Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, začal jsem mít nejspíše problém se senzorem kapoty. Začíná se při jízdě pravidelně stávat, že na displeji buď problikává či zůstane svítit symbol vozu se znázorněnou otevřenou kapotou. Druhou variantou (tou horší), která nastává, je výstražné pípnutí, které se opakuje třeba desetkrát. Pak dá chvíli pokoj, pak zase pípne a tak dále. Je to náhodné. Měl někdo podobný problém? Servis bude nejspíš jasnou volbou.

 

Najeto cca 5500 km.

Upraveno od nseries100

Odpověděl jsi si sám, pravděpodobně je nutno seřídit snímač. Předpokládám, že jsi nezjistil pootevření kapoty. To bych jel do servisu se sevřenou ...

Je tam jeste mechanicka pojistka, tak samo se to snad neotevre. Nicmene servisu se asi nevyhnes...

  • Autor

Na pátek jsem objednán na servis. Snad to bude rychlovka.

  • 4 roky později...
V 26. 9. 2016 na 16:27, nseries100 napsal:

Zdravím, začal jsem mít nejspíše problém se senzorem kapoty. Začíná se při jízdě pravidelně stávat, že na displeji buď problikává či zůstane svítit symbol vozu se znázorněnou otevřenou kapotou. Druhou variantou (tou horší), která nastává, je výstražné pípnutí, které se opakuje třeba desetkrát. Pak dá chvíli pokoj, pak zase pípne a tak dále. Je to náhodné. Měl někdo podobný problém? Servis bude nejspíš jasnou volbou.

 

Najeto cca 5500 km.

cau , dnes sa mi to zacalo robit  tiez, najprv preblikava zadna kapota a potom vystrazny ton aj 20x s preblikavanim.

 

Ako si to prosim ta poriesil?

 

 

  • Autor

Ahoj,

bez problémů vyřešeno reklamací. 

 

a co tam bolo treba menit?

  • Autor

Tuším, že měnili komplet zámek kapoty. Je to už čtyři roky a zakázkový list se mi zrovna nechce hledat 😃

 

Zajeď s tím do AS. Reklamace byla bez problémů. 

ok diky za info :))

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.