Rowen84 Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 (editace) Zdravím mám závažný problém mám zničený závit M14x1,5 na středu turba kde proudí chladicí kapalina do turbu KKK 03. Uvažoval jsem o obnově závitu vložkou, ale nejsem si jist, která vložka zvládne teplotu cca 900°C a těsnost chladicí kapaliny. A jestli se nepletu střet turba je z litiny? Prosím o rady předem děkuji za pomoc. Editováno: 21. Srpen 2016, autor: Rowen84 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 (editace) Vlozka Time-Sert z nerezu 303 by mala zvladnut az 871°C. Ponuka ju myslim aj Wurth, vratane nastrojov (vrtak, zavitnik a dalsie). Kvoli tesnosti by som urcite dal medenu podlozku z vonkajsej strany. Kazdopadne, ak si to este nerobil, radsej pohladaj sikovneho majstra co takto opravuje zavity sviecok a pod. Editováno: 22. Srpen 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rowen84 Vloženo 22. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Děkuji, zítra se chystám do společnosti Wurth tak uvidím. Co říkáš na závitovou vložku od společnosti böllhoff helicoil plus? Když se to porovná technologicky. Ty měděné podložky dám určitě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Je to tiez hojne pouzivany sposob opravy zavitov. Dolezite je vediet do akeho materialu to chces dat. Napr. do hlinikovych odliatkov by nemala ist cista nerez bez nejakej povrchovej upravy. Viac ti poradia vo Wurth, nakolko aj oni su distributormi Helicoilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 U šroubu, kterým teče do turba chladící kapalina, bych se teplotu vyšších než 100 stupňů nepředpokládal. ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Sme radi ze vies odcitat teplotu z palubovky, ale tu sa bavime o oprave. Ak tomu nerozumies, nespamuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rowen84 Vloženo 23. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 před 22 hodinami, McMatej napsal: U šroubu, kterým teče do turba chladící kapalina, bych se teplotu vyšších než 100 stupňů nepředpokládal. ;-) Jde o závit ve středu turba, takže ta teplota je tam dost velká to ti řekne každý mechanik. No uvidím, zdali to ta vložka zvládne. sk0d@: ve čtvrtek bych měl jít vložit vložku od Wurthu. Bude lepší, když mi to osadí oni, protože cena té sady je opravdu velká a pro mé jedno použití nedává smysl jí pořizovat. Měděné podložky zakoupeny tak uvidím, zdali to poteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Drzim palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rowen84 Vloženo 25. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Nepovedlo se to. Při závitovaní to prasklo takže střed je na odpis. I tak díky za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 26. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2016 To ma mrzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.