Qaibot Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Dobrý den, mám škodu octavii II s motorem 2.0 FSI 110 kw. S vozem jsem spokojen až na jednu věc, přijde mi, že nedosahuje takových kvalit, kterých by měl dosahovat. Zrychluje tak nějak líně i přes sešlápnutí pedálu až na podlahu. Tak se mi stává, že zbržduju auta za mnou. O tom, že se auto táhne nějak líně mi řekl i chlap z autobazaru (chtěl jsem ho prodat, ale neprodal). Tak se chci zeptat v čem může být problém? V autoservise mně řekli, že už bude v pohodě, že odstranili přes počítač chyby, ale problém fůrt přetrvává. V červnu jsem měnil střední díl výfuku a vlnovce. Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 A kolik ma motor otacek, kdyz ten pedal seslapnes az na podlahu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qaibot Vloženo 5. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Na 2 stupni jsem se dostal na 4 tis. ot. A po asi 4 sekudnách jsem se dostal na 50 km/h a tehdy jsem zařadil na 4. Na 4. stupni jsem se dostal skoro až k 5 tis. ot. A dosáhl jsem rychlosti 100 km/h, tam jsem zařadil na 6. A při sešlapnuti se dostanu skoro ke 3 tis. ot. Pokud bude potřeba můžu to natočit a poslat to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qaibot Vloženo 5. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Omlouvám se, že odpovídám tak pozdě a díky za budoucí odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Snazil jsem se vyloucit to, ze proste motor drzis v prilis nizkych otackach. Z tve odpovedi moc moudry nejsem. Vytocit dvojku jen do 4 tisic (motor zde ma cca 75 kW) a potom preradit rovnou na ctyrku (to musely otacky spadnout tak pod 2 tisice, kde ma motor kolem 30 kW)? To je jasne, ze si z auta nedostal maximum. Mel jsi nejaky duvod k tomu, abys vubec nezaradil trojku a petku? Jinak teda nejjednodussi zpusoby zjisteni stavu motoru (ktere me napadaji) jsou 2. 1) Muzes zkusit zrychleni z 0 na 100 km/h. Ale musis to poradne vytacet (motor ma maximalni vykon v 6 tisicich otackach) a nepreskakovat prevodove stupne. Vidim, ze bys to mel mit za 9,3 sekundy. Pokud se k tomu priblizis, je to v pohode. 2) Muzes zkusit maximalku. Pokud jsem to nasel spravne, melo by ti to jet nejakych 213 km/h. Takze pokud ti to nepojede ani 200 km/h, je neco spatne. Muzes samozrejme zajet na brzdu, na ktere ti vykon zmeri, ale to asi nechces. PS: Co rikal chlap v bazaru bych moc v uvahu nebral. Chce auto koupit co nejlevneji, takze ti asi nerekne, jak skvele ti to jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Tady mas jeste odkaz na video, na kterem vidis, jak by to melo vypadat. Rychlosti 100 km/h bys mel dosahnout na druhy prevodovy stupen, ne na ctvrty. Tak se nediv, ze se ti zda, ze to nejede. Škoda Octavia II 2.0 FSI acceleration 0-100km/h and 80-120km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qaibot Vloženo 7. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 Děkuji za video, určitě to zkusim, jestli moje auto dosáhne 100 km/h za 9,3 sekund +- 1 sekunda a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.