Přejít na obsah

Fabia TDI 59kW BNV tlak oleje


Doporučené příspěvky

Ahoj škodováci ,po alarmu 3pípnutí plus kontrolka jsem kontroloval čidlo a změřil tlak.Volnoběh 0,01MPa .Otáčky2000ot/min. 0,1MPa měřeno na studeném motoru,motor má najeto 180 000km. Po demontáži vany nenalezen žádný problem vše čisté.Používám olej  Castrol EDGE FST 5W-30.Nalehavě prosím o radu,nebo další zkušenosti 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řetěz pohonu olejovýho čerpadla a vyvažujícího hřídele je tedy v pořádku. Co olejový filtr? Pokud by se nějakým způsobem z vložky uvolnil plastový trn s Okroužkem který při demontáži vložky uvolní odtokový otvor z tělesa filtru, tak všechen olej co dodá čerpadlo se bude vracet zpět do vany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, kala.v napsal:

Ahoj škodováci ,po alarmu 3pípnutí plus kontrolka jsem kontroloval čidlo a změřil tlak.Volnoběh 0,01MPa .Otáčky2000ot/min. 0,1MPa měřeno na studeném motoru,motor má najeto 180 000km. Po demontáži vany nenalezen žádný problem vše čisté.Používám olej  Castrol EDGE FST 5W-30.Nalehavě prosím o radu,nebo další zkušenosti 

Kontrola filtru zdá se OK,jenom doufám přiměřeně znečištěný je na něm 8000km vtom snad chyba není.Co koupě čerpadla německé výroby na škoda-díly.cz?Dík za rady

http://www.skoda-dily.cz/eshop/045115104c-cerpadlo-olejove-1-4tdi.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel hned na začátku demontáže jsem povolil víko filtru a povytahl nečekal jsem tam indicii poruchy.Telefonicky jsem se informoval Š-d.cz na německé čerpadlo a prodavač mi říkal,že je to bolest těchto motorů má prý tento motor taky a čerpadlo měnil 210 000km.Zítra jedu ho koupit .Jak bude něco nového napíši.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom, že by olejové čerpadlo na tomto motoru bylo nějak poruchové jsem neslyšel. Samozřejmě porucha není vyloučena, ale neslyšel jsem o ní a ani nečetl. A to jsem o tomto motoru přečetl kde co. Lehce choulostivej je řetězovej pohon toho čerpadla. Ojediněle se stane, že se ulomí vodící lišta toho hydraulickýho napínáku, nebo přetrhne řetěz. Jsou ale lidi co řetěz  s napínákem měnili i při větším nájezdu než 250 tkm a nějaký větší opotřebení na něm vidět nebylo. Na jeho opotřebení má asi mj. vliv kvalita a intervaly výměn oleje.  Nejsou vyjimkou motory co mají přes 300 tkm a mají řetěz i vodící lišty původní a šlapou jak mají.

No každopádně jsem zvědav jestli tobě výměna čerpadla pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

omlouvám se,že jsem nenapsal hned,ale nakupila se mi jiná práce.Držák filtru jsem musel objednat Auto Polly a hned jak přišel tak jsem ho namontoval.Závada byla jen ten držák,který je vylepšený a ventil lze demontovat,možná je to reakce na výskyt poruch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po namontování filtru jsem chtěl auto co nejdřív odzkoušet,jestli neutrpělo nějakou jinou závadu.Po

zkušebních jízdách se zdá vše v pořádku,takže pro nedostatek času jsem to dál už neřešil .

Pokud by to pro tebe bylo užitečné,ozvi se a já to změřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tím že změříš tlak oleje, tak ověříš že je vše OK. Vzhledem k tomu, že to jelo chvíli bez tlaku v mazání, tak tím ověříš jestli např. ložiska kliky a vačky neutrpěly nějaký škody. Pak by byl zejména v nízkých otáčkách problém dosáhnout požadovanýho tlaku oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...