Publikováno Únor 27, 200916 r Zdarec , koupil jsem od HANZE cooler díky za super jednání. Ted ta otázka měnil jsem ho a zjistil jsem ze na tom koupenem chladici je nejake čidlo a na starem neni ?! muže to neco dělat ? zapojil jsme vše nakopl to na poprve a jezdi jak drak! Otazka na co tam to čidlo je a kde škoda udělala chybu že mi tam nedala konektor Bude to dělat problem ?
Únor 27, 200916 r Ahoj ty máš zřejmě 1.8T AGU a on ti dodal AUM AUQ ARX atd...............:-))))a možná by šlo použít i s TDI..... ale to nevadí jen ho nezapojíš :-)))))))))neni totiš kam......
Únor 27, 200916 r Autor mno mám AGU .Mel to Psane jako AGU pokud to nebude delat problemy tak je mi to fuk !!! hledal jsem konektor a nikde nic tak jsem rikal co tam asi mam pripojit !???? ale než jsem ho namontoval tak jsem ho vyčistil a auto ted jede jak drak !!! ten starej cooler stal za ho... Upraveno Únor 28, 200916 r od stihacka
Únor 27, 200916 r Autor mno možná bylo ale vrážej do stareho auta když chci koupit neco novějšího .....
Únor 27, 200916 r IC je asi z nafty, cidlo odpoj a diru zaslep... Ty mas cidlo tlaku nespise nekde na vedeni tlaku.
Květen 12, 200916 r Nazdar lidi, mám octu 1,8T 110kW AGU a budu si nechávat dělat chip od Cimbu na 132kW. Ptám se jako laik, bylo by dobré dát intercoler z Rska, nebo ho má Rso stejný jako to AGUčko? A má to vůbec smysl dávat větší intercoler? Dík za odpověď.
Květen 12, 200916 r no veliký intercooler určitě není špatná věc, vemte si že v ty letní vedra muže mít nasávaný vzduch i přes 50 stupnu s tím seriovým a to pak je hodně poznat rozdíl než když má třeba 30 stupnu s velikým intercoolerem, říká se že jeden stupen chladnější vzduch umí udělat 2 koníky takže není co řešit, a hlavně v ty vedra s tím seriovým je auto o něco pomalejší než s tím velikým
Květen 14, 200916 r No já jsem nemyslel hned velký za přední nárazník (i kdyyž by byl super). Jenom jsem chtěl vědět jestli ho má RS stejný jako 1.8T AGU nebo ne. Jestli to má kvůli tomu čipu cenu vůbec řešit nebo ne? Nikdo neví?
Květen 22, 200916 r IC-čka su absolutne zhodne. RS malo akurat cidlo tlaku umiestnene v IC-čku. Obycajne turbiny to nemali. Teda aspon tie starsie urcite nie, novsie uz asi ano. Objemovo a rozmerovo su rovnake, cize vymena uplne zbytocna.
Březen 25, 201510 r čau.Mam ted možnost mít IC (FMIC 550/180/65mm) má vývody na jedné straně + dodělané vedení. Jde mi o to jestli to neni moc velký. Na brzdě jsem měl ted změřeno 192Ps 341Nm takže by větší cooler asi bodnul. Měl jsem tam kdysi kit s oboustranýma vývodama (550/230/65mm) ale to se mi zdálo už moc velký auto bylo pak líný a nejelo jako předtim, tak šel do světa. Jaký používate když tak vy,aby byl funkční a neztratil motor výkon.díkes.
Říjen 1, 20168 r Zdravim zakoupil jsem tento http://www.highperformanceparts.cz/product/13951-intercooler-kit-skoda-octavia-18t-150180ps-verze-bez-map-senzoru intercooler a hledam nekdoho kdo ma foto nebo video z montaze nebo poradi jak ho namontovat dekuji
Prosinec 14, 20195 r Zdravím, prosím o radu jak poznat, jestli je můj intercooler se senzorem MAP nebo bez? Je to Octavia 1.8t, motor AGU, r.v. 1998. Mockrát děkuji za odpovědi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.