostat na ten silentblock co je uprostřed sání za klapkou, asi zespoda nebo nevím, na videu co je tu nahoře to vypadá jednoduše, ale rozhodně tam ta ruka tak lehce strčit nešla..... takže jsem to po 3 hodinách vzdal, smontoval vše zpět a odvezu to do škody
Srpen 16, 20178 r No, takhle to asi bude lepší Na tu příčku pod sáním se dostaneš líp, když sundáš klapku ze sání. No a před tím samozřejmě přívodní hadici+trubku od intercooleru Jo, videa nenaučí vše, a každý "poprvý" trvá nejdýl
Srpen 16, 20178 r Autor No já měl hadice sundané, ale klapku sem sundávat nechtěl :-( Už jsem to objednal tak uvidíme příští týden. Zkouším jiný škoda servis
Srpen 25, 20178 r Autor Zkoušet nové servisy se nevyplácí, vracím se do původního, po 2 dnech mi volají že se na to dívali, že tam je chyba "asi" s potenciometrem a že na to teď nemají čas to udělat (i když jsem byl objednán na čtvrtek pátek) tak že si mám pro to dojet a dovézt až v září nebo to tam mám týden nechat a když budou mít čas, tak to zkusí vyměnit
Srpen 25, 20178 r Viva servis, nejlépe ten autorizovaný ... Oni by se to asi učili jako ty ... Se poděl, kdo to možná v mezičase během týdne mohl udělat, dnes je to fakt o strach
Září 1, 20178 r Autor Senzor vymenen, sani v poradku. Jenze porad chyba motoru, jenze ted P2008, adaptaci klapky nelze ani provest....... V pondeli jedu zase do skody a budu tam auto nechavat cely tyden....
Září 1, 20178 r To snad ani neni možný ... Kdo to měnil, autorizák, garáž nebo nakonec sám? No sání asi v pořádku nebude, máš tam vše zapojený, hadičky na podtlak a konektor k ovládacímu ventilu klapek, konektor k senzoru OK, senzor novej nebo jetej? Ross tam tenhle kod nemá, tak aspoň toto https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18440.html&edit-text= http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA__VOLKSWAGEN_EOS_technical_service_bulletin_285201.html Upraveno Září 1, 20178 r od rayx
Září 1, 20178 r Autor Abych to upřesnil Vyměnili senzor klapky, klapka byla fyzicky v pořádku. Po výměně ty staré chyby zmizeli a objevila se nová. P2008 :E0 Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí elektrická závada Nevěděli co s tím tak jsem zatím ani nic neplatil. Údajně by mohlo být i něco s kabeláží. Jejich diagnostický SW ani neukazuje požadované otevření klapek při základním nastavování, jen voltáž. I tak i nich neproběhlo základní nastavení a mě to také neproběhlo, před tím aspoň ukazovalo špatné hodnoty, ale teď vůbec nic. Prostě chyba základního nastavení. Takže postup: V pondělí to tam mám dovézt, 2 dny si vyhradí jen na to, pokud něco nezjistí tak bude volat přímo do škody ať se jim k tomu vyjádří. Servisováno v autorizovaném servisu. ukazoval mi schéma klapek a prý měřili kabely a v jednom co vede ke škrtící klapce má být 12 voltů a je tam jen 9. hodím hned to schéma. Schéma úplně dole, G186, má tam být prý 12v a je tam na plusu 9. Ale já jsme to nějak zatím nestudoval, ale myslím že tam je napětí podle otevření klapky ne? Vím že to nemá nic společného s klapkou sání, ale jim to tak nějak blbě popisuje diagnostika tak to měřili a přišli na tohle, protože jim to ukazuje nějaký V... nevím to číslo a to prý je odkaz na škrtící klapku Upraveno Září 1, 20178 r od Hanys.cz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.