Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Ahoj, bylo to na kraji červeného pole. Upřímně ani nevím kolik jsem pak dotankoval, neplatím pohonné hmoty tak nesleduji kolik tankuji. Ten zvuk pozoruji jen po startu. jinak ne. A nejde to od vs. čerpadla  Tento zvuk to dělá od výměny PVC, není tam něco co něco tlakuje, nebo reguluje při startu? Co by tak "vrzalo"? Hned po zahřátí a spadnutí na 800 otáček je klid a nepoznáš že tomu něco je. Jde to jako by od této části

 

aaaaaaa.thumb.jpg.1f2d79cbfc0deda76326c8bea266d894.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, že to tedy dělá hned od toho "nedořešeného" servisu, tipoval jsem to na nové vs.čerpadlo. Ten zvuk tam nepatří a určitě bych po tom šel. Označená oblast je moc široká, ve vzd. filtru není normálně nic pohyblivého, pod tím máš převodovku se startérem. Že by on? Na to je to dost dlouho po startu, a podle chodu motoru a jak se ten zvuk objevuje, to bude něco jiného ... Něco kolem LPG?

 

Co se děje při startu=podtlakový čerpadlo začne sát a vytváří podtlak pro motor a posilovač brzd.

 

Problém s klapkou se po opravě připojení už neopakuje, že? Když při jen zapnutém zapalování prošlápneš plyn, je klapka "tichá"?

 

A že by se takhle projevoval nový PCV/odlučovač?

 

A koukám, že kvuli LPG někam přesunuli nádobu s uhlím pro odvětrání, kam? Ta je v tej označenej oblasti taky, že? Nejsou tam zmáčklý hadice? A nebo asi vrtule chladiče probrousila vedení mezi nádobkou a ventilem no a pak by bylo jasno ... Udělej konečně fotky od sebe a nedávej fotky z webu, jen to tím zamotáš B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nádoba s uhlím je na straně řidiče pod světlem. Hadice ok. Klapka už klid a je tichá. Nemůže ten zvuk dělat podtlak že by někde nasával a to dělalo ten divnej pazvuk. Jako když upouštíš balónek nafouklej. Prostě někde nějaká škvírka něco nasákne?

 

Fotky zapojení LPG:

20170520_163738707_iOS.thumb.jpg.9f480808363fe746d86408140bd617a7.jpg20170520_163747245_iOS.thumb.jpg.c2db7b70774c4b1349c66047f25d8d99.jpg20170520_163750886_iOS.thumb.jpg.dfa5f388f68f656491905d301de3128b.jpg20170520_163753192_iOS.thumb.jpg.d86f9f2ac462032047e19766eb9592f1.jpg20170520_163755460_iOS.thumb.jpg.0e1dcee2953ce83821b8498e8193f961.jpg20170520_163758461_iOS.thumb.jpg.1f0d0aa2e94302d22d0436f3af651617.jpg20170520_163803830_iOS.thumb.jpg.5e248b4f64d06871b85b46b3b17baad3.jpg

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, tohle je rozvrtaný docela dost, to bych jako mechanik nechtěl opravovat B) Koukám, že kolem víka hlavy je to dost zasraný od oleje, to je jistě pozůstatek toho starýho PCV. Co půjde bych poutíral, a určo bych zajel za někým, kdo to LPG zná, dělá a bude schopen si poradit s jednotkou.

Tys na první straně psal, že při servisu někdo LPG tunil, poopravoval mapy, jak když to je zamčený?

http://forum.skodahome.cz/topic/136220-chyby-004759-a-000136/?do=findComment&comment=2228290

 

No proč myslíš, že jsem výše psal co jsem psal? Pokud to není pazvuk mechanický, dělá to buď proudící vzduch nebo palivo, jen přijít na to kde. Podle toho, že při předchozím "trhacím zahřívání" ten zvuk eskaloval těsně před skončením dvojitýho vstřikování bych to tipoval na benzín. Ale to je jen od boku, tohle musíte posoudit přímo u motoru.

 

Až budeš mít chvilku, ne dnes, sfoť i umístění tý nádobky s uhlím a prohlídni, jak vypadá vedení k ní a od ní, podle toho náznaku ve videu si myslím, že kolo vrtule není daleko od hadice k ventilu nad klapkou. Snad ji umístili aspoň svisle, jako byla od škodovky B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to mi tvrdili v tom BOSHI ve znojmě, když jsem tam pak dojel za pár týdnů ať se mina to podívají tak mě ukázali že to je zamčené. No hold si chtěli trošku přilepšit fakturu, přeci mě nenaúčtují jen opravu shnilého kabelu, tak si ještě dopsali diagnostiku a vyladění :D jsou to kurvy. Neměl jsem chuť se s nima hádat. Stejně si mě nepamatovali.... ale jsou to amatéři. Byl jsem tam s pracovní kiou že pořád tam byl problém s bohatou směsí, tvrdili jak přehráli mapu benzínu i lpg že se vymazala atd.... 3500,- a byly v prdeli LPG vstřiky a lišta... nikdy více tam...

 

Klidně ti ji vyfotím, zajdu k autu na kouř a udělám pár fotek :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, to nejni nutný, stačí v týdnu, jen pro komplexní info :D Stejně to musíš dořešit sám, já to z fotek ještě léčit neumím B)

 

Tak takhle to je s Boschem ve Znojmě ... No to já bych jim u AGC Plus udělal reputaci, to snad ani není možný ... Dnes je to fakt jak na divokým západě, co nevíš, to ti každej nabulíkuje, hraje divadílko a skutek utek s penězma ... no je to lotynka najít servis co opravdu zná, kde za jejich znalosti a odstranění problému zaplatíš, ale platit za řeči???...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám nafoceno, našel jsem jednu hadici z PCV co je na rozdíl od ostatních nějak moc volná, udělal jsem video. už házím na YT

 

Fotky:

20170521_165729361_iOS.thumb.jpg.bde7bd969e24de83567add13aab4aeb9.jpg20170521_165746282_iOS.thumb.jpg.91899065da240b13ffae33b3f69c43d9.jpg20170521_165756984_iOS.thumb.jpg.0ee0b49c175ed8915c59663475ae2969.jpg20170521_165810827_iOS.thumb.jpg.8fde8c27697a6eaa587969422731733e.jpg20170521_165811247_iOS.thumb.jpg.61ab9e3c9e719955d235ba98f8042ce6.jpg20170521_165815384_iOS.thumb.jpg.879d57925479269d6dc9139daac3e7dc.jpg20170521_165842172_iOS.thumb.jpg.f427511bb9dc25658cf25a312466acb4.jpg20170521_170042106_iOS.thumb.jpg.6cf80191525200a774c17c15050d9eab.jpg20170521_170050763_iOS.thumb.jpg.92324916aa0a03cea98dcccf078c704d.jpg20170521_170057751_iOS.thumb.jpg.b2e1ee7f53f71c336e85b844d7f69ed8.jpg

 

Nafotit kde to je moc nešlo je to fakt dole pod světlem. Ale nemá se tam hadice o co prodřít a vypadají ok. 

 

Jinak do toho sání jsou navrtané 4 otvory před každý válec plus jedna tam na boku. Zkoušel jsem jestli nejde něco okolo třeba ale je to čisté. Jen nevím na co vede ta hadice z boku, ta vede do reduktoru, ale proč? Musel bych někde najít jak vlastně funguje reduktor na LPG

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta trubka od PCV k sání, sice vypadá volnějc, ale podstatný je, jestli je v pořádku O-kroužek a jak to těsní. Když zmáčkneš to jištění, 2 naproti sobě, ten kroužek se zobáčky se "deformuje" a tím se odjistí, pak trubku stáhneš a posoudíš, jak vypadá O-kroužek.

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&p=1609766

 

Nádobka odvětrání vypadá OK hlavně podle posledních nasvícených fotek, ty jsou povedený dost, ale i tak bych vedení prověřil a i poslouchal, zda ten zvuk nejde od ní, případně vedení, přeci jenom je tam x spojek navíc než na serii. Ten pazvuk podle mě souvisí z benzínem, ať už kapalným nebo ve formě výparů.

 

Holt je to "radost" ale vše je vždy řešitelný B) PCV nerozdělávej, je nový, záruka běží, nic na něm nezjistíš. Maximálně vyzkoušej, jestli si nepřisává skrz dirku na kulatým deklíku, že bys dostal "vylepšený" model :D

 

Jen na okraj, by mě zajímalo, jak vyřešili zaustění LPG do sání, vypadá to, že je to vrtaný do prostoru vířivých klapek ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, rayx napsal:

Zajímavé, že to tedy dělá hned od toho "nedořešeného" servisu, tipoval jsem to na nové vs.čerpadlo. Ten zvuk tam nepatří a určitě bych po tom šel. Označená oblast je moc široká, ve vzd. filtru není normálně nic pohyblivého, pod tím máš převodovku se startérem. Že by on? Na to je to dost dlouho po startu, a podle chodu motoru a jak se ten zvuk objevuje, to bude něco jiného ... Něco kolem LPG?

 

Ten zvuk mi to dělá taky a startuje normálně, viz cca 23 vteřina videa. Jako příčinu bych to neviděl.

 

Citovat

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za video a info. Já si toho minule u Tebe vůbec nevšiml, holt na vše je třeba klid B)No u Tebe navíc před tím zvukem slyším nějaký klapnutí. Je fakt, že to posuzuju jen podle toho našeho, ale tam prostě žádný takový zvuky neznám, prostě start, zvyšený otáčky, pouze drobný vibrace a pak klidný pokles na volnoběh. Až to půjde, sem hodím mojí natočenou zkušenost. Když to srovnám s tím,co vidím na webu, tak tam taky nic podobnýho neslyším. Snad se nám tady na foru ozve někdo další s těmahle motorama. Navíc Hanys si myslí, že to začal pozorovat až po novým odlučovači, je ale asi fakt, že ten původní musel bej dost dlouho špatnej.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sito nemyslim je to tak. Uz kdyz jsem si auto vyuvedaval po vymene v servisu tak to u servisu dost blbe nastartovalo, ale bral jsem to tak ze novy dil, celej den to stoji venku, spis jako nahoda. Deuhy den uz jsem vedel ze to nahoda nebyla.

 

Ja hlavne presne nevim co vse delali aby zjistili ze je to odlucovac. Proste jsem to z nich poradne nedostal nebo spis pan co ma na starosti servis sam nevedel co chlapy delali. Ja hlavne pozoroval ze mi konecne jse asistent rozjezdu do kopce.

 

Ja nych to rad dal nekam kde mi to opravi ale nevim.

 

Ted si par tydnu pisu s borcem na facebooku ktery ma stejne auto motor i dokonce brc lpg jako ja a ma ted tady problem se stary. Stejne jako ja ma vyzkouseny cerpadla, dokonce sme oba dva menili i to v nadrzi. A zitra si ma auto prevzit po par dnech ze servisu. Tak mi hned da vedet jak dopadl. Tak jsem zvedav

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá zkušenost dobrá, a je dobře, že jsi o tom původním stavu přesvědčen, protože podle mě to nyní tedy není standardní stav. Je ale důležitý vědět, že se to podobně chová i na serii bez LPG u Orta, třebaže je to trochu jiný projev, u něj velmi krátce a jen jednou, u Tebe opakovaně a dost dlouho. Takže LPG je v tom asi nevinně, o to by mělo být jednodušší zjistit, co to dělá. Oba máte nový vs. čerpadlo, zkuste to poslouchat při sundaným krytu motoru.

 

LPG tě nemine tak jako tak, jestlipak máš revizi, možná od těch boscháků B) jen to asi nebudeš muset řešit prioritně, za to díky Ortovi. No, jsem zvědav kam se to posune :)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lpg uz nejak doresim. Bud ve strakonicich nebo me napsdla neptun harfa v praze. Zkusim ted behem 2 tydnu. Je to oro me vse moc casove narocne. Nejde mi o penize ale o ten cas kterej je oro me vice financne narocnej nez nejaky penize v servisu

 

A jezdit malou fabii nebo firemni kia vengou je pro me ortel [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přeměřit tlak nízké větve to chce každopádně, jak provozní tak udržovací tlak.

 

No a ten vstřik, nevím nevím, ale jak dlouho musí auto stát, aby byl se startem problém? Aby se na něj mrkli, muselo by sání dolu, s tím LPG by to pro autorizák asi byla chuťovka :D No tak aspoň zkontrolujou ten G366 nebo klapky samotný, jestli se do toho daj.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pokud nějakej vstřik teče, bude to jasný hned po změření tlaku benzínu, a to hlavně toho udržovacího, po vypnutí motoru. Navíc by to mělo být viditelný po vytažení svíček.

Tak snad půjdou systematicky a nerozhodnou se hned pro rozborku B) Ale to by zas nic nevydělali ... :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě už fakt sakra jebne!!!!

 

Citovat

012425 - Signal Line for Fuel Pump Electronics 
               P3089 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181064 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2027.14.07
                    Time: 09:58:30

             Freeze Frame:
                    RPM: 715 /min
                    Load: 23.5 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 69.0°C
                    Temperature: 47.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 11.049 V

000771 - Cylinder 3 
               P0303 - 000 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181214 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2027.14.11
                    Time: 08:02:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 4076 /min
                    Load: 95.3 %
                    Speed: 29.0 km/h
                    Temperature: 56.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V

004874 - Cylinder Disabling 
               P130A - 000 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 181214 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2027.14.11
                    Time: 08:02:06

             Freeze Frame:
                    RPM: 3746 /min
                    Load: 97.2 %
                    Speed: 42.0 km/h
                    Temperature: 57.0°C
                    Temperature: 21.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.970 V


Readiness: N/A

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 17: Instruments       Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
Control Module Part Number: 3T1 920 841 B    HW: 3T1 920 841 B
  Component and/or Version: KOMBI         H06 0109
           Software Coding: 110D00
            Work Shop Code: WSC 33361 790 00999
              ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 (SK46)
                      VCID: 326BFC4365DABA8E527-8067
1 Fault Found:

9453074 - Fuel Level Sensor 1 
          B103E 1B [008] - Resistance Too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 142

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, tohle bude potřebovat doktora ... Výpadky zapalování na třetím, divné, že by se hlásil vstřik, kterej by při špatným tlaku fixloval jako první? No a čerpadlo v nádrži, hejbalo se s konektory, je tam nový díl, zkoukni zapojení/konektor. Tím by se pak mohlo vysvětlit i ten příliš vysoký odpor na čidle palivoměru, pokud tedy nebyl ohnut plovák při montáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celou dobu to čepadlo ok, jedině kdyby bypadlo z pružení a hejblo se v nádži. Nebo nevím, teď jsem volal do škody že to tam zítra hodím. Momentálně se na benzín nedá jet, na plyn to je v pohodě. benzín strašně hapruje. A nepřevezmu to od nich dokud to nebude normální ať už to stojí co to stojí, fakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...