Přejít na obsah

Výběr motoru


maro-01

Doporučené příspěvky

Kdyžtak se mrkni na obdobnou motorovou sekci (1.8 TSI) na Octavia Clubu. Kromě rozvodů, myslím, nic zásadního. Jen někteří mají problém s vyšší spotřebou oleje. Jinak tento motor je kultivovaný a jede fakt pěkně. A pokud jezdíš vyklidněně, jak píšeš, ani spotřeba nemusí být velká. Jen si nemyslím, že 1.8 TSI je jednoduchý motor. To už platí snad jen pro tu 1.6 MPI. V příslušné sekci si stáhni příručku a uvidíš.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci OII rv 2008. Přemýšlím buď o motoru 2.0 TDI PD 103kw nebo 1.8TSI 118kw. Jezdím poklidně. 85% do práce 13km a zpět opět 13km. Jaký motor z těhle dvou? Četl jsem pečlivě tohle vlákno, i jiný. Na TDI je +spotřeba, ale -filtr pevných částic, náchylnost na naftu a vůbec větší údržba dieselu. Na benzínu +zátah, jednoduchost, -spotřeba. Chci kombi. Můžete mi dát někdo tip na auto, případně jakému kódu motoru se vyvarovat. Roční nájezd zhruba 13.000 km.

 

V tvém případě bych doporučil také 1.8TSI jen dávat pozor na viz zmiňované. Mimochodem filtr pevných částic se dá deaktivovat a nebo použít aditiva to jen pro udání tvého mínusu pro diesel. Nicméně nechápu položku zátah v plusu na 1.8 TSI, kdy na naftě je 320Nm a na benzínu jen 250Nm??? :kol-32: Rozdíl celkem markantní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nm je hezké ale ujedu každému ropákovi.

 

1,8 TSI mám od 2011, takový dvouletý dvouapůl -letý bys měl do 260 t. sehnat.

 

Dá se s tím jezdit jako já za 7,4 ale dá se jezdit dlouhodobě i za 6,9 a když jedeš klobouka do 90kmh po okreskách tak 5,3

žere to jen když tomu vytneš, ale zase to neskutečně jede, dokonce bych řekl že taková 1,6TSi by stačila  :kol-46:

 

Ohledně žraní oleje - dá se to trochu potlačit použitím jiné značky oleje ale litr tam mezi výměnami asi naleješ. Výměny zásadně po 15tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo tam po 320NM, ked su len v uzkom pasme? S TDI sa musis naucit predbiehat, aby si to "stihol" v spravnych otackach, zaradit a preradit, lebo vytacat je to zbytocne. S TSI das proste o dve rychlosti dole, plyn na podlahu, kludne ho potocit takmer do cervenych a za par sekund je po predbiehacom manevri. Mne sa priebeh 1,8tsi velmi paci. Nema vyznam riesit podla mna TDi, a to mam v rodine obidve motorizacie. Jedina vyhoda s tdi (u mna v passate) je neskutocne velky dojazd (70l nadrz) oproti tsi (octavia).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

By mě zajímalo, jak můžeš mít u 1.6 TDI spotřebu 10l na trase Pha-Brno?  U 1.8 TSI se na něco podobného dostaneš možná někde kolem 190 km/h a výš. U 1.4 TSI na této trase rychlostí 150 - 160 km/h spotřeba lehce přes 8 litrů. A že ta 1.8 měla vyměněný motor? Počítám, že u toho původního přeskočil řetěz, škodovka potkané motory rovnou vyměňuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím hoši :)

má někdo zkušenosti s motorem BMM v octavii chci naftu ale nevím jaký motor vybrat o BKD jsem slyšel jen hrůzu :D tak bych chtěl zvolit octu od r.v. 2007 a výš ale chtěl bych doporučit jaký motor v naftě chci spíše 2.0 tdi páč se rád svezu spotřebu neřeším a DPF taky ne nechal bych ho vyrvat :D nebo jelikož mám možnosti k dílům do octy tak to moc neřeším.

A přemýšlím taky o variantě RS 07 kod motoru BMN tak kdyby někdo měl zkušenosti i s RS motory tak pls info 

Díky moc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...